Goed kijken, wat proberen, weer goed kijken...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:39 schreef Sidn3y het volgende:
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven voor opgave 23a? Ik ben al een stap verder maar de getallenreeks die dan tevoorschijn komt daar zit ik op vast.
23b heb ik overigens wel opgelost, maar ik zie geen overeenkomst met 23a.
Oke, goed kijken ga ik zo weer doen, dan moet ik toch een uur wachten. Rekenmachine mee dus. Klopt het dat de twee-na-laatste niet in lijn lijkt te liggen met de rest?quote:Goed kijken, wat proberen, weer goed kijken...
Meer dan dat kan ik er niet over zeggen zonder het weg te geven of juist een flauwe insiders-only hint te geven.
Pak die rekenmachine er nog maar even bijquote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:55 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Oke, goed kijken ga ik zo weer doen, dan moet ik toch een uur wachten. Rekenmachine mee dus. Klopt het dat de twee-na-laatste niet in lijn lijkt te liggen met de rest?
Bij welke opgave was dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:17 schreef lezpuz-dvai het volgende:
Neeeeeee! Dat moment dat je er achter komt dat je met verkeerde input aan het puzzelen bent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enige die dat overkomen isquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:32 schreef lezpuz-dvai het volgende:
[..]
Vraag 24, een foutje gemaakt met het tussenvoegen van de spaties
Ik had het juist bij 13 en bij de rest ging alles goedquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:53 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat overkomen is
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
Ik had het antwoord op 11c voordat ik wist wat de vraag was. Dat is pas logica!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:32 schreef rita147 het volgende:
Yes, 11b opgelost. Applaus voor mijn man, die niet van puzzelen houdt maar wel voor mij FoxPro afstoft en helpt..
Lelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:32 schreef lezpuz-dvai het volgende:
[..]
Vraag 24, een foutje gemaakt met het tussenvoegen van de spaties
Ik heb ook een script geschreven voor 17. Dat was een leuke klus an sich. Hij is nu aan het ratelen... Ik ben benieuwd wat er uitkomt!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:28 schreef nushae het volgende:
Ben voor 17 maar gaan programmeren, wilde sowieso mijn automatisch-redeneren skills eens oppoetsen. Ik denk niet dat ik er verder nog veel ga vinden
Ik vrees voor je dat er niet veel nuttigs komtquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:18 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een script geschreven voor 17. Dat was een leuke klus an sich. Hij is nu aan het ratelen... Ik ben benieuwd wat er uitkomt!
Ik bereid me al voor op het 'uithuilen en andere opgave proberen'. Dat is mijn thema bij de kerstpuzzel. Zouden ze dat ook accepteren als antwoord?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:07 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat er niet veel nuttigs komt
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:10 schreef highveener het volgende:
17 doe ik 'gewoon' met de hand. Maar is niet heel erg simpel. Het zal me nog wel de nodige uren kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aivd2018 (41) - 1ab; 2; 3; 4; 7a; 8; 9b; 11ab; 13; 16; 18; 19abcd; 22; 23a; 25
enige voortgang: 12; 17; 23b; 27
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:22 schreef nushae het volgende:
[..]Haha! Dat was ook precies het moment dat ik het handmatige werk staakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het 17 uren zijn en geen 17 jaren, valt het nog alles mee, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:10 schreef highveener het volgende:
17 doe ik 'gewoon' met de hand. Maar is niet heel erg simpel. Het zal me nog wel de nodige uren kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |