quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:39 schreef 12013 het volgende:
Iemand nog een klein hintje voor 24?
Ik heb de zinnen van 14, en ook het systeem van verhusselen gevonden, maar in welke variatie ik deze ook toepas op 24, het wordt helemaal niks. Is het een 'soortgelijk' systeem?
SPOILER: kleint hintje voor 24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:49 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: kleint hintje voor 24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:17 schreef Soepstengel4 het volgende:
[..]SPOILER: 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:37 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan je lijstje te zien heb je er sowieso al 3 te pakken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:16 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
Het baart me zorgen dat ik dezelfde opgaven lijk te missen als de rest van de wereld. Zo komen die extra punten nooit mijn kant op.
Laat me raden. Krent138 is zeker aan het hengelen naar hints?quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:34 schreef Soepstengel4 het volgende:
@Krent138, ik kan niet reageren op DM's blijkbaar, wel lezen. Ben het wel met je eens.
quote:Het meest baal ik van 1C, want die hebben de meesten geloof ik al wel dus ik vind dat ik die ook zou moeten kunnen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoor, hij had iets wat een beetje apart was, en vroeg of ik het ook apart vond.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:48 schreef lezpuz-dvai het volgende:
[..]
Laat me raden. Krent138 is zeker aan het hengelen naar hints?
Als het sneu is en het werk, is het niet sneuquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:18 schreef PnavE_81 het volgende:
Yes yes yes...net bijna per ongeluk weer een opgave opgelost...Zat in mn sheetje even wat startwaarden in te vullen en ineens verschijnt er leesbare tekst. Terwijl ik eigenlijk ik eigenlijk nog met voorbereiding bezig was van een andere oplosmethode ... bijna sneu om zo tot je oplossing te komen, maar ik ben er blij mee hoor
Aarhg. Dit is zo frustrerend om te lezen als je al dagen op zoek bent naar geheime aanwijzingen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 00:36 schreef CathyCathy het volgende:
Ik dacht, ik ga maar eens het formulier invullen, kom toch niet verder, maar zie ineens een aanwijzing ha ha ha
Motivatie terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik je anders nog meer frustreren!quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:59 schreef Daviddowie het volgende:
[..]
Aarhg. Dit is zo frustrerend om te lezen als je al dagen op zoek bent naar geheime aanwijzingen.
SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 20:09 schreef CarloV het volgende:
[..]
Zal ik je anders nog meer frustreren!Nu weet ik dus niet of dit een echte spoiler is, of een neppe om me nog meer te frustreren.SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:56 schreef Daviddowie het volgende:
[..]
Nu weet ik dus niet of dit een echte spoiler is, of een neppe om me nog meer te frustreren.SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet het maar nooit!quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:12 schreef PnavE_81 het volgende:
Ik dacht echt dat ik een doorbraak had bij 6 net.. maar lijk toch weer dood te lopen. Morgen weinig tijd vrees ik dus vrijdag maar weer verder.
Of misschien eerst maar zorgen dat ik bij 16 iets leuks heb...de illusie dat ik dat nog een extra aanwijzing voor 27 in krijg heb ik inmiddels wel laten varen.
je hebt nog 121 uur!quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:48 schreef highveener het volgende:
Het is wel weer mooi geweest met deze puzzel. Ik ben er wel zo'n beetje klaar mee.
De oplossingen die ik niet heb gevonden: 3, 7, 10, 11b, 11c, 15, 17, 19, 21, 23b, 24, 25, 26 en 27.
Graag had ik 26 nog opgelost, maar ik zie het gewoon niet (meer). Ook geen inspiratie meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |