Doe even normaalquote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe TT suggesties? (Ik vind Spinvis kut)
Halloquote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
Fijn dat m’n vriend GGMM de ONZIN van Knut niet gelooft.
Dat vinden zijn sidekicks ook geloof ik.quote:
Ja ik keek ff via de live webcam. Jezus man je ziet ze zo erg nep lachenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden zijn sidekicks ook geloof ik.
Een aantal reacties aan hun kant (tijdens de show):
'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA'
'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA'
'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA'
'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA'
heb je citroen of lime schil? Of is het voor bier?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:26 schreef Saind het volgende:
godverdomme koriander vergeten te halen bij de turk
Is voor de butter chicken en ja heb ik allebeiquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je citroen of lime schil? Of is het voor bier?
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:49 schreef Saind het volgende:
maar ik woon boven de Turk dus het valt allemaal wel mee
Als je boven een snackbar woonde was het idd lastiger geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Is voor de butter chicken en ja heb ik allebei
maar ik woon boven de Turk dus het valt allemaal wel mee
lekker de hele dag een twitter account bijhouden van een bedrijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:43 schreef KingRoland het volgende:
wel veel vraag naar ICT'ers en online marketeers tegenwoordig koekoek
Dankquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat VRESELIJK irritant dat Youtube sommige (maar lang niet alle) titels van video's vertaalt naar het Nederlands.
Dank denk je bij jezelf ik ontwijk die tyfuszooi omdat het Nederlands is, blijkt het wel Engels te zijn.
Ben woedend.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat VRESELIJK irritant dat Youtube sommige (maar lang niet alle) titels van video's vertaalt naar het Nederlands.
Dan denk je bij jezelf ik ontwijk die tyfuszooi omdat het Nederlands is, blijkt het wel Engels te zijn.
Ben woedend.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
Dan denk je bij jezelf ik ontwijk die tyfuszooi omdat het Nederlands is, blijkt het wel Engels te zijn.
Ben woedend.
Oh joh, ik dacht dat bepaalde youtubers dat ineens begonnen doen waren ofzo om extra viewers te lokken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
Ben woedend.
begonnen doen warenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat bepaalde youtubers dat ineens begonnen doen waren ofzo om extra viewers te lokken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon Nederlands hoor. Laat jezelf even nakijken.
Zoals een wijs man ooit zei:quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
Zal ik een drankje inschenken of niet?
coca cola jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
Zal ik een drankje inschenken of niet?
pics van je postquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
Mijn Youtube-reactie heeft 8 likes gehad.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik wou iets zeggen van je keuze voor cola, maar als ik dat doe krijg ik van scrummie weer te horen dat ik op iedereen zanik.quote:
en terecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen van je keuze voor cola, maar als ik dat doe krijg ik van scrummie weer te horen dat ik op iedereen zanik.
Ik zie net dat ik 1 van zijn 2 abonnees ben.quote:
WIE IS DIE ANDER???quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik 1 van zijn 2 abonnees ben.
Dat kan ik niet zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |