Geef eens wat voorbeelden? Spoilertag natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:45 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand eigenlijk al eens in de source code gekeken van de wie is de mol website?
Of gaat dit een stapje te ver?
Zou toch wel een stunt zijn als al die jaren daar hints in hebben gestaan.
Zat zelf al wat te snuffelen maar ik zie nu overal hints in![]()
https://wieisdemol.avrotros.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zondag 27 januari 2019 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Wie verdenkt wie in aflevering 4:Dit is geen spoiler hoor xD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is na de aflevering en gewoon om iets standaards uit de aflevering.
Grappig hoe op dit forum wanneer het moet nooit spoilers gebruikt worden wat veel verknalt en nu ineens wel
Blijft bijzonder hoe het constant switch tussen alle namen.
Schijnbaar laten ze over Evelien niet alles zien want die was bij de kandidaten altijd erg verdacht gevonden.
En ik vind qua executie verdenkingen Sarah altijd verdacht, die zit bij wijze van altijd op alle mede-kandidaten. Dus of ze doet dan net 1 a 2 vragen wel goed op een mol terwijl de afvaller op die persoon helemaal niets heeft of ze is zelf de mol.
Of we krijgen niet de waarheid te horen ofc.
Owjeequote:Op maandag 28 januari 2019 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Miljaar, die Evelien heeft me veel punten gekost
Hele sterke mol hintquote:Op maandag 28 januari 2019 17:38 schreef jcdragon het volgende:
#waaromzoujedatdoen is nu echt een ding![]()
Ik keek even op het .nl forum, stond er iets als: acties waarmee iemand zich verdacht maakt als mol zet je voortaan in het topic van de aflevering, niet bij "Henk is de mol omdat...".quote:Op maandag 28 januari 2019 16:05 schreef Postbus100 het volgende:
Argh, even wat frustratie kwijt. Ik zit echt al jáááren op WIDM-fora (sinds het 3e seizoen ofzo?). Eerst op .nl, en later ook op .com. Toen .nl een beetje links laten liggen, want die hele lay-out veranderde en het was niet meer te doen. .Com begint ook in diezelfde categorie te vallen. Inhoudelijk echt een supergoed forum waar alles wel te vinden is (lijstjes, overzichten, theorieën e.d.), maar gebruiksvriendelijk...? Ho maar
Logisch toch want er doet helemaal geen Henk mee dit jaar.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik keek even op het .nl forum, stond er iets als: acties waarmee iemand zich verdacht maakt als mol zet je voortaan in het topic van de aflevering, niet bij "Henk is de mol omdat...".
Weg overzicht.
Moet Evelien wel aangifte doen anders heeft t geen zinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:42 schreef jcdragon het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)-is-de-mol~aa71090b/
OM krijgt mail binnen over jokerdiefstal in Wie is de Mol?
Tjonge, wil nu ieder bedrijf popiejopie gaan doen?quote:
Dat bedoel ik. Totaal geen overzicht.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik keek even op het .nl forum, stond er iets als: acties waarmee iemand zich verdacht maakt als mol zet je voortaan in het topic van de aflevering, niet bij "Henk is de mol omdat...".
Weg overzicht.
Ik ben normaal wel van de krullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Oei, dit is wel toevallig.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:41 schreef Kirstenvh het volgende:
Oke. Dit gaat redelijk ver maar wil toch even een theorie delen. Bij de parkeergeld opdracht zegt Jamie: de sleutel stond op het dak. De klinkers waren:
Ronde 1 - G S T R T
Ronde 2 - L L R S K
Ronde 3 - G L S D R
Ronde 4 - F N S H T
Medeklinkers waren vrij te kiezen! Welke zijn dat?Gestart en Finisht waren in de aflevering te zien. Dat geeft ons al de E,A, I en I.
Nu kwam ik op deze puzzel:
jAmIE TrEnItE Is mOl.
1x A, 3x I, 3x E en 1x O. AIEEIEIO.
Zoeken we nog 2xE, 1x O en 1x I.
Via wordfeudhelper.nl husselde ik van LLRSK: kILLErs (i + e) en van GLSDR: gOrdEls (o+e)!!
Dus... wat denken jullie? ;-)
O, moeten we dit nu ook al in WIDM aanhoren?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:53 schreef roos94 het volgende:
Rick Paul is sws de mol, wel jammer dat ze 4 x achter elkaar een witte jonge man als mol kiezen(3 blond 1 bruinharig allemaal dezelfde types) 4 keer!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |