neequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:00 schreef Driepink het volgende:
Kunnen we een deel 3 halen en vol krijgen??
kunstmatige intelligentie, een na laatste jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:59 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Oh echt
Wat studeer je? Welk jaar?
Flippie en ik stoppen nu met postenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:00 schreef Driepink het volgende:
Kunnen we een deel 3 halen en vol krijgen??
Leugens.. om dat te studeren moet er daadwerkelijk sprake zijn van intelligentie..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kunstmatige intelligentie, een na laatste jaar
Lekkere boemboemdingen doenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie en ik stoppen nu met posten
heyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leugens.. om dat te studeren moet er daadwerkelijk sprake zijn van intelligentie..
heeee meeten?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie en ik stoppen nu met posten
Aait, Nice.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kunstmatige intelligentie, een na laatste jaar
doe eens lief zeg, jeetjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt het harder nodig dan ik
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mensen van t mobile klappen geven.
Laat mij eerst popcorn pakken danquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Ben bang dat ik dan de komende dagen helemaal geen internet meer heb.quote:
neequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Aait, Nice.
Laatste boek van Stephen Hawking toevallig gelezen?
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Ligt eraan hoe hard je gooitquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de komende dagen helemaal geen internet meer heb.
grapje schatje wjnmk jbma ihvjquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe eens lief zeg, jeetje
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga nog even midsomer vermoorders kijken
ah bieten zijn best lekker jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:03 schreef itchycoo het volgende:
FlippingCoin, de vegetarische bitterballen waren met bieten gemaakt (en heetten ook bieterballen). Wel goed te eten.
Aanrader, vind jij sowieso tof dan denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee![]()
weet wel zijn standpunten omtrent K.I.
maar goed is niet te stoppen
wat praktiseer jijzelf voor werk trouwens voor ik ga?quote:
Mijne ook, en ik moet me echt inhouden om die gehaktballen die in de koelkast staan niet weg te bikkelen.quote:
Sommige studies wel, in de bachelor zat het maar ik heb een bachelor software engineering gedaan en de master is puur technischquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Aanrader, vind jij sowieso tof dan denk ik.
Maar nee is het ook niet. Het is zelfs een grote dienst naar de mensheid. Maar krijgen jullie bij de opleiding ook een deel aan ethiek mee? Krijgen jullie ook gedoceerd wat er bijvoorbeeld als aanbevelingen door wetenschappers wereldwijd is aangeboden aan de NAVO?
Ik moet me ook inhouden dat ik geen crackertje neem of een boterham..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijne ook, en ik moet me echt inhouden om die gehaktballen die in de koelkast staan niet weg te bikkelen.
veel plezier!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga nog even midsomer vermoorders kijken
slaap lekkerquote:
omg bieterballenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef itchycoo het volgende:
Flippie, de vegetarische bitterballen waren met bieten gemaakt (en heetten ook bieterballen). Wel goed te eten.
Mijn internet deed niet meer maar heb het gefixt dus ik blijf thuis.quote:
Dit klinkt wel smerig eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef itchycoo het volgende:
Flippie, de vegetarische bitterballen waren met bieten gemaakt (en heetten ook bieterballen). Wel goed te eten.
Ik werk in de spoorbouw. Eigenlijk op productie, maar heb veel nevenactiviteiten gericht op de efficiëntie en de documentatie van productieprocessen. Beetje the middle men tussen kantoor en werkvloer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat praktiseer jijzelf voor werk trouwens voor ik ga?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn internet deed niet meer maar heb het gefixt dus ik blijf thuis.
goatse nooit gezien?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:07 schreef R-woud88 het volgende:
Rode bieten is het smerigste wat god ooit heeft bedacht
Ahh okay, thxquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sommige studies wel, in de bachelor zat het maar ik heb een bachelor software engineering gedaan en de master is puur technisch
ah gaaf, veel op pad? en is het zwaar werk?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:07 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik werk in de spoorbouw. Eigenlijk op productie, maar heb veel nevenactiviteiten gericht op de efficiëntie en de documentatie van productieprocessen. Beetje the middle men tussen kantoor en werkvloer.
Samen met spruitjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:07 schreef R-woud88 het volgende:
Rode bieten is het smerigste wat god ooit heeft bedacht
Viel wel mee, ik hou normaal ook niet zo van bieten, maar op zich gaf het wel een fijne structuurquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt wel smerig eigenlijk.
maar die moeten zij maken kwakjequote:
Goed bereid is dat best te doen, alleen kunnen de meeste mensen dat nietquote:
ik vind bietjes niet lekker.. jouw kansen waren sowieso al verkeken..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij vrienden kunnen worden dan.
Ja. 10 meter spoor legggen, instappen in de trein, 10 meter vooruit rijden, weer 10 meter leggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar die moeten zij maken kwakje
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij vrienden kunnen worden dan.
Ja zwaar werk, het moet je wel liggen. Maar ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah gaaf, veel op pad? en is het zwaar werk?
ja graagquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. 10 meter spoor legggen, instappen in de trein, 10 meter vooruit rijden, weer 10 meter leggen.
Moet ik hier nu alles uitleggen.
Wij wel. Alleen beetje jammer dat je in Limburg woont maar hey je kan niet alles hebben in het leven.quote:
ah coolquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:09 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja zwaar werk, het moet je wel liggen. Maar ik vind het heerlijk.
En niet (meer) veel op pad. Zal later misschien weer komen.
Zodanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand wilt vrienden met jou worden
AZquote:
Gewoon beetje jammer dat je dan pas wil meetenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat heb je weinig vertrouwen in ons aller Ajax
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij wel. Alleen beetje jammer dat je in Limburg woont maar hey je kan niet alles hebben in het leven.
Nee AZ is een leuke club, je moet er alleen niet te vaak naar kijkenquote:
Jazeker, ik zie het wekelijks. De snelheid en nauwkeurigheid waarmee het gebeurt verbaasd me ook altijd. Heb echt ontzag voor de gasten die dat doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah cool
ik heb wel eens gezien hoe ze dat spoorcomponenten in de VS aan elkaar smelten met termiet, is dat hier ook zo?
vind fok meets beetje ongemakkelijk altijdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ
[..]
Gewoon beetje jammer dat je dan pas wil meeten
Is een idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik dan elke goot afgaan ofzo
Het niveau van Feyenoord is anders helemaal dramatisch de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee AZ is een leuke club, je moet er alleen niet te vaak naar kijken
Doe ik gelukkig ook niet uit voorzorgquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee AZ is een leuke club, je moet er alleen niet te vaak naar kijken
wat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind fok meets beetje ongemakkelijk altijd
ah gaafquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Jazeker, ik zie het wekelijks. De snelheid en nauwkeurigheid waarmee het gebeurt verbaasd me ook altijd. Heb echt ontzag voor de gasten die dat doen.
Zelf een keer Mn reet verbrand eraan. Ging precies zitten waar ze gelast hadden
toch beetje onwennig met mensen van het internetquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik gelukkig ook niet
[..]
wat dan?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah gaaf
echt bizar hoe heet dat wordt![]()
nu echt even midsomer kijken voor het te laat wordt
Wat een ongezond persoonquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De DP die ik ken die leeft op pep.
Ben je saai zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
haha grapje ik ga slapen later losers
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik ongelijk heb?
Met uitzondering van het jaar dat ze kampioen werden is het de laatste jaren met Feyenoord steeds: we gaan fucking goed, wie weet als we de komende twee wedstr..........oh nee alles verneukt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het niveau van Feyenoord is anders helemaal dramatisch de laatste tijd
Welterusten kneusquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Eerste 20 minuten City niveau, daarna SC Veendam niveauquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het niveau van Feyenoord is anders helemaal dramatisch de laatste tijd
nooit zo'n last van gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch beetje onwennig met mensen van het internet
dagdag Vkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja jammer is dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je blijft er wel wakker van, itt wiet
Ben zelf meer van de K-holes.. maar heb mezelf voorgenomen dat ik het komende kwartaal geen drugs ga gebruikenquote:
mag niet meer sinds 5 januari 2019 1.15quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef R-woud88 het volgende:
Nog steeds geen tetten gezien, of mag dat niet meer in 2019?
2019 is een tietenvrij jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef R-woud88 het volgende:
Nog steeds geen tetten gezien, of mag dat niet meer in 2019?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag niet meer sinds 5 januari 2019 1.15
Niet bekend mee. Doe mij maar af en toe MDMA.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de K-holes.. maar heb mezelf voorgenomen dat ik het komende kwartaal geen drugs ga gebruiken
keta bedoelde ik ..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet bekend mee. Doe mij maar af en toe MDMA.
Mag je ook je eigen tetten niet meer posten dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag niet meer sinds 5 januari 2019 1.15
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2019 is een tietenvrij jaar.Kan er niet om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen ze toch niet, helaasquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mag je ook je eigen tetten niet meer posten dan?
jij mag altijd je eigen tetten postenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Mag je ook je eigen tetten niet meer posten dan?
Was wel een soort van uitnodiging jaquote:
Dat is iets waar je bewust naartoe wilt als je eraan zit?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de K-holes.. maar heb mezelf voorgenomen dat ik het komende kwartaal geen drugs ga gebruiken
Blijf van mijn notes af vriend, ik heb een mooi rond getalquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zal even een note zetten zodat ook de mods weten dat je je er aan houdt
Neequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:18 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat is iets waar je bewust naartoe wilt als je eraan zit?
Is die er dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij komt zeker niet in de mooie mensen kpd
ik ben niet je vriend, makker.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijf van mijn notes af vriend, ik heb een mooi rond getal
Ik ben mooi lelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mooi was, dan had je het geweten
Ik vind jou nog het grappigste van KLBquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig in KLB SC dat ik geen humor heb.
Wow. Dat zegt veel over de rest.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind jou nog het grappigste van KLB
Dat hele KLB SC is 1 grote humorlozen zure bende heb ik vernomen uit de wandelgangenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof men dat kan beoordelen vanachter een schermpjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow. Dat zegt veel over de rest.
Leugens. We zijn daar altijd heel vrolijk enz.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat hele KLB SC is 1 grote humorlozen zure bende heb ik vernomen uit de wandelgangen
Precies. Krijg ik nu een invite naar die mooie mensen kpd?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben je toch nog mooi
[..]
wat is dat dan
Als ik mod zou zijn van KLB zou ik dat ook zeggen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leugens. We zijn daar altijd heel vrolijk enz.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als ik mod zou zijn van KLB zou ik dat ook zeggen ja
Heb je last van een psychose ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leugens. We zijn daar altijd heel vrolijk enz.
Vrees van wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je last van een psychose ofzo?
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat moeten we doen om je te helpen dan?
hey maatquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat hele KLB SC is 1 grote humorlozen zure bende heb ik vernomen uit de wandelgangen
Die ene.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:26 schreef itchycoo het volgende:
Is die ene nog boos dat de nachtbagger drie seconden in haar favo forum kwam?
Pappen en nathoudenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat moeten we doen om je te helpen dan?
Je bent serieus de eerste die het met vuurwerk linktquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey maat
heet je driepink sinds oud en nieuw
(lol)
oh jij ook leuk gehad?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent serieus de eerste die het met vuurwerk linkt![]()
Maar nee
ja was wel leukquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, was een beetje blauw
Jij dan?
Waar wil je het vieren dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was wel leuk
wel laatste jaar dat ik het in nederland heb gevierd denk ik
wat had je gedaan dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
JAA LEKKER DRANKJES EN HAPJES
en de volgende dag boze appjes van vrouwelijke medemenschn
We hebben woud ook nogquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig Flippie is er nog, was al bang dat ik de enige vrouw was.
Vrouwen op FOK!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef Amarantha het volgende:
ik kan je toch niet in de steek laten met al die herenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:32 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kan je toch niet in de steek laten met al die heren
Stiekem kwam je terug voor mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kan je toch niet in de steek laten met al die heren
Omdat ik stom ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom doe je jezelf nog zoveel pijn schatje
leg uitquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
JAA LEKKER DRANKJES EN HAPJES
en de volgende dag boze appjes van vrouwelijke medemenschn
Na al dat bier kijk ik er dwars doorheenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mooi vriend
wel beetje commerciel he
stop ermeequote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stop ermee
je bent een mooie en lieve vrouw
genoeg heren voor je in de rij
stop met je ex lol
Sowieso vrouwen die terug gaan naar hun ex.. ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stop ermee
je bent een mooie en lieve vrouw
genoeg heren voor je in de rij
stop met je ex lol
goedquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
was grapje
hoe was dat van jou?
[..]
Dat hoef ik niet, heb privileges xxquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wil je samen in de rij gaan liggen voor Ama?
hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed
ben niet knallend het jaar uit gegaan wel jammer
weet zeker dat bijna elke man je wel goed onder handen zou willen nemen hoorquote:
was dronkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet, heb privileges xx
[..]
hoezo?
Awww... nou ik ga alvast liggen ok.. mocht je eerder aan de beurt zijn, wil je mij dan op zijn minst wat warms te drinken geven?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet, heb privileges xx
[..]
hoezo?
Nix joh, gezellig gehad met een vriendin van me zegmaar, anders meisje die ik die avond voor et eerst zag over de zeik want ik was niet duidelijkquote:
ben je homo?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:38 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nix joh, gezellig gehad met een vriendin van me zegmaar, anders meisje die ik die avond voor et eerst zag over de zeik want ik was niet duidelijkAndere vriendin van me over de zeik dat ik mensen emotioneel maak.
Maar ik vond het allemaal heel ironisch omdat iedereen aan de harddrugs zat en ik alleen gedronken had.
Maarja, nix geen hard feelings meer enzo dus zal wel weer
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet zeker dat bijna elke man je wel goed onder handen zou willen nemen hoor
Maak een KLB topicquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:38 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nix joh, gezellig gehad met een vriendin van me zegmaar, anders meisje die ik die avond voor et eerst zag over de zeik want ik was niet duidelijkAndere vriendin van me over de zeik dat ik mensen emotioneel maak.
Maar ik vond het allemaal heel ironisch omdat iedereen aan de harddrugs zat en ik alleen gedronken had.
Maarja, nix geen hard feelings meer enzo dus zal wel weer
Dus jij had een vriendin geneukt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Met “gezellig gehad” bedoelde ik naar bed geweest
En nee
waarom heb je dan ook vriendinnenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Met “gezellig gehad” bedoelde ik naar bed geweest
En nee
Omdat ik niet leuk ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
serieus
waarom denk je zo negatief over jezelf
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Awww... nou ik ga alvast liggen ok.. mocht je eerder aan de beurt zijn, wil je mij dan op zijn minst wat warms te drinken geven?
quote:
quote:
Ja zoiets inderdaad, maar ik snap het gewoon niet. Laat me lekker met rustquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus jij had een vriendin geneukt.
ander meisje vond jou leuk, en weer een andere vriendin werd boos om het voor die andere op te nemen.. zoiets'?
gewoon boven gemiddeld kopje en een lieve meidquote:
Jaa ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom heb je dan ook vriendinnen
je maakt een domme fout jonge man
eentje is soms al heftig voro mij lol
sowieso knap dat ze zo emotioneel worden vd cokequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:43 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad, maar ik snap het gewoon niet. Laat me lekker met rustGelijk strak van de coke emotioneel naar me toe komen dat ik iemand in tranen heb gemaakt enzo.
En de volgende dag weer alles goed.
Ga gewoon niet aan de drugs dan
Hoezo? Als ama vrolijk is met een Fok!ker..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar een fokker
dat is niet leuk voor amarantha
Beetjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dit nou zo moeilijk te begrijpen?
Dat boven gemiddeld kopje is dus niet waar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon boven gemiddeld kopje en een lieve meid
genoeg mannen die dat willen aanduwen
(ook leuke mannen dus geen fokkers)
ama moet gewoon een beurt krijgen inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo? Als ama vrolijk is met een Fok!ker..
Ja maar ze hadden ook X op volgens mij. Dus misschien de comboquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
sowieso knap dat ze zo emotioneel worden vd coke![]()
Meeste die ik ken worden alleen maar overmoedig of agressief
picsquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat boven gemiddeld kopje is dus niet waar.
Denk je dat Ama dirty is in bedquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ama moet gewoon een beurt krijgen inderdaad
en niet van haar ex
Hoe oud ben je amaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat boven gemiddeld kopje is dus niet waar.
weet ik wel zekerquote:
dan is het bovengemiddeldquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt mijn hoofd vaak genoeg gezien.
Godver stik hier bijna in mijn koekje.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik wel zeker
echt zon stonerchick die er een zieke wokkel van maakt en kamasutra wilt lol
omdat het waar is??quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver stik hier bijna in mijn koekje.
Die van TRU?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:49 schreef Tjacka het volgende:
als ik deze taal tegen charlotte3 zou uitspreken had ik nu een ban gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |