Dit is echt winter. Het is wat warmer dan gemiddeld, maar dit is echt Nederlandse winter.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Mooi. Laat het maar echt winter worden of gewoon direct de lente in. Dit herfst kwakkelweertje hoeft van mij ook niet.
Speciaal voor jou hoop ik op wekenlang sneeuw en snijdende windquote:
Nee, pech.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hoop ik op wekenlang sneeuw en snijdende wind
quote:Op maandag 7 januari 2019 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Maar na die lange hete zomer vind ik dat de winterliefhebbers ook wel even een maandje hun 'zin' verdienen.
Ik wilde bescheiden blijven in m'n wens.quote:
op zee wel. maar met de windrichting en springtij zal het water best hoog komen.quote:
Mwah. Heb toch wel betere winters gezien, die ook nog eens veel meer op een daadwerkelijke winter leken.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt winter. Het is wat warmer dan gemiddeld, maar dit is echt Nederlandse winter.
Ga die trol nou niet voeden joh.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah. Heb toch wel betere winters gezien, die ook nog eens veel meer op een daadwerkelijke winter leken.
de windrichting is vooral een probleem voor Schiphol, de windkracht is niet zozeer het probleem.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:30 schreef Elan het volgende:
Code geel en een shitload aan vluchten geannuleerd
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga die trol nou niet voeden joh.
windkracht 4 in plaats van 3 noordwestquote:Op maandag 7 januari 2019 17:54 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de wind morgenochtend? Moet nog naar mijn werk fietsen namelijk.
Zoiets als vorig jaar?quote:Op maandag 7 januari 2019 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
Wellicht wordt het toch nog een beetje kouder en winter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik bereid me alvast voor op een hittegolf.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens Piet Paulusma gaat het eind van de maand koud worden
Lekker briesje hier.
Hopen dat je hem mee hebt.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:54 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de wind morgenochtend? Moet nog naar mijn werk fietsen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |