SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit is waar Wim momenteel naar kijkt, tevens de reden dat jij moet wachten op de uitslag van je bod. Promi Darts; bekende mensen in Duitsland worden gekoppeld aan darters en dan doen ze een TV-toernooitje.quote:
Wim geniet pas van sport als hij daar de volle concentratie voor heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:43 schreef showtimer het volgende:
Schat ik Wim dan zo hoog in dat je dit makkelijk gelijktijdig kunt doen?
jij neemt dit echt te serieusquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjors zat weer niet op te letten, hij gaat geen kampioen van Nieuw-Zeeland worden.
Lilly is de Ambrosius van de fpcl.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef Wuwwa het volgende:
Lilly leest hier ook mee, en om te trollen doet ze expres 30 seconden over het gooien van 12 punten.
Ik weet zeker dat ik in ieder geval 1x hoger geboden heb dan jou.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Wel leuk om twee uur te gaan zitten te lopen te wachten op een enorme teleurstelling
Hoeveel kilometer moeten ze daar nog, joh. Het is toch 11:45 in de ochtend in N-Z?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjors zat weer niet op te letten, hij gaat geen kampioen van Nieuw-Zeeland worden.
Ze moeten nog drie rondjes. Geen idee hoe lang zo'n rondje is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer moeten ze daar nog, joh. Het is toch 11:45 in de ochtend in N-Z?
Zijn ze dan om 06:00 's ochtends gaan fietsen of zo?quote:
Ik vrees dat iedereen wel ergens hoger heeft gebodenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik in ieder geval 1x hoger geboden heb dan jou.
We hebben het hier over een man die chips en nootjes in huis haalt om Rafael van der Vaart te zien darten, ik zou geen rationeel denkpatroon verwachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:43 schreef showtimer het volgende:
Schat ik Wim dan zo hoog in dat je dit makkelijk gelijktijdig kunt doen?
Je had toch een prima budget?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat iedereen wel ergens hoger heeft geboden
Die prutser heeft dus ook nog geen truitje gepresenteerd voor het komende jaar. Deden ze dat altijd al zo laat of is dit een nieuwe gimmick?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Vohters meteen zijn eerste overwinning van het jaar pakken?
Hoop niet dat er in dit spel strafpunten uitgedeeld kunnen worden voor Moscon-achtig gedrag in het topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
Johannes komt er met gestrekt been in.
Dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het hier over een man die chips en nootjes in huis haalt om Rafael van der Vaart te zien darten,
#viesdikquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het hier over een man die chips en nootjes in huis haalt om Rafael van der Vaart te zien darten, ik zou geen rationeel denkpatroon verwachten.
Gimmick die al is mislukt omdat Tour Down Under het truitje lekte.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die prutser heeft dus ook nog geen truitje gepresenteerd voor het komende jaar. Deden ze dat altijd al zo laat of is dit een nieuwe gimmick?
Ik heb ook wat risico genomenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had toch een prima budget?
Alleen als je naar gedrag gaat tonen jegens sympathieke Afrikaantjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop niet dat er in dit spel strafpunten uitgedeeld kunnen worden voor Moscon-achtig gedrag in het topic.
Nieuwe gimmick denk ik. Of gewoon een totale vorm van laksheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die prutser heeft dus ook nog geen truitje gepresenteerd voor het komende jaar. Deden ze dat altijd al zo laat of is dit een nieuwe gimmick?
Ik ga nu die dertig miljoen die ik voor hem over had heroverwegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Potverdorie, Scully is gelost.
Snel, Wim is er nog niet mee bezig!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu die dertig miljoen die ik voor hem over had heroverwegen.
Wordt er daar überhaupt gefietst dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen als je naar gedrag gaat tonen jegens sympathieke Afrikaantjes.
Gaan ze de mongolenrace winnen van Dimension Data wat betreft eerste zege van het seizoen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Potverdorie, Scully is gelost.
Dimension Data kan altijd nog het Zuid-Afrikaans kampioenschap winnen, als ze Impey even van de fiets gooien. Is ook altijd vrij vroeg op het jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaan ze de mongolenrace winnen van Dimension Data wat betreft eerste zege van het seizoen?
https://livestream.com/avplive/elitecycling19quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef hhh38 het volgende:
Waar kan ik dat Nieuw-Zeelands spektakel aanschouwen?
Denk je dat ccc iets gaat winnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaan ze de mongolenrace winnen van Dimension Data wat betreft eerste zege van het seizoen?
je hebt 2 minutenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef wimderon het volgende:
Tony O'Shea en Wesley Harms laten jullie in de steek.
Paddy Bevin heeft al gewonnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat ccc iets gaat winnen?
Thanks, je moet watquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://livestream.com/avplive/elitecycling19
Wat is de regel in deze voorspelling? Alleen WT of ET?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Duitsers gaan ook weer verder!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef wimderon het volgende:
Tony O'Shea en Wesley Harms laten jullie in de steek.
Ik heb dat maar weggeklikt. Ik ga vol passie voor het Nieuw-Zeelands Kampioenschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Duitsers gaan ook weer verder!
Oh, dat heb ik gemist. Heb je een linkje/screenshot?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gimmick die al is mislukt omdat Tour Down Under het truitje lekte.
quote:Op zondag 6 januari 2019 00:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Heb je een linkje/screenshot?
Denk aan je jeugd, denk aan de dartpijl, dit kan toch niet.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb dat maar weggeklikt. Ik ga vol passie voor het Nieuw-Zeelands Kampioenschap.
Dat is geen serieus darten.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk aan je jeugd, denk aan de dartpijl, dit kan toch niet.
Harms v O'Shea is net afgelopen. Wim gaat nu pas tellen.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2019 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harms v O'Shea is net afgelopen. Wim gaat nu pas tellen.
Ik heb deze post doorgespeeld naar Wim, hij laat doorschemeren dat al je boden met 0,01 zijn overboden.quote:
Ze hebben met Laurens ten Dam alvast een uitstekende wegkapitein.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
WT?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is de regel in deze voorspelling? Alleen WT of ET?
Mij was verteld dat de uitslag er 00:00 zou zijn.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harms v O'Shea is net afgelopen. Wim gaat nu pas tellen.
World Tour, slimmen.quote:
Wat vind je van Vohters zijn roze bril?quote:Op zondag 6 januari 2019 00:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mij was verteld dat de uitslag er 00:00 zou zijn.
Spectaculairquote:
Mooi roze is niet lelijk.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat vind je van Vohters zijn roze bril?
Van Avermaet is de enige die ik kans zie maken, jij?quote:Op zondag 6 januari 2019 00:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, Dat bedoel ik. Alleen wt.
Lijkt me ook. En eigenlijk denk ik dat Krek een heel moeizaam jaar gaat hebben.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Avermaet is de enige die ik kans zie maken, jij?
Echt veel man heeft ie ook niet voor voorjaarsklassiekers. Gieljoom gaat niet alles dichtrijdenquote:Op zondag 6 januari 2019 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook. En eigenlijk denk ik dat Krek een heel moeizaam jaar gaat hebben.
Eigenlijk net een kutseizoen als vorig jaar bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2019 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me ook. En eigenlijk denk ik dat Krek een heel moeizaam jaar gaat hebben.
Cher, Drinker Gijs en Pierre van Hooijdonk onderschatten.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt veel man heeft ie ook niet voor voorjaarsklassiekers. Gieljoom gaat niet alles dichtrijden
Hij heeft me vorig jaar wel een karrevracht aan punten geleverd met al z'n 5-10e plekkenquote:Op zondag 6 januari 2019 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eigenlijk net een kutseizoen als vorig jaar bedoel je?
Mag inmiddels wel een keer, maar hij lijkt voor de Hoste-oeuvre-award te gaan.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:15 schreef Aguero het volgende:
Sterke Sep gaat trouwens Roubaix winnen dit jaar.
Waarom lieve jongen?quote:Op zondag 6 januari 2019 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani, ik ben bang voor jou betreffende dit spel.
Die kijk nog naar de finale van het promi dartsquote:
Best of 5 legs, jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die kijk nog naar de finale van het promi darts
https://www.sportvideos.tv/livestream-promi-darts-wm-2019/
ook nog best of 5quote:Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit de Dropbox-link was.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat gênant. Darten is echt voor proletrn.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is waar Wim momenteel naar kijkt, tevens de reden dat jij moet wachten op de uitslag van je bod. Promi Darts; bekende mensen in Duitsland worden gekoppeld aan darters en dan doen ze een TV-toernooitje.
Oh, ja ik ook.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb geld op talentjes gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |