Hmm ken ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Spinvis heeft vast wel een zeer on-the-nose tekst daarover over tralies voor het raam ofzo
Waarom vraag je het dan homo.quote:
Meer bezoekers dan pak hem beet een Amersfoortquote:Op zondag 6 januari 2019 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Uh ja als je naar oude Pekela ofzo moet
Rot op man Zwolle da's zo'n uithoek van Nederland wat moet je daar
Moet je daar met de trein ook ijsschotsen ontwijken ofzo
Beetje net als je moederquote:Op zondag 6 januari 2019 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer bezoekers dan pak hem beet een Amersfoort
Amersfoort kun je ook wel noorderlicht zien als het helder is denk ik?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer bezoekers dan pak hem beet een Amersfoort
Zwolle is denk ik echt de grens als je naar de provincie moet. Als je 1 stap zet na zwolle dan ben je opeens in het Siberië van Nederland.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Uh ja als je naar oude Pekela ofzo moet
Rot op man Zwolle da's zo'n uithoek van Nederland wat moet je daar
Moet je daar met de trein ook ijsschotsen ontwijken ofzo
Hier in de sloot zwemmen Pinguins.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Amersfoort kun je ook wel noorderlicht zien als het helder is denk ik?
Als je genoeg acid gebruikt is dat zeker mogelijk.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Amersfoort kun je ook wel noorderlicht zien als het helder is denk ik?
Rens slaat weer eens wild om zich heen. De moedeloosheid van weer een misser in zijn kielzog meeslepend.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan homo.
Ik had het over mijn kop natuurlijk. Lans zijn moeder komt uit de grensstreek.
picsquote:Op zondag 6 januari 2019 21:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier in de sloot zwemmen Pinguins.
Naar wie maak ik dan slaande bewegingen?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens slaat weer eens wild om zich heen. De moedeloosheid van weer een misser in zijn kielzog meeslepend.
Welke app?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:55 schreef GGMM het volgende:
Misdraagt Rens zich weer?
Gisteren op de app ook al.
Door te stellen dat DP op mannen valt terwijl jezelf heimelijk verliefd bent op hmf. Een niet beantwoorde liefde aangezien hmf een enorme hetero is.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naar wie maak ik dan slaande bewegingen?
Is hmf hetero ja? Heeft een obsessie voor lange lullen namelijk, net zoals Gijp.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Door te stellen dat DP op mannen valt terwijl jezelf heimelijk verliefd bent op hmf. Een niet beantwoorde liefde aangezien hmf een enorme hetero is.
HMF is al getrouwd, maar toch staat ie boven aan zijn WA lijstje van meeste gesprekkenquote:Op zondag 6 januari 2019 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Door te stellen dat DP op mannen valt terwijl jezelf heimelijk verliefd bent op hmf. Een niet beantwoorde liefde aangezien hmf een enorme hetero is.
quote:
Niet in 'de' app, maar wel in een appquote:Op zondag 6 januari 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zit JR in die app? wat is dit nou weer voor ongein René
Je weet dat meeste gesprekken per dag geüpdate worden?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF is al getrouwd, maar toch staat ie boven aan zijn WA lijstje van meeste gesprekken
Ik vind het maar raar Lans, zal wel aan mij liggen maar klopt iets niet aan Rens
Ga je nu excuses verzinnen?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je weet dat meeste gesprekken per dag geüpdate worden?
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh ajax meet app. Ja was ik uitgegaan
Nee hoor want er is niks om voor te excuseren. Ik zeg alleen dat het niet de huidige lijst is aangezien dat elke dag wijzigt.quote:
Je kan het ook zo zien dat je echte vrienden niet appt maar in het echt spreekt.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Rens appt het meeste met iemand die hij zelden tot nooit ziet.
Rens is een aparte jongen.
Jezus je bent verder dan ikquote:Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef KingRoland het volgende:
@rens
ik moet nog een conclusie schrijven ouwe reus
quote:Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien dat je echte vrienden niet appt maar in het echt spreekt.
Ok.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor want er is niks om voor te excuseren. Ik zeg alleen dat het niet de huidige lijst is aangezien dat elke dag wijzigt.
ja gewoon geen reet gedaan totdat ik vakantie had en elke dag gewoon eraan werken. volgende week nog checken op spellingsfouten en al dan inleveren. 2 weken voor deadline.quote:
Feyenoord appquote:Op zondag 6 januari 2019 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie staan er bij jou momenteel in je top 3?
Ik heb morgen presentatie voor de directie. Geen idee wat ik ga zeggen nogquote:Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja gewoon geen reet gedaan totdat ik vakantie had en elke dag gewoon eraan werken. volgende week nog checken op spellingsfouten en al dan inleveren. 2 weken voor deadline.
1e keer op tijd genot
lolquote:Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord app
Beste maat
Vriendengroep
Groepsapps staan er nooit in volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord app
Beste maat
Vriendengroep
Hij verzint het ter plekkequote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Groepsapps staan er nooit in volgens mij
ow dacht heel stadion in 1 appquote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn mensen waar ik iedere week mee naar Feyenoord ga Roland
Je bent mijn beste klant.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Bij mij staat de pooier van jullie moeders bovenaan
Ik betwijfel dat jij met volwassen vrouwen kan communicerenquote:Op zondag 6 januari 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou Benno L interesse hebben in moeders?
De grap was leuk, totdat jij het verpeste!
Zijn mislukte date staaft jouw bewering wel.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat jij met volwassen vrouwen kan communiceren
Dit is jou overkomen?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je raakt meteen zwanger als je daar zwemt.
forgotten weaponsquote:Op zondag 6 januari 2019 22:16 schreef Saind het volgende:
Dit soort dingen zouden we weer moeten gaan maken
2.3 Mio views.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:15 schreef onlogisch het volgende:
@Lans
Eigenlijk wordt ie pas leuk vanaf 4:04
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |