Vertel?!quote:Op maandag 7 januari 2019 16:49 schreef Sked het volgende:
Vind het trouwens best meevallen met die kiids de laatste jaren
Ik had laatst van Polen naar Eindhoven een kind achter me zitten die het leuk vond om tegen de stoel aan te schoppen..quote:Op maandag 7 januari 2019 16:49 schreef Sked het volgende:
Vind het trouwens best meevallen met die kids de laatste jaren
Ik ookquote:Op maandag 7 januari 2019 16:49 schreef Sked het volgende:
Vind het trouwens best meevallen met die kids de laatste jaren
Gewoon wat van zeggen met een boos gezicht. Werkt altijdquote:Op maandag 7 januari 2019 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had laatst van Polen naar Eindhoven een kind achter me zitten die het leuk vond om tegen de stoel aan te schoppen..
Doe ik ook altijd in de bioscoop. Ziedend.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon wat van zeggen met een boos gezicht. Werkt altijd
Wat werkt in noodsituaties is gewoon over degene heen plassen. Het is natuurlijk pikkedonker daarbinnen dus ze zullen nooit weten wie de verantwoordelijke isquote:Op maandag 7 januari 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in de bioscoop. Ziedend.
Kijk je dan niet de verkeerde persoon aan?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in de bioscoop. Ziedend.
Waarmee?quote:
ben je van plan 40 jaar lang een 9-5 baan te doen?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik nog 6 minuten vriend. En nog 40 jaar
En dat onthoud je ook?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle teksten weer gelezen voor mijn volgende college
mooi zo lekker bezigquote:Op maandag 7 januari 2019 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle teksten weer gelezen voor mijn volgende college
Valt nog wel eens flink tegen hoe donker het is.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat werkt in noodsituaties is gewoon over degene heen plassen. Het is natuurlijk pikkedonker daarbinnen dus ze zullen nooit weten wie de verantwoordelijke is
waar ging het over?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, niet per zin natuurlijk, maar de grote lijnen wel en die zijn belangrijk
Gewoon meteen de hele rij. Direct iedereen stil.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je dan niet de verkeerde persoon aan?
Godverdommequote:Op maandag 7 januari 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je dan niet de verkeerde persoon aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |