Wrijf maar goed in je handjes knul.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verbod gaat er komen, geloof mij maar
Het gaat mij meer om het welzijn van mijn dieren, daar wil ik wel voor in mijn handjes wrijven jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wrijf maar goed in je handjes knul.
Als dan heeft de genieter van vuurwerk het er zelf naar gemaakt!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verbod gaat er komen, geloof mij maar
Ah het is iets persoonlijks? Geen idee wie je bent eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het welzijn van mijn dieren, daar wil ik wel voor in mijn handjes wrijven ja![]()
Zoek het verder uit, flutmodGeef maar weer een ban, zal me jeuken.
Niks persoonlijks van mijn kant, ik schijn me eens schuldig gemaakt hebben aan `bashing`, wat dat ook mag betekenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah het is iets persoonlijks? Geen idee wie je bent eigenlijk.
Ik verwacht eigenlijk wel wat meer volwassen gedrag van een mod i.p.v. deze uitlokkende postquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah het is iets persoonlijks? Geen idee wie je bent eigenlijk.
Jezelf neerzetten als een rancuneuze peuter is niet banwaardig btw.
Niet alleen de uren maar ook illegaal vuurwerk!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:23 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel wat meer volwassen gedrag van een mod i.p.v. deze uitlokkende post![]()
Hoe dan ook, het is inderdaad erg jammer dat mensen zich niet kunnen beperken tot de voorgeschreven uren en dat mensen die daar wat van zeggen als aanstellers worden bestempeld of agressief worden benaderd. Niet ok. Een verbod lijkt dan nog het enige werkende middel.
Oeh, die sneaky toevoeging zet je wel heel snel buitenspelquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezelf neerzetten als een rancuneuze peuter is niet banwaardig btw.
Maar dat is nog altijd met een kanon op een mug schieten vind ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:23 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel wat meer volwassen gedrag van een mod i.p.v. deze uitlokkende post![]()
Hoe dan ook, het is inderdaad erg jammer dat mensen zich niet kunnen beperken tot de voorgeschreven uren en dat mensen die daar wat van zeggen als aanstellers worden bestempeld of agressief worden benaderd. Niet ok. Een verbod lijkt dan nog het enige werkende middel.
Misschien wel, maar vooralsnog lijkt een betere oplossing niet voor handen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar dat is nog altijd met een kanon op een mug schieten vind ik.
Opzich zit er een positieve trend in. Er zijn dit jaar minder gewonden gevallen, er is veel illegaal spul onderschept en, hoewel anekdotisch, heb ik het idee dat het qua knallen elk jaar minder word. Zeker het illegaal spul.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar vooralsnog lijkt een betere oplossing niet voor handen.
Jij begrijpt het niet of wil het niet begrijpen, die uren die mogen kan men de huisdieren nog in toom houden met een tabletje valium, De maanden ervoor en ernaar dan mag men ze blijven voeren ermee, een aanslag op hun nieren en lever!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Opzich zit er een positieve trend in. Er zijn dit jaar minder gewonden gevallen, er is veel illegaal spul onderschept en, hoewel anekdotisch, heb ik het idee dat het qua knallen elk jaar minder word. Zeker het illegaal spul.
Wat mij betreft brengen we de uren nog veel meer terug. Zou de handhaving ook een stuk makkelijker maken. Van 9 tot 1 bv.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet of wil het niet begrijpen, die uren die mogen kan men de huisdieren nog in toom houden met een tabletje valium, De maanden ervoor en ernaar dan mag men ze blijven voeren ermee, een aanslag op hun nieren en lever!
Misschien begrijp je dan wel waarom en waarvoor die uren belangrijk zijn en die andere niet.
Nog gemakkelijker, die rijden nu al langs zonder iets te ondernemen, wat willen die nog gemakkelijker hebben dan? Of bedoel je minder uren?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat mij betreft brengen we de uren nog veel meer terug. Zou de handhaving ook een stuk makkelijker maken.
Dan is het blijkbaar geen prioriteit bij de politie. Dat is een ander probleem.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog gemakkelijker, die rijden nu al langs zonder iets te ondernemen, wat willen die nog gemakkelijker hebben dan?
Handhaving is geen politie en politie is geen handhaving.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar geen prioriteit bij de politie. Dat is een ander probleem.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Handhaving is geen politie en politie is geen handhaving.
Uiteraard maar een agent heeft wel belangrijker dingen te doen denk ik, en handhaving is toch ervoor in het leven geroepen om een agent te ontlasten of niet, echter met hun dikke pens zijn die wel mobiel om iets anders te doen als een parkeerboete uit te schrijven?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Handhaven en handhaving zijn twee verschillende dingen john
Wat zal hij jou een stoere boi gevonden hebben!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:48 schreef john2406 het volgende:
Laats hing er eentje met zijn (vette dikke pens) over mijn motorkap, he als iets stuk is mag je betalen!
Maar meneer U parkeerschijf kan ik moeilijk lezen, dan ga je voor een bril (mafkl) maar gaat niet over mijn voertuig hangen!
Offtopic.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wat zal hij jou een stoere boi gevonden hebben!
Gezien het gebrek aan inhoud bij jou, valt er inderdaad weinig te discussieren.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:26 schreef julius123 het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter ben jij toch ookvalt ook geen discussie met je te voeren.
Over het algemeen vind ik dat je wel goed onderbouwde reacties schrijft. Deze is natuurlijk een beetje triest. De meeste vuurwerkvoorvechters hier beroepen zich op 'vrijheid, blijheid' en 'leven en laten leven'. Maar ze hebben het alleen over hun eigen vrijheid en leven. Ze zijn niet bereid om water bij de wijn te doen, omdat iemand anders daarom vraagt. Wat ze wel doen is degenen die voor een vuurwerkverbod zijn uitschelden voor droeftoeters, azijnzeikers, verbodsfetisjisten en/of paupers. En als het verbod er dan komt is het uiteraard de schuld van anderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Het leeuwendeel van de verbodsfetisjisten komt er niet voor uit dat ze gewoon een hekel hebben aan (mensen die) vuurwerk (afsteken) en verschuilt zich achter bullshit argumenten.
Zolang IK er maar geen last van heb. Donder toch op met die pauper mentaliteit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |