Zie bovenstaande broerquote:Op maandag 7 januari 2019 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer typen, ik kan het niet goed lezen.
Dat is voor latere zorg vriend. Ik droom liever weg over de gedachte van de JAPANSE Dragonball filmquote:Op maandag 7 januari 2019 21:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu wel even mevr Kiid goed onder handen nemen he
No stress niffeauquote:Op maandag 7 januari 2019 21:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is voor latere zorg vriend. Ik droom liever weg over de gedachte van de JAPANSE Dragonball film. Wel echt een ruk tijd, mja yolo
Miss als ik iedere dag af tel tot die dag dat het dan sneller komtquote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss als ik iedere dag af tel tot die dag dat het dan sneller komt
#19dagen
#d-day
#digitallivesmattertoo
ja goed manquote:Op maandag 7 januari 2019 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
HOE KAN JE AAN MIJ TWIJFELEN G
[ afbeelding ]
Aanschouw 1 van de 7 wereldwonderen
Nog steeds niet het ultieme bewijs dat het geen act is.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
HOE KAN JE AAN MIJ TWIJFELEN G
[ afbeelding ]
Aanschouw 1 van de 7 wereldwonderen
Moeten op zijn minst tieten zienquote:Op maandag 7 januari 2019 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog steeds niet het ultieme bewijs dat het geen act is.
quote:Op maandag 7 januari 2019 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dit al niet vertrouwd dan ben je hopeloos verloren mijn zoonquote:Op maandag 7 januari 2019 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met daar natuurlijk de daadwerkelijk afgerekende tickets en de tekst #AzpiNeverDiesquote:
Man man manquote:Op maandag 7 januari 2019 21:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je dit al niet vertrouwd dan ben je hopeloos verloren mijn zoon
Als ik dat ga verlangen dan komen er vragen waar ik liever niet op wil antwoordenquote:Op maandag 7 januari 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met daar natuurlijk de daadwerkelijk afgerekende tickets en de tekst #AzpiNeverDies
Probeer je me nou onterecht in een kwaad daglicht te zetten? Dacht dat we bro's warenquote:Op maandag 7 januari 2019 21:47 schreef Sked het volgende:
Dit heeft hij rechtstreeks van Dragonball fanforum gekopieerd
Daar oordeel ik morgenmiddag zelf wel even over.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:47 schreef Kiid het volgende:
Plus echt goede tieten heeft ze niet dus kan je beter gewoon ff incognito googelen
quote:Op maandag 7 januari 2019 21:47 schreef Sked het volgende:
Dit heeft hij rechtstreeks van Dragonball fanforum gekopieerd
Dan weet je toch ook dat dit slechts plaagstootjes zijn.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer je me nou onterecht in een kwaad daglicht te zetten? Dacht dat we bro's waren
Doet pijnquote:Op maandag 7 januari 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook dat dit slechts plaagstootjes zijn.
Ik ben er niet goed in om alleen aardige dingen te zeggen.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet pijn
Het zijn altijd de mensen die het dichtst bij je staan die je het hardst raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |