abonnement Unibet Coolblue
pi_184222401
Hallo. Ik ben zojuist wezen sporten bij Basic Fit. Ik ging tussen half 2 en half 4 sporten. Misschien redelijk naief, maar ik heb mijn bankpas in mijn portemonnee laten zitten in een open kleedkamer. Na het sporten kwam ik erachter dat ik mijn bankpas kwijt was. Ik ging toen eventjes kijken op mijn rabobank app en kwam er achter dat er 3x sigaretten is gepind met mijn bankpas. De afschrift is allemaal op 15.36 gebeurd. De afschrift geeft LVS Tabaksautomaten aan in Son en Breugel. Naar mijn weten komen die automaten daar vandaan en geven ze dat altijd als adres aan. Het is dus gewoon waarschijnlijk in mijn stad Oss gebeurd.

Ik heb de pas ofcourse al laten blokkeren en de kosten worden zelfs vergoed voor mijn bank. Toch ben ik benieuwd of ik de LVS tabaksautomaat kan traceren? De bank gaf aan dat ze alleen de naam van het automaat kunnen zien, iets wat ik ook alleen zag.

Heeft elk automaat niet een eigen traceernummer? Zo kan ik misschien de automaat koppelen aan de plek waar de fraude is gepleegd. Ik ben al lang blij dat het vergoed wordt, maar ik zou graag erachter willen komen wie die persoon is. Ik sport al 10 jaar bij die sportschool en er is nooit iets gebeurd imho. Misschien weet een medefokker misschien meer? Zijn die automaten te traceren denk je? Het is van Lekkerland Vending Services afgekort als LVS op je bankafschrift. Ik denk iedereen die rookt het wel eens gezien heeft op zijn bankafschriften. Het bedrijf is nu natuurlijk gesloten, dus ik kan ze niet bereiken.

Tevens ging de Rabobank net om half 6 dicht en rond dat tijdstip belde ik. Misschien kan de Rabobank meer zien, maar wou de betreffende medewerker er niet meer tijd aan besteden?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:19:57 #2
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_184222441
Je laat je protomonee open en bloot in de kleedkamer liggen? Waar sport jij dan? Schubbekutterveen?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_184222480
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:19 schreef VleesLollie het volgende:
Je laat je protomonee open en bloot in de kleedkamer liggen? Waar sport jij dan? Schubbekutterveen?
Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aan
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:23:57 #4
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_184222526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:21 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aan
Je bent gewoon oerstom bezig, kun je dat niet hebben als iemand dit kenbaar maakt?

Snap ook niet dat de bank je geld terug geeft. Maar zoek het uit zou ik zeggen
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_184222534
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:19 schreef VleesLollie het volgende:
Je laat je protomonee open en bloot in de kleedkamer liggen? Waar sport jij dan? Schubbekutterveen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:17 schreef Matjequekel het volgende:
Het is dus gewoon waarschijnlijk in mijn stad Oss gebeurd.

Tja dom, goedkope les overigens als je alles vergoed krijgt. Er zijn gewoon kluisjes in zo'n gym.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 18:28:04 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184222608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:21 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aan
Je hebt aan geen enkele reactie iets, want zelfs als de specifieke automaat te traceren is en de locatie waar die staat, denk je dan dat als je daar komt, dat ze dan zeggen van 'oh ja, dat was Pietje' ?

De Rabobank medewerker hoeft er niet meer tijd aan te besteden. De bank geeft je dat geld terug, die 25 euro die je maximaal kunt betalen met Contactloos Betalen zijn dus verzekerd, dat doen ze niet voor jou, maar gewoon omdat dat bij de dienst hoort.

Dus wat verwacht je nog meer van die Rabobank medewerker? Want je wijst wel naar iedereen, maar in beginsel ben jij degene die je portomonnee gewoon laat liggen omdat het 'lang goed is gegaan'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184222630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:21 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aan
Je kunt wel zo bijdehand doen(wat overigens niet aanzet tot reageren), maar wat heb je aan die locatie dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2019 18:29:51 ]
pi_184222710
Heeft basic fit geen cameras hangen dan? De persoon lijkt mij belangrijker dan de locatie.
pi_184222771
Doe gewoon aangifte bij de politie en laat die hun werk doen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184222777
Er staat Term: op de afschrijving. Dat is het nummer van de automaat. En nu? Alleen LVS weet welke automaat dat is.
.
pi_184222859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
Doe gewoon aangifte bij de politie en laat die hun werk doen.
Flitsen en boetes uitdelen voor een verkeerd geplaatste vuilniszak bedoel je.
.
pi_184222866
Inb4: wat een kutforum, stelletje zielige kinderen. Ik zoek het zelf wel uit.
pi_184222894
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Flitsen en boetes uitdelen voor een verkeerd geplaatste vuilniszak bedoel je.
Wettelijk gezien heeft de politie meer competenties en bevoegdheden. Bevoegdheden over welke de TS zelf niet beschikt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184222922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:40 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Wettelijk gezien heeft de politie meer competenties en bevoegdheden. Bevoegdheden over welke de TS zelf niet beschikt.
Klopt, maar ze hebben ook prioriteiten en een slingerende pinpas natrekken is er niet een die bovenaan staat.
.
pi_184222950
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben ook prioriteiten en een slingerende pinpas natrekken is er niet een die bovenaan staat.
Daar ben ik mij ook wel van bewust. Maar als TS met een hapklare zaak komt hebben ze nog steeds andere prioriteiten. Dus is het naief om de TS te adviseren om zelf stappen, behalve aangifte, te ondernemen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184222969
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:35 schreef Fer het volgende:
Er staat Term: op de afschrijving. Dat is het nummer van de automaat. En nu? Alleen LVS weet welke automaat dat is.
Ik ga wel even contact met hun opnemen. Zou graag willen weten waar het apparaat stond. Aan de tijd te zien is het gewoon dicht bij mijn stad gebeurd.

Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ja het is naief dat ik mijn bankpas laat slingeren, maar dat is nog geen reden om te stelen lol. Ik geef het al in de topic dat het dom is, dus verwacht er dan geen reacties op te krijgen. Ik vraag alleen om hulp
pi_184222997
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:29 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Je kunt wel zo bijdehand doen(wat overigens niet aanzet tot reageren), maar wat heb je aan die locatie dan?
Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.
pi_184223007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:32 schreef Kassamiep het volgende:
Heeft basic fit geen cameras hangen dan? De persoon lijkt mij belangrijker dan de locatie.
In de kleedkamers ofc niet.
pi_184223010
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:39 schreef J.Caesar het volgende:
Inb4: wat een kutforum, stelletje zielige kinderen. Ik zoek het zelf wel uit.
TS heeft al aangegeven dat het laten liggen niet heel slim was.
Waarom wordt hij daar zo sterk op aangevallen, toch nergens voor nodig?

Hij is nu juist op zoek naar wat er nu nog mee gedaan kan worden.

Gezien de hoogte van de schade, lijkt het me niet dat bank, politie of sportschool hier heel hard aan gaan meewerken.
Ook met AVG in achterhoofd lijkt het me onwaarschijnlijk dat TS op de hoogte gesteld wordt van de identiteit van de dader.

Ik zou wel (digitaal?) aangifte doen.

Verder inderdaad les voor de toekomst.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:48:01 #20
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184223037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:46 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.
Jij wil voor 15 euro honderden manuren aan onderzoek genereren? Let gewoon beter op je spullen.

En voor die beelden kun je beter bij BF aankloppen, daar is die pas gestolen.
And so is the past
pi_184223061
Staat er niet iets van een nummer bij het afschrift? Dat zou je (ik) wel verwachten..
pi_184223085
Daar heb je toch niks aan als je weet waar die automaat staat? Misschien om de hoek bij de sportschool?

Beter op je spullen letten in het vervolg en blij zijn dat de bank het terugbetaald.
Onder deze lijn niet schrijven
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:52:47 #23
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184223126
Pff dat de bank je dat terugbetaald zeg... :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184223129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:46 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.
Die camerabeelden ga jij niet krijgen.
En de politie niet de moeite voor doen.
pi_184223141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:46 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

In de kleedkamers ofc niet.
Was het druk op dat moment? Want anders zouden ze misschien wel kunnen zien wie er in die twee uur in en uit de kleedkamer is gelopen. Dan is het nog steeds de vraag of ze die hulp wel willen (en mogen) bieden natuurlijk.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 18:54:40 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_184223169
Maar welke hulp wil je nou hebben? Je hebt geen financiële schade en je krijgt vast een andere pas ergens komende week; het is me volkomen onduidelijk waarom je hier nog meer tijd in zou willen steken.
pi_184223182
Best wel slimme truc van een dief :o met pinpassen heb je niet heel veel toegang tot geld maar je kan er toch mooi een paar pakjes sigaretten van kopen.
Somebody that I used to know
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:55:34 #28
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184223190
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:45 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Ik ga wel even contact met hun opnemen. Zou graag willen weten waar het apparaat stond. Aan de tijd te zien is het gewoon dicht bij mijn stad gebeurd.

Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ja het is naief dat ik mijn bankpas laat slingeren, maar dat is nog geen reden om te stelen lol. Ik geef het al in de topic dat het dom is, dus verwacht er dan geen reacties op te krijgen. Ik vraag alleen om hulp
Oh oke, je gaat nog eisen ook wat er op een openbaar forum tegen je gezegd gaat worden...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184223258
Fraude?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:58:56 #30
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_184223260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:46 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.
Welke camerabeelden? En waarom denk je dat iemand dat aan je gaat geven?

Hoe koop je bij zo’n automaat sigaretten. Hoe bewijs je dat je 18 bent. Als dat een id kaart is, dan zouden ze het kunnen weten. Denk echter niet dat ze dat opslaan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_184223312
Op zich wel een bijzondere combinatie om direct uit de sportschool drie pakjes peuken te scoren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184223633
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:01 schreef nostra het volgende:
Op zich wel een bijzondere combinatie om direct uit de sportschool drie pakjes peuken te scoren.
In de categorie: bier en frituur na de wedstrijd :)
Somebody that I used to know
pi_184223681
Rare vraag, maar hoe weet jij dat het sigaretten zijn? Er staat toch alleen bedrag op afschrift. Of hebben ze ook de bonnetjes in je portemonnee geduwt?
U MAD?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 19:23:45 #34
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184223729
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Rare vraag, maar hoe weet jij dat het sigaretten zijn? Er staat toch alleen bedrag op afschrift. Of hebben ze ook de bonnetjes in je portemonnee geduwt?
_O- _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184224160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef RubenSosa het volgende:
Pff dat de bank je dat terugbetaald zeg... :')
Die doen er alles aan om het vertrouwen in giraal te vergroten, zodat cash sneller afgeschaft wordt en iedereen nog afhankelijker is van de banken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184224268
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
Doe gewoon aangifte bij de politie en laat die hun werk doen.
Die doen hier geen zak mee helaas.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184224372
Kan je niet navragen wie er in die tijd aanwezig waren in de sportschool?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184224436
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
Rare vraag, maar hoe weet jij dat het sigaretten zijn? Er staat toch alleen bedrag op afschrift. Of hebben ze ook de bonnetjes in je portemonnee geduwt?
Bij jou staan er alleen bedragen op je afschrift? Vreemde zaak. Het staat overigens ook letterlijk in de OP...
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:17 schreef Matjequekel het volgende:
De afschrift geeft LVS Tabaksautomaten aan in Son en Breugel.
Maar het kan ook shag geweest zijn, als is dat wellicht uit te sluiten op basis van het bedrag.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184224957
Ik snap het wel dat je het uitzoekt.... Mocht diegene dit bij mij hebben geflikt had 'ie ook iets om zich klaar voor te maken...
pi_184225036
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
Maar welke hulp wil je nou hebben? Je hebt geen financiële schade en je krijgt vast een andere pas ergens komende week; het is me volkomen onduidelijk waarom je hier nog meer tijd in zou willen steken.
Om de dief persoonlijk aan te spreken misschien? Maar het merendeel hier is weer duidelijk van niets ondernemen, totdat je zelf een keer bent bestolen... En dan gaat het niet eens om het gestolen bedrag maar om het principe.... Je steelt niet van mij, doe je dat wel, heb je een probleem met mij. Hoop dat TS de dief opzpoort en een lesje leert.
pi_184225598
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:59 schreef baskick het volgende:

[..]

Bij jou staan er alleen bedragen op je afschrift? Vreemde zaak. Het staat overigens ook letterlijk in de OP...

[..]

Maar het kan ook shag geweest zijn, als is dat wellicht uit te sluiten op basis van het bedrag.
Nee bij mij staat er niet een hele lijst aan boodschappen op het online afschrift als ik bij de Appie ben geweest nee....
U MAD?
pi_184225857
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee bij mij staat er niet een hele lijst aan boodschappen op het online afschrift als ik bij de Appie ben geweest nee....
Maar dus wel de omschrijving van de incassant. Er staan geen aankopen op, maar een tabaksautomaten-uitbater verkoopt alleen tabakswaren.

[ Bericht 3% gewijzigd door baskick op 05-01-2019 21:18:30 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 20:47:22 #43
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_184225946
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Om de dief persoonlijk aan te spreken misschien? Maar het merendeel hier is weer duidelijk van niets ondernemen, totdat je zelf een keer bent bestolen... En dan gaat het niet eens om het gestolen bedrag maar om het principe.... Je steelt niet van mij, doe je dat wel, heb je een probleem met mij. Hoop dat TS de dief opzpoort en een lesje leert.
Eigen rechter spelen is nooit een goed idee.
pi_184226691
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee bij mij staat er niet een hele lijst aan boodschappen op het online afschrift als ik bij de Appie ben geweest nee....
Het is gekocht bij een LVS tabaksautomaat. Je weet wel zon automaat waar je id eerst ingaat en dan je bankpas. Veel horecazaken hebben dit tegenwoordig.

Dat komt altijd als LVS Tabaksautomaat Son en Breugel op je bankierenapp/bankafschrift
pi_184226751
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 20:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Om de dief persoonlijk aan te spreken misschien? Maar het merendeel hier is weer duidelijk van niets ondernemen, totdat je zelf een keer bent bestolen... En dan gaat het niet eens om het gestolen bedrag maar om het principe.... Je steelt niet van mij, doe je dat wel, heb je een probleem met mij. Hoop dat TS de dief opzpoort en een lesje leert.
Inderdaad het geld boeit me niet. Ik zou zo 50 euro neerleggen om hem te vinden. Ik dacht misschien dat elke LVS een apart serienummer heeft die je kunt traceren naar plek van bestemming. Vanuit daar kun je misschien camerabeelden zien van de zaak waar het gekocht is? Redelijk simpel toch?


Anyways bedankt voor de vele reacties. Ik ga hier nog wel achteraan. Al heb ik weinig vertrouwen dat het gaat lukken. Ik ga LVS nog contacten, maar lijkt me sterk of zij me verder kunnen helpen. Ik zou het alleen kunnen vinden als ik het desbetreffende LVS apparaat weet te vinden, maar aangezien er niks staat op de bankapp hierover denk ik niet dat ik het ga vinden. Ik dacht dat De Rabobank misschien kon zien welk serienummer het betreffende lvs apparaat bevat. Dat was dus niet mogelijk volgens haar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Matjequekel op 05-01-2019 21:20:58 ]
pi_184226839
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan je niet navragen wie er in die tijd aanwezig waren in de sportschool?
Ik sport bij Basic Fit en dat is een behoorlijke mainstream sportschool. Die medewerkers bij de ingang doen nooit zoveel naar mijn mening.
pi_184226967
Zorg dat er altijd 2 passen met chip in de portomonnaie zitten, dan kan er niet zomaar contactloos betaald worden. Het apparaat geeft dan een foutmelding 'meerdere passen binnen bereik'
pi_184226989
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan je niet navragen wie er in die tijd aanwezig waren in de sportschool?
Ik ga er morgen achteraan. Helaas hangen er geen camera's in de kleedkamers van basic fit.
pi_184227113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef pvdplanet het volgende:
Zorg dat er altijd 2 passen met chip in de portomonnaie zitten, dan kan er niet zomaar contactloos betaald worden. Het apparaat geeft dan een foutmelding 'meerdere passen binnen bereik'
Niet gelezen hè :')

Dan worden er 2 passen gejat en is de schade verdubbeld.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184227747
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:09 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Inderdaad het geld boeit me niet. Ik zou zo 50 euro neerleggen om hem te vinden. Ik dacht misschien dat elke LVS een apart serienummer heeft die je kunt traceren naar plek van bestemming. Vanuit daar kun je misschien camerabeelden zien van de zaak waar het gekocht is? Redelijk simpel toch?


Anyways bedankt voor de vele reacties. Ik ga hier nog wel achteraan
Zou je er komen met een verzoek om inzage onder AVG? Jouw bankrekeningnummer zou te matchen kunnen zijn aan de ingevoerde identiteitskaart. Geen idee wat ze daarvan verwerken.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184228198
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:37 schreef baskick het volgende:

[..]

Zou je er komen met een verzoek om inzage onder AVG? Jouw bankrekeningnummer zou te matchen kunnen zijn aan de ingevoerde identiteitskaart. Geen idee wat ze daarvan verwerken.
Het probleem is dan nog steeds dat ik het automaat moet kunnen vinden. Lijkt me niet dat hun die gegevens van die match kunnen inzien.
pi_184228252
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:53 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Het probleem is dan nog steeds dat ik het automaat moet kunnen vinden. Lijkt me niet dat hun die gegevens van die match kunnen inzien.
Tenzij de transactie niet alleen lokaal vastgelegd wordt en de leverancier van de automaat de verwerkers verantwoordelijke is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184228257
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:53 schreef Matjequekel het volgende:

[..]

Het probleem is dan nog steeds dat ik het automaat moet kunnen vinden. Lijkt me niet dat hun die gegevens van die match kunnen inzien.
En dat je de (eventuele) camera beelden niet te zien krijgt.
pi_184238601
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef RubenSosa het volgende:
Pff dat de bank je dat terugbetaald zeg... :')
Voor de bank is iedere vorm van discussie duurder dan zo'n bedrag terugbetalen. Ingecalculeerd risico toen contactloos betalen tm 25 euro ingevoerd werd
  zondag 6 januari 2019 @ 12:49:08 #55
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184238641
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:46 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Voor de bank is iedere vorm van discussie duurder dan zo'n bedrag terugbetalen. Ingecalculeerd risico toen contactloos betalen tm 25 euro ingevoerd werd
Ok, dus als ik naar de sportschool ga, geef mijn pasje aan een vriend van mij en die pint bij een shell verderop en haalt 2 pakjes sigaretten en ik ga daarna janken bij de bank dat ik het niet was... dan compenseert de bank mij?

slaat toch nergens op.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184238663
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:15 schreef pvdplanet het volgende:
Zorg dat er altijd 2 passen met chip in de portomonnaie zitten, dan kan er niet zomaar contactloos betaald worden. Het apparaat geeft dan een foutmelding 'meerdere passen binnen bereik'
Zou wel vet slimme dief zijn. Ipv met gestolen pas langs sigarettenautomaat met een gestolen sigarettenautomaat langs passen lopen. Hebben gedupeerde pashouders veel later door :7
pi_184238684
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:49 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ok, dus als ik naar de sportschool ga, geef mijn pasje aan een vriend van mij en die pint bij een shell verderop en haalt 2 pakjes sigaretten en ik ga daarna janken bij de bank dat ik het niet was... dan compenseert de bank mij?

slaat toch nergens op.
Grote kans van wel als je ook aangeeft dat je pas gestolen is en je het direct laat blokkeren. Kleine kans wanneer je jouw fraude als verklaring geeft
pi_184238802
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:51 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Grote kans van wel als je ook aangeeft dat je pas gestolen is en je het direct laat blokkeren. Kleine kans wanneer je jouw fraude als verklaring geeft
En hoe vaak het je overkomt
pi_184238836
Nieuwe variant op slet genaaid, beurs weg.
pi_184239157
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:50 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Zou wel vet slimme dief zijn. Ipv met gestolen pas langs sigarettenautomaat met een gestolen sigarettenautomaat langs passen lopen. Hebben gedupeerde pashouders veel later door :7
Hehe _O-
pi_184239972
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:46 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Voor de bank is iedere vorm van discussie duurder dan zo'n bedrag terugbetalen. Ingecalculeerd risico toen contactloos betalen tm 25 euro ingevoerd werd
Dit zijn ze zelfs wettelijk verplicht.

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:49 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ok, dus als ik naar de sportschool ga, geef mijn pasje aan een vriend van mij en die pint bij een shell verderop en haalt 2 pakjes sigaretten en ik ga daarna janken bij de bank dat ik het niet was... dan compenseert de bank mij?

slaat toch nergens op.
Ja. De bank moet bewijzen dat jij die betaling hebt gedaan. Met een pincode kan de bank bewijzen dat jij het geweest moet zijn of dat je nalatig bent geweest om je code door te geven.

De wet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')