VR ?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Resident Evil VII, echt dit is gewoon briljant man, zo mooi gedaan en zo spannend
Op bed inmiddels ja, voorspelbaar welquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik gok onder een dekentje ergens ofzo
Klinkt als een prima zaterdagavondquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Resident Evil VII, echt dit is gewoon briljant man, zo mooi gedaan en zo spannend
En dan ben ik lui als ik in bed wil gaan willenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op bed inmiddels ja, voorspelbaar wel
[..]
Klinkt als een prima zaterdagavond
wil gaan willen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan ben ik lui als ik in bed wil gaan willen
jajajaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh oeps! Daar moet staan: wil gaan liggen.
Kijk FlippingCoin snapt het, pinkieboyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je dingen wilt gaan willen ben je wel lui ja![]()
Soort uitstellen van het uitstellen
Je moest eens weten wat ik wilquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jajaja
[..]
Kijk FlippingCoin snapt het, pinkieboy
Waarom stel je die dingen dan uit?quote:
Zeg het hem konijnemans!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom stel je die dingen dan uit?
first world problems.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een telefoon die niet uit het niets uitvalt zou ik al tevreden mee zijn..
Dat heb ik toch juist gedaan netquote:
FML inderdaad hoor, zo kunnen we toch niet normaal levenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg het hem konijnemans!
[..]
first world problems.
oh ja scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik toch juist gedaan net
Scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent niet echt scherp vanavond volgens mij
Wat een SC lokquotequote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben jij al eens met nijn wezen fietsen?
Jij fietst zelf ook?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat een SC lokquote
Nee, ik denk dat ik eerst nog eens flink moet gaan trainen om hem bij te houden op die afstanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |