Voorgaande winnaars:quote:Nederland kent hem vooral van zijn dure horloges, sigaren en champagne. Vanaf 2 november neemt hij, naast de luxe stoel in zijn grote wagen, ook plaats in de royale rode zetel van ‘The voice of Holland’. Met Lil Kleine als nieuw gezicht is de coach-samenstelling meer divers en de strijd tussen de coaches verrassender dan Nederland ooit gezien heeft. Nieuw dit seizoen is dat er ook bandjes meestrijden om de felbegeerde titel. Vanaf 2 november kleuren de vrijdagavonden weer Voice-rood bij RTL 4 en barst de muzikale strijd om 20.30 uur los.
De onderlinge competitie tussen de coaches is dit jaar wederom heftig. Lil Kleine brengt naast een flinke dosis enthousiasme en humor ook een lading aan kennis, gouden platen, nummer 1-hits en ervaring op het gebied van hiphop mee. Met zijn laatste nummer 1-hit ‘Verleden Tijd’ verbrak Lil Kleine samen met Frenna het Nederlandse Spotify record voor de meeste streams in 24 uur. Dit betekent dat het niet meer zo vanzelfsprekend is dat al het raptalent voor de langstzittende coach, Ali B, kiest. De rapper en succesvolle artiestenmanager barst van de positieve energie en haalt veel talent binnen met zijn vlotte babbel en unieke verleidingsskills, maar wacht nog steeds op zijn eerste overwinning. De grote winnares van vorig seizoen, Anouk, wil niets liever dan haar titel prolongeren en in de zoektocht naar talent is zij nog altijd even kritisch en eerlijk. Waylon, die twee jaar geleden wist te winnen, had vorig jaar geen talent meer over in de finale. Dit jaar is hij erop gebrand daar verandering in te brengen.
In zeven afleveringen met Blind Auditions stellen de coaches hun teams samen die in de daaropvolgende Battles gehalveerd worden. In The Knockouts bepalen de coaches met welke drie talenten zij de liveshows in gaan. De presentatie ligt dit seizoen in de vertrouwde handen van Martijn Krabbé en Wendy van Dijk. De winnaar van ‘The voice of Holland’ wint dit jaar naast een platencontract ook nog eens 50.000 euro en mag een videoclip opnemen in Zuid-Afika.
Ook online valt er dit jaar weer genoeg te genieten van extra ‘The Voice’-materiaal. Naast de welbekende RedRoom app, waarin de thuiscoaches weer hun stem kunnen laten horen, gaan ‘The Voice’ en Vodafone dit jaar samen op zoek naar de meest muzikale familie van Nederland in ‘The Voice Family’. In deze nieuwe online zangcompetitie kunnen families, of bijvoorbeeld vriendengroepen of collega’s, hun muzikale talent laten horen. Hun audities worden uiteraard van eerlijk commentaar voorzien door de coaches en iedere week is een nieuwe aflevering te bekijken via thevoiceofholland.com en de RedRoom app. Daarbovenop komt in samenwerking met HP ook nog ‘Relive The Voice’. In vier online afleveringen herbeleeft Maan het ‘Voice’-avontuur van en met een talent uit eerdere edities van ‘The Voice’.
Bron: https://www.rtl.nl/pers/p(...)and/W8mJ7BIAACgAj6zk
Misschien zit ze ook op Fok?quote:
Oh ja, ook zo lief, blond, positief en vrolijkquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:48 schreef rowan634 het volgende:
Moet bij die blonde aan Hilary Duff denken
Echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:00 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit is wel een van de minste battles dit seizoen
Ja echt hoor. Betrap mezelf er al op dat ik niet heel erg aan het opletten benquote:
Maar ook bij een meisje!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Als ik ooit nog een zoon krijg (in een volgend leven of zo) noem ik 'm ook Billy.
Ik vind dat zo'n leuke naam
Duidelijk dat je Billy uit Utopia niet kentquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Als ik ooit nog een zoon krijg (in een volgend leven of zo) noem ik 'm ook Billy.
Ik vind dat zo'n leuke naam
Ja die ken ik wel hoor, maar dat maakt niet uit voor mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijk dat je Billy uit Utopia niet kent
Oké, goed dat het je niet uitmaakt. Cassidy klinkt aardig voor een jongen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel hoor, maar dat maakt niet uit voor mij.
Zo vind ik de naam Cassidy voor een meisje dus niet echt leuk maar voor een jongen wel ^^
Die Billy skippen wij.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijk dat je Billy uit Utopia niet kent
En de kwaliteitquote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:55 schreef ato het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat The voice achteruit gaat in kijkcijfers, die reclames..
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ook inderdaad, net als Charlie
Ik keek wel eens naar de Amerikaanse AMC, das past erg.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:55 schreef ato het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat The voice achteruit gaat in kijkcijfers, die reclames..
Voorbarig, we hebben de battle nog niet gezien, even afwachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
Belachelijk dat iemand van deze twee naar de volgende ronde gaat......
Ik heb zo'n gevoel dat we op een of andere manier nog wel wat gaan horen van deze jongen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:08 schreef lrishCassidy het volgende:
Ja leukeleuke vent, maarja, dat is dit programma niet
Vaak wel maar ik vond de laatste vorige week níet de beste.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:11 schreef MissJ het volgende:
Ok, de laatste battle van deze aflevering, dus dit wordt de beste?
Ja, maar geen goede zanger.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat we op een of andere manier nog wel wat gaan horen van deze jongen.
Vermakelijk gastje.
Evelien en Patricia dan tot nu toe.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt 1, maar Luminize staat wel hoog bij mij so far.
Ik vergeet ook weer heel snel iedereen tenzij ze een onwisbare indruk hebben gemaakt.quote:
Hoeveel liveshows zijn er eigenlijk? Ik weet nog dat ik dat vorig jaar veels te weinig vond.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:17 schreef ato het volgende:
Patricia tot nu toe is voor ik de beste. Verder vind ik het karig.
Ik vond Evelien een goede auditie hebben.
Dit jaar wederom te weinig.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hoeveel liveshows zijn er eigenlijk? Ik weet nog dat ik dat vorig jaar veels te weinig vond.
Live shows zijn duur. Als de slechte kijkcijfers doorzetten volgend jaar alleen de finale live.quote:
Daarom gaat dit programma ook steeds meer achteruit.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jammer, want dan zie je wel eens underdogs echt groeien en favorieten zwakker worden.
Waarom zijn die duurder dan battlerondes?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Live shows zijn duur. Als de slechte kijkcijfers doorzetten volgend jaar alleen de finale live.
Dat krijg je na te veel audities en Battle-afleveringen.......quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Live shows zijn duur. Als de slechte kijkcijfers doorzetten volgend jaar alleen de finale live.
Dan duurt het te lang idd.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat krijg je na te veel audities en Battle-afleveringen.......
dit is seizoen 9 alweer, denk dat John de Mol dringend een nieuw concept moet bedenken, dit heeft z'n tijd gehad. Net als dat Idols the reboot ook kansloos was.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:26 schreef DKUp het volgende:
Dit kan wel het laatste seizoen worden waar ik naar ga kijken. Heel weinig goede artiesten en veel artiesten krijgen gewoon nummers die niet bij hen past (vooral dit seizoen). Een eventuele overstap naar low-budget SBS 6 kan helemaal de doodsteek van het programma worden. Veel te veel reclame, dus dan kan je beter kijken via Videoland.
Lil Kleine is echt wel een aardige gast, maar in de jury voegt hij helemaal niks toe.
Ja, dat had ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:35 schreef Max23 het volgende:
Ik vind die Bryan zo irritant, vond ik toen hij met al die andere zangprogramma's mee deed ook al.
Ohja, toen won die het programma en kreeg hij een miljoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook![]()
The Winner Is volgens mij. Ik heb niks met die man.
Was dat die blonde malloot met viool?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:26 schreef Chiappucci het volgende:
Evelien was weer leuk en ben erg benieuwd naar Dennis volgende week
Walter moet dan ook nog.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, dat is Walter. Dennis is die studentikoze Harry Potter-lookalike, die Sinatra zong.
Nee ik ook niet, maar benieuwd of hij nog net zo'n malloot is.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar heb ik niet zo'n hoge verwachtingen van
quote:
Zie hem eens een paar jaar ouder en wat meer gespierd....ik zeg doen.quote:
You would hit him.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zie hem eens een paar jaar ouder en wat meer gespierd....ik zeg doen.
hahaha echt hequote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Goh gezien Anouk d'r reactie wordt dit vast top
Ik begon met ruim een kwartier vertraging en door het doorspoelen van reclame ben ik alweer bijna bijquote:
en ook doen alsof ie er verstand van heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
Het blijft grappig, Ali die zangles gaat geven.
