Ow dat klinkt allemaal als erg licht werk jaquote:Op zondag 6 januari 2019 18:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Valt mee, het is vooral het sjouwen van de materialen.
Zakken cement, pakken tegels e.d.
Dat is wel echt klote, ik woonde tot een paar maanden terug in Rotterdam en dan was je vaak aan het werk in een flat, 4 hoog zonder lift.
Dan ga je echt kapot.
Nu woon ik wat landelijker en hier zijn bijna alleen maar normale woningen, dus dan is het hooguit 1ste of 2de verdieping, dat scheelt wel.
En heb het super naar mijn zin, maar het is nu wel een goede tijd natuurlijk.
Daarom zijn we ook gestegen van 45 naar 55 per uur, en dan nog slaan we regelmatig werk af.
En ik werk in de regel alleen op maandag t/m vrijdag en max 50 uur per week met een maximale reistijd van 30 minuten.
Beter gaat het wat mij betreft niet worden
Ben zelf wel handig ja. Maar leidingen ga ik niet aan zitten.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, ik zou zoveel mogelijk proberen zelf te doen als je handig bent.
Hakken kan iedereen.
Desnoods laat je alleen het tegelwerk doen als je dat niet ziet zitten.
Spaar je een hoop geld mee uit.
Vaak zat, vorige week.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat klinkt allemaal als erg licht werk ja![]()
Goed dat je er plezier in hebt en dat het zo goed met de zaken gaat![]()
weleens een klusje afgeslagen omdat je er geen zin in had ?
Maar het voorbereidende werk zou je zelf kunnen doen.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zelf wel handig ja. Maar leidingen ga ik niet aan zitten.
Ligt eraan wat voor leidingen.. Ik heb mn eigen wc aangeslotenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zelf wel handig ja. Maar leidingen ga ik niet aan zitten.
wel lekker zo, samen met je vader werkenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vaak zat, vorige week.
Mensen die niet weten wat ze willen proberen je als gratis adviesbureau te gebruiken.
Toen ik net voor mijzelf begon ga je daar in mee maar nu doe ik dat niet meer.
Eerst goed nadenken wat je wil, en dan pas contact opnemen.
Kost veel tijd en je weet niet of het wat oplevert.
Mijn vader en ik zitten nu tot eind april vol gepland, dus dan heb je de luxe.
Jep heerlijk, maar ook niet voor lang meer.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wel lekker zo, samen met je vader werken
Weet ik niet, ga ik morgen even uitzoeken.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar het voorbereidende werk zou je zelf kunnen doen.
Of je laat alles doen en je betaalt ervoor natuurlijk.
Wellicht nog via de verzekering, of vergoeden die alleen gevolgschade?
Ow wauw. Hij heeft wel lang doorgewerkt dan.. neem jij dan ook zijn bedrijf over ?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jep heerlijk, maar ook niet voor lang meer.
Hij is nu 67, maar wil wel met 2-3 jaar gaan stoppen.
Dus dan sta ik er alleen voor
Weet je de kosten al dan?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga ik morgen even uitzoeken.
Klopt, hij krijgt al pensioen en mijn moeder ook en de hypotheek is ook al afbetaald, dus het geld is ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow wauw. Hij heeft wel lang doorgewerkt dan.. neem jij dan ook zijn bedrijf over ?
tof!quote:Op zondag 6 januari 2019 19:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, hij krijgt al pensioen en mijn moeder ook en de hypotheek is ook al afbetaald, dus het geld is ook helemaal niet nodig.
Elke 2 jaar een nieuw auto en van die ongein lol.
Geen idee nog, ik denk dat ik het laat samenvloeien oid.
Nog maar eens keer over hebben tzt.
Ik zit zelf wat meer in verwarming, hij doet veel complete badkamers.
Vind ik persoonlijk iets minder, je zit lang op dezelfde locatie en je hebt een tijdslimiet omdat mensen niet kunnen douchen.
En tegelen e.d. vind ik niet echt leuk, ik ben meer van het leidingwerk e.d.
Het technische deel, regelingen maken e.d.
Dat is echt waar mijn hart ligt.
Hij heeft er hard voor gewerkt dus lekker genietenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, hij krijgt al pensioen en mijn moeder ook en de hypotheek is ook al afbetaald, dus het geld is ook helemaal niet nodig.
Elke 2 jaar een nieuw auto en van die ongein lol.
Geen idee nog, ik denk dat ik het laat samenvloeien oid.
Nog maar eens keer over hebben tzt.
Ik zit zelf wat meer in verwarming, hij doet veel complete badkamers.
Vind ik persoonlijk iets minder, je zit lang op dezelfde locatie en je hebt een tijdslimiet omdat mensen niet kunnen douchen.
En tegelen e.d. vind ik niet echt leuk, ik ben meer van het leidingwerk e.d.
Het technische deel, regelingen maken e.d.
Dat is echt waar mijn hart ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |