abonnement Unibet Coolblue
pi_184264758
Ik ben HBO-Student, ik werk in data management en visualisatie (beetje dashboards managen, maken in PBI,) Het is allemaal niet zo ingewikkeld maar omdat het een startup is met 50 bedrijven als klant moet je allround wel wat kunnen, krijg op het moment ~12 euro per uur.

Ik doe mijn afstudeeronderzoek ook voor het bedrijf en heb een contract dat volgende maand tot zijn einde komt. Mijn baas heeft aangegeven dat ik bij het bedrijf mag blijven
(logisch want ik ben zijn enige medewerker en hij snapt de helft niet van wat ik doe).

Op het moment gaat het contract via een payrolling bedrijf waarbij ik mijn stage deed maar dat kan niet meer in de toekomst omdat dat bedrijf opdoekt dus mijn baas vroeg mij hoe ik de relatie graag zou willen invullen.

We hebben 4 opties: In ZZP partnerschap werken, onder loondienst (merkte dat hij dat niet graag wou in verband met long term verplichtingen), onder loondienst bij een ander bedrijf (hij kan mij bij een ander bedrijf erin gooien net zoals de vorige constructie die we hadden en natuurlijk zwart werken.

Dit staat natuurlijk los van mijn Afstudeercontract die tussen hem en school staat.

Hoor graag jullie meningen over wat handig is.
  maandag 7 januari 2019 @ 18:42:03 #2
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184265184
Dus jullie zijn samen het bedrijf. Als jij weggaat, kan het bedrijf niet door want jij bent de enige die weet hoe eea werkt.
Ik denk dat je beter kunt kijken of je mede-eigenaar kunt worden.

Wat is precies het nadeel van loondienst?
pi_184265765
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:17 schreef Jeffdnz het volgende:
Ik ben HBO-Student, ik werk in data management en visualisatie (beetje dashboards managen, maken in PBI,) Het is allemaal niet zo ingewikkeld maar omdat het een startup is met 50 bedrijven als klant moet je allround wel wat kunnen, krijg op het moment ~12 euro per uur.