Het grappige is er inmiddels wel van af ja, tijd voor een aai over de bol en een pin tussen de ogen van dit topic.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:18 schreef O_o_ het volgende:
Krijg jeuk in m'n handen van dit topic.
Heb 'm gerapporteerd voor een slotje.
*stil*quote:Op zondag 6 januari 2019 22:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
een pin tussen de ogen van dit topic.
Ik denk zomaar dat die vriend van je partner je partner probeert te laten inzien dat jij hem niet waard bent.quote:Op zondag 6 januari 2019 13:35 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ze zijn er niet altijd geweest op onze verjaardagen. Ik voorzie geen problemen. Mijn partner kent mij heel goed, weet dat ik star ben met bepaalde dingen.
En dat gaat nog beter lukken nu TS die vriend niet meer wil zien en haar partner alleen op hem loslaatquote:Op zondag 6 januari 2019 22:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat die vriend van je partner je partner probeert te laten inzien dat jij hem niet waard bent.
Waarom zou ik dat moeten volgens jou? Ik heb ervoor gekozen de vriend van mijn partner niet meer te willen zien of spreken en ik wil eigenlijk niet eens meer aan hem denken. Na dit topic komt er geen derde topic hierover.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:16 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Zelfinzicht is prima, nu nog de moed om er voor uit te komen. Niet hier maar bij de personen voor wie het ertoe doet.
Je bent allang de verliezer.quote:Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou ik de verliezer moeten zijn? Ik vind het sterk van mijzelf dat ik de beslissing heb gemaakt om iemand te verbannen uit mijn leven, in plaats van nog langer het gedrag van die persoon te pikken.
Bij mij is nooit meer willen zien letterlijk. Hij verdient het niet dat ik toneel leer te spelen en nepvriendelijk moet doen tegen hem.
Deel twee was ook al niet nodig geweest hoor. Je wil toch geen enkele post van hier meenemen in je overwegingen.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten volgens jou? Ik heb ervoor gekozen de vriend van mijn partner niet meer te willen zien of spreken en ik wil eigenlijk niet eens meer aan hem denken. Na dit topic komt er geen derde topic hierover.
Ik krijg zin om de vriend van TS een avond mee te nemen de kroeg in, hem op zijn rug te slaan en zeggen; joh, er zijn meer vissen in de zee.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het grappige is er inmiddels wel van af ja, tijd voor een aai over de bol en een pin tussen de ogen van dit topic.
Mja, wie weet heeft hij 0 problemen met de situatie. Hij gaat per slot van rekening wel gewoon lekker met ze aan de zwier als bedankje voor het helpen hé.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik krijg zin om de vriend van TS een avond mee te nemen de kroeg in, hem op zijn rug te slaan en zeggen; joh, er zijn meer vissen in de zee.
Je eerste topic ging over een bestaande situatie. In de OP van je tweede topic vraag je hoe anderen denken over een probleem waar je nog niet tegenaan bent gelopen.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het maakt mij in deze niet uit wat jullie daarvan vinden.
Je hoeft van mij helemaal niks, noppes, Nada. Ik deels alleen even mijn ervaringen als klootzak van het jaar. Let vooral niet op mij.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten volgens jou? Ik heb ervoor gekozen de vriend van mijn partner niet meer te willen zien of spreken en ik wil eigenlijk niet eens meer aan hem denken. Na dit topic komt er geen derde topic hierover.
Ik weet dat hij over mijn partner denkt: Wat doe je nog bij haar? Wat zie je in haar?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat die vriend van je partner je partner probeert te laten inzien dat jij hem niet waard bent.
Mijn partner is niet zo makkelijk te beïnvloeden.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat gaat nog beter lukken nu TS die vriend niet meer wil zien en haar partner alleen op hem loslaat
Kortom, jij wil gewoon dat mannie nooit meer met hem om gaat.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:32 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik weet dat hij over mijn partner denkt: Wat doe je nog bij haar? Wat zie je in haar?
Hij hoeft dat niet te begrijpen. Als mijn partner maar weet waarom hij bij me is en wil blijven. En dat weet hij te benoemen als ik daar naar vraag. De vriend van mijn partner kan zeggen wat hij wil over mij, het maakt zowel mij als mijn partner niet uit hoe hij over me denkt.
Die vriend van mijn partner heeft mij namelijk ook nooit gemogen. Eigenlijk hetzelfde als andersom, geaccepteerd omdat ik bij mijn partner hoor en hij happy is met mij. Maar als je zijn vriend zou vragen eerlijk te zeggen wat hij van mij vindt zit daar niet echt iets positiefs bij.
Waarom vind je dat?quote:
Ik zou me afvragen of die partner nog wel partner kan zijn. Blijkbaar vindt hij het niet erg als zijn geliefde wordt gekwetst. Ik denk dat ik eerder hem de deur uit had geschopt, was ik ook van zijn vervelende, kwetsende vrienden af die toch al nooit echte vrienden waren.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:12 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er iemand is die jij niet meer wil zien door iets wat gebeurd is maar je partner hem of haar nog wel wil zien, onder andere op zijn verjaardag?
Door jou misschien niet, wel door anderen. Maar blijf vooral geloven in jezelf, vroeg op laat kom je jezelf tegen. En dat is meestal niet goed.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:33 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn partner is niet zo makkelijk te beïnvloeden.
Heeft die aan je gezeten ?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:26 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Juist meer door mij dan door anderen. Het maakt mijn partner niet uit hoe zijn vriend over mij denkt. Wat voor hem belangrijk is, is hoe hij zelf over mij denkt. En de personen die belangrijk voor hem zijn zoals zijn ouders en zus.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:35 schreef StrawberryMilkshake het volgende:
[..]
Door jou misschien niet, wel door anderen. Maar blijf vooral geloven in jezelf, vroeg op laat kom je jezelf tegen. En dat is meestal niet goed.
Omdat iedereen op de oude voet doorgaat en jij de enige bent die zichzelf kwetst door van dat cadeau/uitje een punt te maken en door weg te lopen als dat stel op bezoek komt. Je hebt je in een positie gemanoeuvreerd waarbij zij jouw leven bepalen, nog meer dan voor je met hen brak. In plaats van het contact te verbreken, heb je hen de teugels van jouw leven gegeven. Je bent niet meer in control. Zodra je een van hen ziet, ga jij ervandoor in plaats van gewoon te doen wat je van plan was voordat je hen zag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |