De standaard linkse retoriek.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat me toch niet lachen, gek
Ik heb me ingelezen, en jij duidelijk niet.
Een vriend van me zit vuistdiep in het vak, en jij duidelijk niet.
Wij hebben gelijk, en jij duidelijk niet.
Verder lever je geen enkel bewijs van je 'bezwaren' dus diskwalificeer je jezelf al bij voorbaat als gesprekspartner. Probeer het eens met lego
Dat zou een optie kunnen zijn, als je kijkt naar enkele van mijn punten. Denk aan actieradius en laadtijd, en het overbodig zijn van een compleet oerwoud aan laadpalen en een berg schadelijk accumateriaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:10 schreef fathank het volgende:
Wat is dan de toekomst? Waterstof?
(Oh nee dat is ook electrisch)
Als ze maar hard genoeg geloven gebeurt het vast vanzelfquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zien we wel vaker bij linkse deugdenkers. "Ik wil het dus het is zo"
Uitstekend argument weer rwvz. Helaas gespeend van enige inhoud, maar zoals we weten is dat in een discussie met linkse milieudebielen niet nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:13 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Domrechts laat weer eens van zich horen
Is jouw argument nou echt je laagopgeleide vriendje met quasi wetenschappelijke kennis? Ik had meer van je verwacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja, dan weet je het vast beter dan die goeroe energietechniek die al 15 jaar bij Enexis werkt.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je zit dus in je eigen ideaalbeelden te geloven zonder enkele vorm van realiteit of argumentatie?
Ah, jij bent het laagopgeleide vriendje!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:18 schreef Plompzakker het volgende:
Elektrisch rijden zou best ooit een goede oplossing kunnen zijn. Alleen op dit moment is de techniek en infrastructuur nog lang niet zo ver om ook maar in de buurt te komen van massaal elektrisch rijden. Juist door massaal spullen te produceren die je over een paar jaar na een innovatieslag weer kunt wegflikkeren belast je dat milieu.
Jij hebt je ingelezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat me toch niet lachen, gek
Ik heb me ingelezen, en jij duidelijk niet.
Een vriend van me zit vuistdiep in het vak, en jij duidelijk niet.
Wij hebben gelijk, en jij duidelijk niet.
Verder lever je geen enkel bewijs van je 'bezwaren' dus diskwalificeer je jezelf al bij voorbaat als gesprekspartner. Probeer het eens met lego
Als je nu eens bij de OP begint. Lees die eens, daar staat genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:13 schreef I. het volgende:
[..]
Onderbouw je punten eerst maar eens feitelijk, dan kom ik bij je terug.
Ga je maar weer bezighouden met Iwanius. Dit gaat je verbeelding duidelijk te bovenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:19 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ah, jij bent het laagopgeleide vriendje!
Het gaat in ieder geval jouw kennis te boven, heeft niks met verbeeldingsvermogen te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ga je maar weer bezighouden met Iwanius. Dit gaat je verbeelding duidelijk te boven
Goed argument weerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:22 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval jouw kennis te boven, heeft niks mer verbeeldingsvermogen te maken.
Hee leuk! Inhoud, voor het eerst. Laten we eerst even kijken waar die inhoud vandaan komt. Heb je het zelf kunnen berekenen of pluk je dat selectief uit een links propaganda onderzoekje?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor.
Goed, ik zal je een beetje helpen:
1) Wanneer ALLE auto's in Nederland patsboem elektrisch zijn dan zouden we een zo'n 17% hogere stroomproductie nodig hebben.
2) Het produceren van benzine en diesel kost per liter zo'n 1.5kWh aan stroom. Hiermee kan je ongeveer 7.5km elektrisch rijden. Wanneer je dat meerekent, dan heb je netto maar 9% meer stroomproductie nodig.
3) Verbruik zal vooral in de (tegenwoordige) daluren zijn ('s nachts dus) met slimme laders / een slim laadnetwerk waardoor het hele energienet een stukje efficiënter kan werken.
4) Er zijn niet ineens patsboem miljoenen elektrische auto's. Dat gaat langzaam en er is voldoende tijd om daarop aan te passen.
Voor iemand van 22 wel jaquote:
Wanneer ze door capaciteitsvermindering ongeschikt zijn voor gebruik in auto's kan je ze nog een tijd inzetten voor bijvoorbeeld de energieopslag van (zonne)energie.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je nu eens bij de OP begint. Lees die eens, daar staat genoeg.
Maar om een voorzetje te geven, wat gaan we doen met die berg accu's die hierdoor ontstaat?
Of heeft hij het van een vriendje die 20 jaar werkt bij een matig bedrijf? Houd toch op, je zit er gewoon naast met je dagelijkse dosis nepnieuws.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee leuk! Inhoud, voor het eerst. Laten we eerst even kijken waar die inhoud vandaan komt. Heb je het zelf kunnen berekenen of pluk je dat selectief uit een links propaganda onderzoekje?
Geef jij het goede voorbeeld? Ik zou zeggen: begin jij maar eerst eens met die OP vol bagger te voorzien van bronnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee leuk! Inhoud, voor het eerst. Laten we eerst even kijken waar die inhoud vandaan komt. Heb je het zelf kunnen berekenen of pluk je dat selectief uit een links propaganda onderzoekje?
Haten op mijn leeftijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |