Je weet toch hoe ze eruit zien? Is toch niks nieuws meer aan.quote:
Misschien zijn ze veranderdquote:Op maandag 7 januari 2019 18:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ze eruit zien? Is toch niks nieuws meer aan.
Ja ze zijn in de droger geweest. Nu zijn ze gekrompen.quote:
wat lach jij?quote:
Wel goedkopere BHs danquote:Op maandag 7 januari 2019 18:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ze zijn in de droger geweest. Nu zijn ze gekrompen.
Herhaling is niks mis mee.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ze eruit zien? Is toch niks nieuws meer aan.
je harses jaquote:
Nog een keer etenquote:Op maandag 7 januari 2019 18:20 schreef dud0r het volgende:
Goddomme, flink bord pasta met spinazie en roomsaus naar binnen gewerkt en nog steeds honger.
Waarom ben jij zo vilein? Wat heb ik in hemelsnaam misdaanquote:Op maandag 7 januari 2019 18:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is je boek om te janken dan?
Ook het enige voordeelquote:Op maandag 7 januari 2019 18:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel idd ja.
Echt hè, hopelijk gaat ze gauw weer 2 weken op vakantiequote:Op maandag 7 januari 2019 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vilein? Wat heb ik in hemelsnaam misdaan
Volgens mij begon jij tegen mij.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vilein? Wat heb ik in hemelsnaam misdaan
Zie WAquote:Op maandag 7 januari 2019 18:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij tegen mij.
Ik ken je boek niet eens...
Nou blijf ik expres hier voorlopig. Al is het alleen maar om jou te stangenquote:Op maandag 7 januari 2019 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, hopelijk gaat ze gauw weer 2 weken op vakantie
ik snap het nietquote:Op maandag 7 januari 2019 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, hopelijk gaat ze gauw weer 2 weken op vakantie
zo ben ik nietquote:Op maandag 7 januari 2019 18:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij tegen mij.
Ik ken je boek niet eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |