Hjbquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeg je terwijl je iemand quote die teveel waagt
quote:
ik was een teringhond.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee, maar heb het gezien. En jij was ook puber geweest .. denk maar terug aan hoe je was
Ik was en ben nog steeds een jonge Godquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee, maar heb het gezien. En jij was ook puber geweest .. denk maar terug aan hoe je was
volgens mij was jij een pussy.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was en ben nog steeds een jonge God
mwah ik was geen makkelijke.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou nou ... zo erg toch niet he
Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgens mij was jij een pussy.
En kijk nou eens... liever toen een lastige dan nuquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah ik was geen makkelijke.
Voor bepaalde mensen ben ik nog steeds niet makkelijk. Maar dat is anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En kijk nou eens... liever toen een lastige dan nu
oh god. Als men hier zegt dat ze naar het Haagse bos gaan dan is dat meestal geen goed tekenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga naar het Amsterdamse Bos, heb afgesproken met wat mensen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |