Die prutser heeft dus ook nog geen truitje gepresenteerd voor het komende jaar. Deden ze dat altijd al zo laat of is dit een nieuwe gimmick?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Vohters meteen zijn eerste overwinning van het jaar pakken?
Hoop niet dat er in dit spel strafpunten uitgedeeld kunnen worden voor Moscon-achtig gedrag in het topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
Johannes komt er met gestrekt been in.
Dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het hier over een man die chips en nootjes in huis haalt om Rafael van der Vaart te zien darten,
#viesdikquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben het hier over een man die chips en nootjes in huis haalt om Rafael van der Vaart te zien darten, ik zou geen rationeel denkpatroon verwachten.
Gimmick die al is mislukt omdat Tour Down Under het truitje lekte.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die prutser heeft dus ook nog geen truitje gepresenteerd voor het komende jaar. Deden ze dat altijd al zo laat of is dit een nieuwe gimmick?
Ik heb ook wat risico genomenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had toch een prima budget?
Alleen als je naar gedrag gaat tonen jegens sympathieke Afrikaantjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop niet dat er in dit spel strafpunten uitgedeeld kunnen worden voor Moscon-achtig gedrag in het topic.
Nieuwe gimmick denk ik. Of gewoon een totale vorm van laksheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die prutser heeft dus ook nog geen truitje gepresenteerd voor het komende jaar. Deden ze dat altijd al zo laat of is dit een nieuwe gimmick?
Ik ga nu die dertig miljoen die ik voor hem over had heroverwegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Potverdorie, Scully is gelost.
Snel, Wim is er nog niet mee bezig!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu die dertig miljoen die ik voor hem over had heroverwegen.
Wordt er daar überhaupt gefietst dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen als je naar gedrag gaat tonen jegens sympathieke Afrikaantjes.
Gaan ze de mongolenrace winnen van Dimension Data wat betreft eerste zege van het seizoen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Potverdorie, Scully is gelost.
Dimension Data kan altijd nog het Zuid-Afrikaans kampioenschap winnen, als ze Impey even van de fiets gooien. Is ook altijd vrij vroeg op het jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaan ze de mongolenrace winnen van Dimension Data wat betreft eerste zege van het seizoen?
https://livestream.com/avplive/elitecycling19quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef hhh38 het volgende:
Waar kan ik dat Nieuw-Zeelands spektakel aanschouwen?
Denk je dat ccc iets gaat winnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaan ze de mongolenrace winnen van Dimension Data wat betreft eerste zege van het seizoen?
je hebt 2 minutenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:57 schreef wimderon het volgende:
Tony O'Shea en Wesley Harms laten jullie in de steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |