abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184276651
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:36 schreef archito het volgende:

[..]

Alsof links Duitsland dit een goede zaak vindt. Ik neem jou toch ook geen geweld kwalijk waar je niks mee te maken hebt maar alleen omdat jij tot dezelfde 'groep' zou behoren. Hokjesdenken is sowieso vrij treurig.
Mwah Der Spiegel reageerde op hun twitter met NAZI'S RAUS en de journaliste die dat plaatste herhaalde het ook nog even een keer op haar persoonlijke twitter. Laat niet heel veel aan de verbeelding over wat zij d'r van vind.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:54:18 #52
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_184276690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:52 schreef Harlon het volgende:

[..]

Mwah Der Spiegel reageerde op hun twitter met NAZI'S RAUS en de journaliste die dat plaatste herhaalde het ook nog even een keer op haar persoonlijke twitter. Laat niet heel veel aan de verbeelding over wat zij d'r van vind.
Wat dan? Is die gast van de AFD die aangevallen is een nazi dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_184276709
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tja, jarenlang rechts beleid en de daar bijbehorende polarisering en toenemende verschil tussen arm en rijk kan er voor zorgen dat mensen ontevreden worden natuurlijk.

Het is geen wedstrijd verder wie er erger is. Maar de selectieve verontwaardiging hier en "dat het geweld van links komt" bullshit hier is een beetje misselijkmakend. De AIVD waarschuwt niet voor niks voor opkomend rechts-extremisme. https://www.trouw.nl/same(...)sch-geweld~a000eda3/

Duitsland 1600 geweldsincidenten van extreem-rechts in 2016, om het probleem te schetsen. Links zal ongetwijfeld niet veel beter zijn, maar om te doen dat het een marginaal probleem is, is natuurlijk ridicuul.
Kleine kanttekening is wel dat de AIVD erbij zegt dat we van extreem rechts niet heel veel te vrezen hebben, zij verwoorden het wat politiek correcter maar het komt neer op "extreem rechts is te dom om te poepen en daardoor niet in staat om echt te verenigen"

als je kijkt naar de gemiddelde nvu of voorpost kneus dan klopt dat als een bus

AFA daarentegen is heel erg bereid tot geweld en een stuk beter georganiseerd.
pi_184276726
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wat dan? Is die gast van de AFD die aangevallen is een nazi dan?
Voor flink wat volk is alles aan de rechterkant van Die Linke al een nazi, maar AFD is voor alles aan de linkerflank inderdaad een nazi.
pi_184276761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik distantieer me liever van die FVD wannabee Erkenbrand en Schild en Vrienden neo-nazi's. Maar je lijkt er nogal trots op te zijn dat die neo-nazi's van Schild en Vrienden een keer sporten?
Heeft iemand je net in de ballen geknepen ofzo? Vanwaar die woedde en conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Volgens de schild en vriend topjongen kun je geen echte vriend zijn als je niet zorgt voor een sterk lichaam. Denk je dat AFA dezelfde principes heeft?

Oh en je hebt het tegen iemand wiens ouders na een dorpsraad meerdere keren (on)vriendelijk verzocht zijn nooit meer in een AFD stemmend dorp terug te komen. Wat betekend dat mijn familie al meer vreemdelingenhaat heeft moeten verwerken dan de hele joop redactie bij elkaar. Van de club waar ik volgens jouw fan van ben.
pi_184276765
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:50 schreef vosss het volgende:
De tekst lezende verwachtte ik niet zulke foto. De tering. Dat is niet een beetje gewond zegmaar :X

Gaat die het wel overleven? Zn halve kop ligt open wtf?! :o
De NOS nuanceert gezellig met aanhalingstekens.

quote:
AfD-politicus 'halfdood geslagen' bij mishandeling
https://nos.nl/artikel/22(...)ij-mishandeling.html
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:58:39 #57
358523 IkStampOpTacos
pi_184276782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:55 schreef Harlon het volgende:

[..]

Kleine kanttekening is wel dat de AIVD erbij zegt dat we van extreem rechts niet heel veel te vrezen hebben, zij verwoorden het wat politiek correcter maar het komt neer op "extreem rechts is te dom om te poepen en daardoor niet in staat om echt te verenigen"

Het komt natuurlijk steeds meer op met de hierbovengenoemde Schild en Vrienden in Belgiė of dat Erkenbrand hier. Het staat er inderdaad een beetje politiek correct met de opkomst van 'intellectueel Rechts'. Iedereen weet dat daar de FvD mee bedoeld wordt die verschillende typisch rechtse punten salonfähig maken. In alles ontkennen ze radicaal te zijn, maar toch maken ze gebruik van allerlei rechts dogwhistles. En voor een partij die niet extreem rechtse punten steunt is het toch raar dat al die neo-naziclubjes het meest aangetrokken zijn tot de FvD.

AFA zijn qua geweld gezien al jaren een diepgeworteld probleem. Ze zijn echter heel duidelijk in waar ze voor staan.
-
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:58:50 #58
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184276786
quote:

[..]

Dat is dan wel flink gestoord.
pi_184276796
quote:

[..]

Juist.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:00:52 #60
358523 IkStampOpTacos
pi_184276814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Heeft iemand je net in de ballen geknepen ofzo? Vanwaar die woedde en conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Volgens de schild en vriend topjongen kun je geen echte vriend zijn als je niet zorgt voor een sterk lichaam. Denk je dat AFA dezelfde principes heeft?

Oh en je hebt het tegen iemand wiens ouders na een dorpsraad meerdere keren (on)vriendelijk verzocht zijn nooit meer in een AFD stemmend dorp terug te komen. Wat betekend dat mijn familie al meer vreemdelingenhaat heeft moeten verwerken dan de hele joop redactie bij elkaar. Van de club waar ik volgens jouw fan van ben.
Ik zei nergens dat je fan van die club bent. Je etaleert echter wel nogal wat bewondering voor een clubje met zulk debiel gedachtegoed.
Ook een beetje kinderachtig dat je er probeert omheen te draaien dat ze er nogal extremistisch gedachtegoed op nahouden.
-
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:02:04 #61
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184276837
quote:

[..]

Volgens mij was een aantal jaar geleden ongeveer een kwart van alle mensen die zich binnen extreem-rechts voortbewogen infiltrant :') .
pi_184276891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het komt natuurlijk steeds meer op met de hierbovengenoemde Schild en Vrienden in Belgiė of dat Erkenbrand hier. Het staat er inderdaad een beetje politiek correct met de opkomst van 'intellectueel Rechts'. Iedereen weet dat daar de FvD mee bedoeld wordt die verschillende typisch rechtse punten salonfähig maken. In alles ontkennen ze radicaal te zijn, maar toch maken ze gebruik van allerlei rechts dogwhistles. En voor een partij die niet extreem rechtse punten steunt is het toch raar dat al die neo-naziclubjes het meest aangetrokken zijn tot de FvD.

AFA zijn qua geweld gezien al jaren een diepgeworteld probleem. Ze zijn echter heel duidelijk in waar ze voor staan.
Forum gelijkstellen aan nazi's :'). Ben heel benieuwd naar wat voorbeelden van die hondenfluitjes. Mensen die denken zoals jij zijn het grootste probleem van links. Als iedereen een nazi is dan zijn nazi's niet meer eng. Als alles een hippe Engelse term is dan is die Engelse term binnen een jaar nutteloos geworden en moet je weer escaleren. Ik zou alleen niet meer weten hoe te escaleren.
pi_184277005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik zei nergens dat je fan van die club bent. Je etaleert echter wel nogal wat bewondering voor een clubje met zulk debiel gedachtegoed.
Ook een beetje kinderachtig dat je er probeert omheen te draaien dat ze er nogal extremistisch gedachtegoed op nahouden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:33 schreef Glazenmaker het volgende:
De mensen aan de rechterflank hebben vaak zo'n lichaamscultus die veel van de magere en rokende paars harige AFA mensen niet hebben.
Nooit geweten dat een cultus een positieve benaming was. Waar etaleer ik volgens jouw bewondering? Ik denk ook dat de gemiddelde crimineel het waarschijnlijk wint in een gevecht van een studentje. Bewonder ik nu ook criminelen?

Ik vind het nogal kinderachtig dat jij iedereen maar voor alles uitmaakt omdat je een rode lap voor je ogen hebt. Rook een vredespijp.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:17:09 #64
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_184277109
quote:

[..]

Gelukkig zijn de media compleet onafhankelijk en helemaal niet de vijand van het volk. *O*
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:21:40 #65
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_184277178
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

In alles ontkennen ze radicaal te zijn, maar toch maken ze gebruik van allerlei rechts dogwhistles.
Het leuke aan dogwhistles is dat ze vaak tussen de oren van bijzonder paranoide tegenstanders zitten. Bijvoorbeeld dat fucking MELK een symbool van White Supremacy zou zijn. Evenals dat handgebaartje van Trump, of een blank blond meisje met vlechtjes.

Dogwhistles mijn reet, dat zijn gewoon Antifa verzinsels.

quote:
En voor een partij die niet extreem rechtse punten steunt is het toch raar dat al die neo-naziclubjes het meest aangetrokken zijn tot de FvD.
Erkenbrand en Schild & Vrienden zijn beide extreem nare clubjes, maar het zijn absoluut geen neo-nazi's. Als je dat denkt heb je je echt niet genoeg verdiept in waar ze eigenlijk voor staan.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:22:03 #66
358523 IkStampOpTacos
pi_184277187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de media compleet onafhankelijk en helemaal niet de vijand van het volk. *O*
Erg controversieel standpunt van een Duitse journalist. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Forum gelijkstellen aan nazi's :'). Ben heel benieuwd naar wat voorbeelden van die hondenfluitjes. Mensen die denken zoals jij zijn het grootste probleem van links. Als iedereen een nazi is dan zijn nazi's niet meer eng. Als alles een hippe Engelse term is dan is die Engelse term binnen een jaar nutteloos geworden en moet je weer escaleren. Ik zou alleen niet meer weten hoe te escaleren.
Ik zeg alleen dat het opvallend is dat ze in alles behalve naam flirten met extreme standpunten en clubjes en dat die wederzijdse aantrekkingskracht ook opvalt in rapportages van de AIVD. Ik noem ze derhalve ook geen nazi's want dat zijn het niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Nooit geweten dat een cultus een positieve benaming was. Waar etaleer ik volgens jouw bewondering? Ik denk ook dat de gemiddelde crimineel het waarschijnlijk wint in een gevecht van een studentje. Bewonder ik nu ook criminelen?

Ik vind het nogal kinderachtig dat jij iedereen maar voor alles uitmaakt omdat je een rode lap voor je ogen hebt. Rook een vredespijp.
Nou bij deze dan. Een cultus is een verering. Dat gevolgd met denigrerende opmerkingen insinueer je nogal sterk een voorkeur te hebben.
-
pi_184277251
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:27 schreef habitue het volgende:
Verwond :')
Zelfde als dat de BBC die onthoofde meisjes in Marokko beschreef met "neck injuries".

Is gewoon downplayen door linkse media.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:26:02 #68
358523 IkStampOpTacos
pi_184277279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het leuke aan dogwhistles is dat ze vaak tussen de oren van bijzonder paranoide tegenstanders zitten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ironisch. :')
-
pi_184277368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Erg controversieel standpunt van een Duitse journalist. :')

[..]

Ik zeg alleen dat het opvallend is dat ze in alles behalve naam flirten met extreme standpunten en clubjes en dat die wederzijdse aantrekkingskracht ook opvalt in rapportages van de AIVD. Ik noem ze derhalve ook geen nazi's want dat zijn het niet.

[..]

Nou bij deze dan. Een cultus is een verering. Dat gevolgd met denigrerende opmerkingen insinueer je nogal sterk een voorkeur te hebben.
Ik mis nog de voorbeelden van dogwistles die specifiek gericht zijn op nazi's werven.

Ik zie liever mensen naar de sportschool gaan dan roken en hun haar paars verven ja. Shoot me.
pi_184277436
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

[..]

Ironisch. :')
Dat is dus een sarcastische grap. Waarmee nog maar eens bewezen is hoe snel hippe Engelse termen nutteloos worden door linkse mensen.
pi_184277744
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat is dus een sarcastische grap. Waarmee nog maar eens bewezen is hoe snel hippe Engelse termen nutteloos worden door linkse mensen.
Als dat een sarcastische grap is staat er dus dat de media wél de vijand van het volk is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:46:11 #72
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184277750
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De NOS nuanceert gezellig met aanhalingstekens.

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)ij-mishandeling.html
Helemaal niet, die aanhalingstekens staan daar omdat de NOS een woordvoerder van AfD citeert.
pi_184277803
Iedereen die roept dat links zo veel gewelddadiger is dan rechts of andersom doet mee aan het scheppen van een polariserend klimaat.
Waarin haat jegens de ander de boventoon voert, en je eigen gelijk zaligmakend is. Alla Breivik.
Door dit klimaat is bijv ook Jo Cox vermoord.
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:50:51 #74
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_184277856
Moge de laffe daders snel gepakt worden en keihard aangepakt worden.
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:52:08 #75
286575 Roces18
Chef de party
pi_184277885
mensen die denken dat afd dit niet in scene heeft gezet om zo zieltjes te winnen :') :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')