Die wordt natuurlijk ook gecoacht ofwel getraind daarinquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ook doen alsof ie er verstand van heeft
Anouk werd toch helemaal gek van Jenny Lena en het vele contactquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die wordt natuurlijk ook gecoacht ofwel getraind daarin
Althans: dat moet vooral voor tv zo lijken. Ik meen eens gelezen te hebben dat de kandidaten in de praktijk weinig met de coaches te maken en vooral contact hebben met de zangcoaches etc.
Dat klopt maar ik ga even googlen naar de artikeltje wat ik toch ergens vaag herinner.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk werd toch helemaal gek van Jenny Lena en het vele contact![]()
En Pleun liep na het winnen (en het rijbewijs dat Waylon voor haar betaalde) te mekkeren dat ze tijdens de show zo veel contact hadden en daarna een stuk minder. Terwijl hij haar daarna ook nog meenam bij z'n concerten. Dus voor sommigen is het sowieso nooit genoeg qua coach aandacht.
Het zal misschien ook per seizoen en vooral per coach verschillen denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik ga even googlen naar de artikeltje wat ik toch ergens vaag herinner.
het is bij deze editie inderdaad wel heel ergquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:22 schreef DKUp het volgende:
Drie optredens, drie reclames. Wat een tyfus bagger, pleur op
sowieso fucking slechte battlesquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:22 schreef DKUp het volgende:
Drie optredens, drie reclames. Wat een tyfus bagger, pleur op
Ik weet niet welke mongool dit heeft verzonnen maar de kijkcijfers zijn alleen maar gedaald.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is bij deze editie inderdaad wel heel erg
Het merendeel kan je beter gewoon overslaanquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:34 schreef Greys het volgende:
Allebei niks.
Niet heel slecht ofzo maar dit ben ik over twee minuten vergeten.
Kan ook aan de leeftijd liggen.
quote:
Nou ik weet niet. Als een duo beter klinkt dan solo. Werkte erg goed bij Dr. Rum toenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Als ik haar was ging ik niet akkoord met een duo worden (zag ik in voorstukje). Zij is in haar eentje leuk genoeg. En hij lijkt me een beetje een zeikerd
Maar hij is wel goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Als ik haar was ging ik niet akkoord met een duo worden (zag ik in voorstukje). Zij is in haar eentje leuk genoeg. En hij lijkt me een beetje een zeikerd
Maar ik denk dat deze twee over drie uur al ruzie hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou ik weet niet. Als een duo beter klinkt dan solo. Werkte erg goed bij Dr. Rum toen
Volgens mij lagen Dr. Rum en, sjees ik vergeet haar naam elke keer, elkaar ook niet echt. Maar het werkte welquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik denk dat deze twee over drie uur al ruzie hebben.
Hij heeft een beetje een kutkop (sorry). Een soort dwerg-hoofd.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Zij is nou ook niet echt een mega babequote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een kutkop (sorry). Een soort dwerg-hoofd.
April!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Volgens mij lagen Dr. Rum en, sjees ik vergeet haar naam elke keer, elkaar ook niet echt. Maar het werkte wel
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zij is nou ook niet echt een mega babe
Maar geen vervelend hoofd.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zij is nou ook niet echt een mega babe
In het echt is hij juist super tof en vriendelijk/lief!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
Misschien daarom juist wel, je voelde een soort van machtstrijd en dat ging niet ten koste van de performance. Juist nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
April!
En ja die lagen elkaar totaal niet, maar werkte inderdaad prima
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar met dat te blonde haar maakt hem dat ‘kouwelijk’.
Zo'n doortrapte.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:03 schreef vencodark het volgende:
Blue eyes kan zo een schurk spelen in een film.
Ja bij mij ook. Maar die blonde schone leek wel zijn chick toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:07 schreef vencodark het volgende:
Ik doe vast een zeer overbodige opmerking maar mijn gay-alert gaat bij Blue Eyes toch wel redelijk af.
