Ga lekker KLB beter modden, eerder vanavond was er alweer iemand aan het klagen hierquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is voor iedereen hier beter als jij je niet meer vertoond hier.
haha hij is madquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ga lekker KLB beter modden, eerder vanavond was er alweer iemand aan het klagen hier![]()
Heel KLB is kut, doe er eens wat aan
Ik heb jouw fok beoordeling gemaakt. Niet best vriend. Je scoort alleen op aanwezigheid een voldoende.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Neuh![]()
Maar ik weerleg je argument met een argument dat jij ook betere dingen te doen hebt
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb jouw fok beoordeling gemaakt. Niet best vriend. Je scoort alleen op aanwezigheid een voldoende.
Ben nog niet helemaal klaar. Moet nog wat onderdelen invullen enzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Ben hier wel benieuwd naar, doe eens een linkje dan
Ok okquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal klaar. Moet nog wat onderdelen invullen enzo.
duh, je bent net mod. Je hebt amper rechten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok
Ik heb anders geen melding gekregen over jouw beoordeling..
Ik ben je collega op MENquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
duh, je bent net mod. Je hebt amper rechten.
Doe jij dat dan ookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wil je jezelf eerst afmelden bij bondage dan? zodat je ons niet bolkt
je bent een snelle leerlingquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moest juist weer meedoen van jullie
Wat is het negatieve dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent een snelle leerling
Oe, nog een positief punt op je beoordeling.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wacht het gesprek eerst even af
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
2 categorieënspel: geschiedkundige figuren & tuinieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |