abonnement Unibet Coolblue
pi_184277933
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als dat een sarcastische grap is staat er dus dat de media wél de vijand van het volk is?
Nee.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:56:29 #77
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_184277957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:48 schreef capricia het volgende:
Iedereen die roept dat links zo veel gewelddadiger is dan rechts of andersom doet mee aan het scheppen van een polariserend klimaat.
Waarin haat jegens de ander de boventoon voert, en je eigen gelijk zaligmakend is. Alla Breivik.
Door dit klimaat is bijv ook Jo Cox vermoord.
Mwah, AFA bijvoorbeeld is gewoon veel agressiever en gewelddadiger dan welk rechts groepje dan ook. Er bestaat geen rechts equivalent in Duitsland van AFA, met zoveel leden, goede organisatie en extreme standpunten, en vooral niet te vergeten: bereidheid tot erg veel geweld.

Dat AfD veel extreem-rechtste figuren bevat die van gelijkaardige rechtse knokploegen (beetje SA achtig) dromen is sowieso waar, maar vooralsnog komt dat absoluut nergens tot uiting in de partij zelf en zijn alle rechtste aanslagen initiatieven van kleine groepjes, zoals neonazi's en dergelijke. Dat is natuurlijk ook alarmerend maar zolang deze niet enorm georganiseerd zijn of salonfähig worden zoals AFA blijkbaar is, is er geen reden tot ongerustheid.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_184277975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Helemaal niet, die aanhalingstekens staan daar omdat de NOS een woordvoerder van AfD citeert.
Dat idee had ik ook. Verderop in het verhaal gebruiken ze ook aanhalingstekens. Het is een beetje onhandig om dan in de kop apostroffen te gebruiken.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:06:59 #79
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184278160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik mis nog de voorbeelden van dogwistles die specifiek gericht zijn op nazi's werven.

Ik zei nergens dat ze specifiek bestaan om nazi's te werven, maar je legt me wel vaker woorden in de mond. Ze maken gebruiken gewoon typische onderwerpen waar extreem rechtse aanhangers toe aangetrokken worden. Daarom is het ook zo 'raar' dat een partij die zichzelf graag neerzet als een goed alternatief voor de VVD zoveel aantrekkingskracht heeft bij radicale clubs die nog verder rechts op het politieke spectrum acteren.
Maar om maar even snel wat te noemen, veelvuldig betrekken van thema's als 'ras, IQ en het blank houden van Nederland' bij debatten onder andere ook met zijn homeopatische verdunning, een klassiekertje. Omvolking ook zo één die je nu steeds meer ziet opduiken.
Zie zijn aanvallen op een Soros die alleen nog relevant is voor rechts om een boeman te hebben, Orban kan er ook niet over ophouden.
Plannen van Kalergi samenzweringstheorieën over de vervanging van blanken in Europa.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:52 schreef Roces18 het volgende:
mensen die denken dat afd dit niet in scene heeft gezet om zo zieltjes te winnen :') :P
Afgekeken van die Braziliaan waarschijnlijk. :'(
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:08:16 #80
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184278188
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:48 schreef capricia het volgende:
Iedereen die roept dat links zo veel gewelddadiger is dan rechts of andersom doet mee aan het scheppen van een polariserend klimaat. [/quote[
Dus verschil benoemen mag niet? Leuke boel wordt dat.
[quote]Waarin haat jegens de ander de boventoon voert, en je eigen gelijk zaligmakend is. Alla Breivik.
Door dit klimaat is bijv ook Jo Cox vermoord.
Breivik en de moordenaar van Cox waren allebei Lone Wolves. Linkse terreur is meestal in groepsverband georganiseerd, en daardoor ook gevaarlijker.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:10:47 #81
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184278241
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maar om maar even snel wat te noemen, veelvuldig betrekken van thema's als 'ras, IQ en het blank houden van Nederland' bij debatten onder andere ook met zijn homeopatische verdunning, een klassiekertje. Omvolking ook zo één die je nu steeds meer ziet opduiken.
Zie zijn aanvallen op een Soros die alleen nog relevant is voor rechts om een boeman te hebben, Orban kan er ook niet over ophouden.
Plannen van Kalergi samenzweringstheorieën over de vervanging van blanken in Europa.
Geen van die zaken heb ik ooit gezien bij FVD, alleen die Yernaz die lang voordat hij bij FVD kwam een keer een column schreef over ras en IQ - wat mensen daarna naar boven sleepten en wat hij echt zei schromelijk overdreven. Hij is daarna ook teruggetreden, weet je nog?

Maar het is zeker geen kern onderdeel van het FVD programma en jij gebruikt het nu alleen maar op laffe wijze als een soort stok om mee te slaan. :6

Dit is precies wat ik bedoel met dogwhistles die tussen je oren zitten. De helft van wat je zegt is verzonnen en bij de rest zit de vork net even anders aan de steel.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:12:16 #82
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184278270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Breivik en de moordenaar van Cox waren allebei Lone Wolves. Linkse terreur is meestal in groepsverband georganiseerd, en daardoor ook gevaarlijker.
Hoe kom je daar bij? In groepen kan je infiltreren. Lone Wolves radicaliseren op hun zolderkamer en heb je nul zicht op.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 13:15:40 #83
236264 crew  capricia
pi_184278335
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Breivik en de moordenaar van Cox waren allebei Lone Wolves. Linkse terreur is meestal in groepsverband georganiseerd, en daardoor ook gevaarlijker.
Beiden waren veel dodelijker. Met hun rechtse ideologie.
Moet ik nu concluderen dat rechts moordenaars voortbrengt?
Definitely not CIA
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:15:51 #84
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184278339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Geen van die zaken heb ik ooit gezien bij FVD, alleen die Yernaz die lang voordat hij bij FVD kwam een keer een column schreef over ras en IQ - wat mensen daarna naar boven sleepten en wat hij echt zei schromelijk overdreven. Hij is daarna ook teruggetreden, weet je nog?

Maar het is zeker geen kern onderdeel van het FVD programma en jij gebruikt het nu alleen maar op laffe wijze als een soort stok om mee te slaan. :6

Dit is precies wat ik bedoel met dogwhistles die tussen je oren zitten. De helft van wat je zegt is verzonnen en bij de rest zit de vork net even anders aan de steel.
Dus omdat je er persoonlijk geen weet van hebt bestaat het niet? En verder bagatelliseer je alles wel makkelijk. Baudet is debet aan de meeste van die uitspraken en voor zover ik weet zit hij nog steeds bij die club.

Vervang FVD met moslims/islam en je verhaaltje past trouwens prima bij de mensen waar je altijd zo tegen ageert. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184278600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:52 schreef Harlon het volgende:

[..]

Mwah Der Spiegel reageerde op hun twitter met NAZI'S RAUS en de journaliste die dat plaatste herhaalde het ook nog even een keer op haar persoonlijke twitter. Laat niet heel veel aan de verbeelding over wat zij d'r van vind.
En dat is heel links Duitsland?
pi_184278680
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dus omdat je er persoonlijk geen weet van hebt bestaat het niet? En verder bagatelliseer je alles wel makkelijk. Baudet is debet aan de meeste van die uitspraken en voor zover ik weet zit hij nog steeds bij die club.

Vervang FVD met moslims/islam en je verhaaltje past trouwens prima bij de mensen waar je altijd zo tegen ageert. _O-
Geen enkele van die uitspraken die je opsomt van Baudet heeft hij tijdens debatten in de Kamer gebruikt, laat staan dat het onderdeel is van het partijprogramma van FvD. IQ/Ras kwam door een interview van Yernaz uit 2015 die een onderzoek aanhaalde die dat zou aantonen. De term homeopathische verdunning komt uit een campagnebijeenkomst van FvD voorafgaand aan de verkiezingen en de uitspraak van Baudet over het dominant blank houden van Europa was een debat op de radio ver voordat FvD uberhaupt een politieke partij was. Tevens heeft hij ook verduidelijkt wat hij bedoelde met die uitspraken.

Ik begrijp dat figuren zoals jij meteen hysterisch worden bij het horen van zulke termen en geen genoegen nemen met welke uitleg dan ook, FvD moet en zal als extreemrechts worden gekenmerkt.
pi_184278800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:28 schreef Red_85 het volgende:
Aanslag op partij kantoor
Nu een aanval op een persoon zelf.

Lekker bezig links duitsland, lekker bezig.
Over 3 jaar weer een burgeroorlog? Dit gaat gevolgen hebben. Even onthouden voor later wie als eerste met het geweld kwam.

Laffe kaffers.
Links is van nature gewelddadig.
pi_184278820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:35 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Geen enkele van die uitspraken die je opsomt van Baudet heeft hij tijdens debatten in de Kamer gebruikt, laat staan dat het onderdeel is van het partijprogramma van FvD. IQ/Ras kwam door een interview van Yernaz uit 2015 die een onderzoek aanhaalde die dat zou aantonen. De term homeopathische verdunning komt uit een campagnebijeenkomst van FvD voorafgaand aan de verkiezingen en de uitspraak van Baudet over het dominant blank houden van Europa was een debat op de radio ver voordat FvD uberhaupt een politieke partij was. Tevens heeft hij ook verduidelijkt wat hij bedoelde met die uitspraken.

Ik begrijp dat figuren zoals jij meteen hysterisch worden bij het horen van zulke termen en geen genoegen nemen met welke uitleg dan ook, FvD moet en zal als extreemrechts worden gekenmerkt.
Het gaat nu redelijk off-topic, maar dingen die Baudet roept tijdens een campagnebijeenkomst voorafgaand aan de verkiezingen lijken me toch wel te maken te hebben met het programma van het Forum.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184278893
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zelfde als dat de BBC die onthoofde meisjes in Marokko beschreef met "neck injuries".

Is gewoon downplayen door linkse media.
Seriues... wist dat de BBC een propaganda kanaal is, maar niet zo over duidelijk.
pi_184278980
Links gespuis!
pi_184279126
De gebruikelijke (linksdraaiende) media berichten hier schoorvoetend over - ze moeten wel - en proberen het te relativeren, maar dit is gewoon een politieke terreurdaad.

Het nieuws was gisterenavond al urenlang bekend en stond al op diverse websites van kranten voordat het eindelijk op pagina 101 van Teletekst opdook. Dat zegt eigenlijk alles al. Extreem-rechtse terreur wordt opgeklopt en uitvergroot, extreem-linkse terreur wordt afgezwakt.

Ik verafschuw alle extremisme, maar het verschil in behandeling door media als NOS en BBC valt keer op keer weer op.
pi_184279185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
De gebruikelijke (linksdraaiende) media berichten hier schoorvoetend over - ze moeten wel - en proberen het te relativeren, maar dit is gewoon een politieke terreurdaad.

Het nieuws was gisterenavond al urenlang bekend en stond al op diverse websites van kranten voordat het eindelijk op pagina 101 van Teletekst opdook. Dat zegt eigenlijk alles al. Extreem-rechtse terreur wordt opgeklopt en uitvergroot, extreem-linkse terreur wordt afgezwakt.

Ik verafschuw alle extremisme, maar het verschil in behandeling door media als NOS en BBC valt keer op keer weer op.
Duitsland heeft al weer een tijdje fascistische trekjes (of ze zijn nooit weggeweest?) En die komen naar boven drijven bij dit soort incidenten.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 14:09:02 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184279213
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:07 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

Duitsland heeft al weer een tijdje fascistische trekjes (of ze zijn nooit weggeweest?) En die komen naar boven drijven bij dit soort incidenten.
Iets wat je niet aanstaat direct fascistisch noemen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184279336
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:09 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Iets wat je niet aanstaat direct fascistisch noemen :')
Trekjes ey.

Onderdeel van fascisme:

legitiem gebruik van geweld, moderne propagandatechnieken en censuur om politieke tegenstand de kop in te drukken en daarmee het bestaan van het systeem te waarborgen.

Daar de duitse overheid al tientallen jaren extreem links bewust links laat liggen faciliteren ze dit soort terreur imo.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 14:20:42 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184279419
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:15 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

Trekjes ey.

Onderdeel van fascisme:

legitiem gebruik van geweld, moderne propagandatechnieken en censuur om politieke tegenstand de kop in te drukken en daarmee het bestaan van het systeem te waarborgen.

Daar de duitse overheid al tientallen jaren extreem links bewust links laat liggen faciliteren ze dit soort terreur imo.
Links is pas fascistisch bezig. Kijk daar eerst eens naar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184279515
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:20 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Links is pas fascistisch bezig. Kijk daar eerst eens naar.
Ik ben onduidelijk/of je begrijpt me verkeerd.

Ik heb het over dat de Duitse overheid fascistische trekjes vertoont natuurlijk in samenwerking met de media en wat linkse knokploegen waar nauwelijks tegen op getreden word.

Ik zelf heb er ook een hekel aan als we alles facist, gutmensch of nazi noemen. Maar in het geval van Duitsland maak ik een uitzondering.

Lekker over andere zeiken maar ondertussen je eigen media sturen. Goed bezig Merkel..
pi_184279523
Het gaat wel steeds verder, kinderen van die geweigerd worden op de basisschool vanwege de politieke voorkeur van hun ouders, een bomaanslag en een paar dagen later een aanslag op een politicus. Ben benieuwd of er nog maatregelen genomen worden om het niet verder te laten ontsporen, niets doen is geen optie meer lijkt me.
pi_184279591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:27 schreef Aquarii het volgende:
Het gaat wel steeds verder, kinderen van die geweigerd worden op de basisschool vanwege de politieke voorkeur van hun ouders, een bomaanslag en een paar dagen later een aanslag op een politicus. Ben benieuwd of er nog maatregelen genomen worden om het niet verder te laten ontsporen, niets doen is geen optie meer lijkt me.
Als je je dan gaat verdiepen in de opkomst van de nazi's zie je heel veel overeenkomsten, ook zij tolereerden geen andere meningen, sloten anderen uit, gebruikten veel geweld etc.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 14:46:49 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184279810
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:27 schreef SuzieQ89 het volgende:

[..]

Ik ben onduidelijk/of je begrijpt me verkeerd.

Ik heb het over dat de Duitse overheid fascistische trekjes vertoont natuurlijk in samenwerking met de media en wat linkse knokploegen waar nauwelijks tegen op getreden word.

Ik zelf heb er ook een hekel aan als we alles facist, gutmensch of nazi noemen. Maar in het geval van Duitsland maak ik een uitzondering.

Lekker over andere zeiken maar ondertussen je eigen media sturen. Goed bezig Merkel..
Sorry ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 januari 2019 @ 14:59:47 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184280004
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:09 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Iets wat je niet aanstaat direct fascistisch noemen :')
Kinderen weigeren vanwege politieke voordeur, politici aanvallen, partijkantoren opblazen... Dit is met alle redelijkheid van de wereld lastig meer niet een beetje fascistisch te noemen. Blij dat dat hier nog beperkt blijft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')