Bij allebei welquote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:07 schreef vencodark het volgende:
Ik maak vast een zeer overbodige opmerking maar mijn gay-alert gaat bij Blue Eyes toch wel redelijk af.
Praten, zingen...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De zanger kan zoveel met zijn stem.
Maar eerst reclame!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:12 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vind Respect wel een aparte keuze voor Navarone. Ik ben benieuwd.
Ja man. In Effenaar Eindhoven, bazenzaal ook trouwensquote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
De zanger kan zoveel met zijn stem.
Niet mee eens, er zaten so far echt wel een paar goede tussen. Ook dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
Na 3 weken bagger hebben ze toch nog iets goeds
Oke! Moet ook zeggen dat ik dat alleen maar baseerde op het voorstukje waar hij die blik trok toen ze het over duo hadden. Maar toen het geheel daarna kwam, kwam hij inderdaad erg sympathiek over.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
In het echt is hij juist super tof en vriendelijk/lief!
Dat vond ik erg lullig voor haar. Had ze ook iets tactischer kunnen zeggen. Verder wel terecht natuurlijk, al had ik wel een zwak voor Irisquote:Op vrijdag 11 januari 2019 22:30 schreef Dagger87 het volgende:
Ha eerst die diss naar Iris van Anouk en dan daarna er ook nog echt uit moeten gaan.
Wendy vertrekt naar SBSquote:Boulevard vindt Chantal Janzen geknipt voor The Voice
Het grote speculeren over de opvolger van Wendy van Dijk bij The Voice of Holland is begonnen. RTL Boulevard lijkt zijn kaarten te zetten op Chantal Janzen. Dat was maandagavond te zien in de showrubriek op RTL 4. Van Dijk vertrekt na de zomer naar SBS 6 en het lijkt erop dat het John de Mol dit jaar nog niet lukt om The Voice weg te kapen RTL 4, aangezien RTL-baas Sven Sauvé heeft aangekondigd op zoek te gaan naar een nieuwe co-host voor The Voice-ster Martijn Krabbé.
Van Dijk gaat bij SBS 6 het bij RTL weggekaapte Dance Dance Dance presenteren. Dat werd bij RTL gepresenteerd door Janzen. “Ja, ze treedt in de voetsporen van Chantal, dus misschien gaat Chantal dat dan wel weer van Wendy doen in The Voice. Eigenlijk wel een heel logische combinatie“, aldus Peter van der Vorst.
Luuk Ikink ziet ‘de grote drie van RTL 4’ (Wendy van Dijk, Chantal Janzen en Linda de Mol) uit elkaar vallen. “Ik denk dat er heel veel mensen zijn die denken: oké, de volgende stap is Linda. Dat is dan de laatste van de drie. Nou ja, Chantal gaat dan niet, maar ik denk dat veel mensen denken: zij zal dan ook wel gaan. We gaan het afwachten.”
De keuze voor Janzen zou een logische zijn. Ze is, na De Mol, de grootste vrouwelijke ster van RTL 4 en heeft al ervaring met het presenteren van The Voice. In Duitsland presenteerde ze The Voice Kids.
Bron: https://www.mediacourant.(...)nipt-voor-the-voice/
nicolette vind ik echt niks, Chantal heeft af en toe wel venijnige humor volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:59 schreef Max23 het volgende:
Enige andere die ik kan bedenken is Nicolette Kluijver, maar het zal Chantal wel worden.
Doe dan Chantal maar..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:59 schreef Max23 het volgende:
Enige andere die ik kan bedenken is Nicolette Kluijver, maar het zal Chantal wel worden.
Oh goddank!quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:10 schreef Greys het volgende:
Iemand is heur gouden tanden kwijt.
[ afbeelding ]
Ze ziet er echt knap uit zoquote:Op donderdag 17 januari 2019 01:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke kan het ergens wel (Idols deed ze niet slecht), alleen: ze komt afschrikwekkend blij over.quote:Op donderdag 17 januari 2019 10:13 schreef loezzzje het volgende:
Marieke Elzinga hoop ik echt niet, wat een verschrikkelijk mens. Dan Chantal maar ja, die heeft best humor. Lieke is ook niks. Die kan zo’n grote show niet. Laat haar die b shows maar presenteren met naakte mensen
Maar ook haar blonde plukken (of is dit een heel raar filter?quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |