Die is nu op zoek naar een supercharger om zichzelf om te brengen RIPquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
TS is ook wel stilletjes ineens. Zou hij zichzelf aan het weggooien zijn?
Als 'ie al terugkomtquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
Ok ok, ik ga m'n enthousiasme proberen te beteugelen. Dan is de teleurstelling minder groot wanneer TS toch terugkomt.
ditquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:28 schreef MisterLastName het volgende:
Ten eerste heeft zo'n ding een actieradius waar een vogel nog niet op wil schijten
- Hyundai Kona Electric red 400+ KM.
- Model S red 400+ KM
- Mode X 500 +
- Ampera-E 350.
- Leaf 300
- Zoe 250
Echt prima actieradiussen voor de meeste mensen.
Ten tweede is de accu na drie jaar zo goed als waardeloos. Leuk voor het milieu, goed over nagedacht
- Bij Klokje Rond was een Model S die had na 271k en 3 jaar 5% van z'n accu capaciteit verloren. Dat betekend dat na VIJF MILJOEN kilometer en DERTIG jaar je accu pas dood is. Je hebt standaard 8 jaar garantie op je accu pakket, dus dat is geen zorg.
Ten derde duurt het eeuwen voor dat ding is opgeladen. Handig om even een uurtje of vier bij een tankstation te moeten bivakkeren
- Superchargers doen het in drie kwartier.
Fastned stations (mits je auto het aankan) in 1,5 uur.
Als je'm met 30% in een dorpje zet na 2 uur rijden en je gaat eten, door het dorpje lopen en komt terug na 1,5 uur zit 'ie alweer op 70-80%, valt mee dus.
Ten vijfde, wil je heel Nederland vol met laadpalen gooien? Waar gewone auto's natuurlijk weer niet mogen staan? Want gewone auto's hoeven ook niet te parkeren ofzo
- Mocht het ooit zo ver komen dan zal er vast wel een regeling komen.
Ten zesde, wie kan zich zo'n gedrocht veroorloven? De man die er mee moet woonwerken heeft vast 30000,- liggen. Oh ja, maar subsidie
- Steeds meer mensen komen in een situatie waardoor ze zo'n auto kunnen kopen/leasen, en ze worden de komende 5 jaar steeds goedkoper en komen steeds verder, dus de drempel word steeds lager.
Ten achtste krijg je niets meer voor je oude auto terug
- Dat krijg je sowieso al niet meer met al die milieuzone ongein.
Dat ligt aan de staat van jouw benzine auto en het gebrekkig onderhoudquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:12 schreef MisterLastName het volgende:
Kans is groter dat mijn BENZINE auto morgen niet meer start omdat de ACCU leeg is
Anders snap je even de grap niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat ligt aan de staat van jouw benzine auto en het gebrekkig onderhoud
Je maakte een grap?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Anders snap je even de grap niet.
Ik hoop het en zijn vriendjes incluis.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
TS is ook wel stilletjes ineens. Zou hij zichzelf aan het weggooien zijn?
In dat opzicht heel zwaar om aan jouw norm te voldoen inderdaad. Mail Iwanus anders even of hij weer terugkomt?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zelfs baggeren gaat je lastig af
En BT er ook bijquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:20 schreef BoneThugss het volgende:
Braddie en VD in 1 topic.
Mijn dag kan niet meer stuk
Snap sowieso niet dat Tesla zo populair is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:20 schreef alexlefou het volgende:
Tesla
Snap niet dat rijkeluis daar mee rijden
Deze manquote:
En bananen in de asbak?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:23 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat Tesla zo populair is.
Tuurlijk, ze hebben het elektrisch rijden een kickstart gegeven, maar als de bouwkwaliteit slechter is dan dat van een nieuwe UP! maar wél 80,000 euro DUURDER is moet je jezelf echt achter je oren kabben. Google anders even op "Tesla Problems"
Zelfs de Model 3 heeft al wat issues Van rammeltjes in het interieur tot deuren die niet meer perfect op 1 lijn staan, maar ook verf met druipplekken of rare witte stippen er in
no spang mimang smart grid komt eraanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:02 schreef Plompzakker het volgende:
Terechte klacht een goed topic.
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt met het net als 's avonds alle auto's massaal aan de snellader gaan en tegelijk iedereen elektrisch gaat koken want gas is toch zo slecht en moet verboden worden
LOL.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:28 schreef MisterLastName het volgende:
Ten eerste heeft zo'n ding een actieradius waar een vogel nog niet op wil schijten
- Hyundai Kona Electric red 400+ KM.
- Model S red 400+ KM
- Mode X 500 +
- Ampera-E 350.
- Leaf 300
- Zoe 250
Echt prima actieradiussen voor de meeste mensen.
Ten tweede is de accu na drie jaar zo goed als waardeloos. Leuk voor het milieu, goed over nagedacht
- Bij Klokje Rond was een Model S die had na 271k en 3 jaar 5% van z'n accu capaciteit verloren. Dat betekend dat na VIJF MILJOEN kilometer en DERTIG jaar je accu pas dood is. Je hebt standaard 8 jaar garantie op je accu pakket, dus dat is geen zorg.
Ten derde duurt het eeuwen voor dat ding is opgeladen. Handig om even een uurtje of vier bij een tankstation te moeten bivakkeren
- Superchargers doen het in drie kwartier.
Fastned stations (mits je auto het aankan) in 1,5 uur.
Als je'm met 30% in een dorpje zet na 2 uur rijden en je gaat eten, door het dorpje lopen en komt terug na 1,5 uur zit 'ie alweer op 70-80%, valt mee dus.
Ten vijfde, wil je heel Nederland vol met laadpalen gooien? Waar gewone auto's natuurlijk weer niet mogen staan? Want gewone auto's hoeven ook niet te parkeren ofzo
- Mocht het ooit zo ver komen dan zal er vast wel een regeling komen.
Ten zesde, wie kan zich zo'n gedrocht veroorloven? De man die er mee moet woonwerken heeft vast 30000,- liggen. Oh ja, maar subsidie
- Steeds meer mensen komen in een situatie waardoor ze zo'n auto kunnen kopen/leasen, en ze worden de komende 5 jaar steeds goedkoper en komen steeds verder, dus de drempel word steeds lager.
Ten achtste krijg je niets meer voor je oude auto terug
- Dat krijg je sowieso al niet meer met al die milieuzone ongein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |