Ik heb maar 1 mail adres, alsof ik moeite ga doen voor een kloonquote:
Van mij natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:24 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 mail adres, alsof ik moeite ga doen voor een kloon![]()
Van wie zou ik een kloon moeten zijn dan?
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zitten te veel kloons in DTS voor mijn gevoel, katbot, r-woud, meloentjuh.
Ah zo, neem het ook niet serieus of zo, mijn account is eenzaam zielig en alleenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had jou voor de grap kloon genoemt
Ja, dat weet ik. Ken je immers al veel langer dan vandaag en niet eens via dtsquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah zo, neem het ook niet serieus of zo, mijn account is eenzaam zielig en alleen
Ik had eigenlijk sexy L willen noemen, maar dan gaat mikey weer raar doenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah zo, neem het ook niet serieus of zo, mijn account is eenzaam zielig en alleen
Dit vraagt om een uitlegquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ken je immers al veel langer dan vandaag en niet eens via dts
Haha lolquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk sexy L willen noemen, maar dan gaat mikey weer raar doen
Ja op die manier, geen woord aan gelogen maatquote:
👊quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:27 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja op die manier, geen woord aan gelogen maat
Nope, nope, nope. Vorig jaar wel nog gekeken, maar toen viel het al tegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij kijkt iedereen WIDM ofzo
ik heb nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope, nope, nope. Vorig jaar wel nog gekeken, maar toen viel het al tegen.
Sterke jonge, zeer sterk!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gekeken
Ik heb 1 aflevering gezien ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |