Eten moet je de tijd voor nemenquote:Op maandag 7 januari 2019 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreet allemaal eens door dan!
Niet dat het nu nog veel uitmaakt. Toch niet echt tijd nu meer.
Maar toch!
Moet nog 1 aflevering van the sinner kijken.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja nogal
Zo maar eens op Netflix rondneuzen
Is dat watquote:Op maandag 7 januari 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet nog 1 aflevering van the sinner kijken.
Ik kijk al niet veel lineaire tv meer.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Inderdaad niet veel leuks op tv vanaaf.....
Zet ik dat wel aanquote:Op maandag 7 januari 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is wel spannend. Maar ik vind S2 leuker dan S1.
Ik denk dat jij er snel mee kapt eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk al niet veel lineaire tv meer.
[..]
Zet ik dat wel aan
Oh lolquote:Op maandag 7 januari 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er snel mee kapt eigenlijk.
Ik ook steeds minder......vanmiddag drie afleveringen Judas gezien.....geen doorkomen aan ....al is die acteur wel goed, krijg echt onaangename rillingen van Holleederquote:Op maandag 7 januari 2019 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk al niet veel lineaire tv meer.
[..]
Zet ik dat wel aan
Hmm, dan ga ik weer twijfelen. Maar weet niet meer wie vond het ook goed, dus ik probeer het gewoon.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij er geen bal aan vind.
Ik hoor wel wat je er van vondquote:Op maandag 7 januari 2019 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik weer twijfelen. Maar weet niet meer wie vond het ook goed, dus ik probeer het gewoon.
Viel het tegen ja?quote:Op maandag 7 januari 2019 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder......vanmiddag drie afleveringen Judas gezien.....geen doorkomen aan ....al is die acteur wel goed, krijg echt onaangename rillingen van Holleeder![]()
Ik was naar dat theaterstuk geweest. Dat was nie best nie.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder......vanmiddag drie afleveringen Judas gezien.....geen doorkomen aan ....al is die acteur wel goed, krijg echt onaangename rillingen van Holleeder![]()
Basic fit is ook niet best nuquote:Op maandag 7 januari 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was naar dat theaterstuk geweest. Dat was nie best nie.
Dapper hoor....quote:Op maandag 7 januari 2019 21:27 schreef Driepink het volgende:
Tegen Haags?
Alleen als we met zn 2en zijn
Driep is dan ook dapper, als hij alleen is met haagsquote:
dat leg je afquote:Op maandag 7 januari 2019 21:27 schreef Driepink het volgende:
Tegen Haags?
Alleen als we met zn 2en zijn
Jouw woorden.....quote:Op maandag 7 januari 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Driep is dan ook dapper, als hij alleen is met haags
geen bewijs?quote:Op maandag 7 januari 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Driep is dan ook dapper, als hij alleen is met haags
dan ben jij degene die buktquote:Op maandag 7 januari 2019 21:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Grote mond nu, maar als we samen zijn
Daar laat ik het ook liever bijquote:
Bewijs staat veelvuldig, in Full HD op de serverquote:
oequote:Op maandag 7 januari 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bewijs staat veelvuldig, in Full HD op de server
quote:Op maandag 7 januari 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan ben jij degene die bukt
Haags is meer van de woorden dan van de daden, dat moet je onderhand toch wel wetenquote:Op maandag 7 januari 2019 21:31 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Al die woorden, probeer je iets te verbergen?
sstquote:Op maandag 7 januari 2019 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags is meer van de woorden dan van de daden, dat moet je onderhand toch wel weten
!!!!!!quote:Op maandag 7 januari 2019 21:28 schreef Kiid het volgende:
Mevrouw Kiid heeft twee kaartjes gekocht voor de Dragonball film in de bioscoop eind januari
#GOALS
Kun je het nog een keer typen, ik kan het niet goed lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |