Wijnaldum, Lovren, Mane en Milner ook niet neem ik aan.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:49 schreef Bolasie het volgende:
Henderson wil je natuurlijk ook niet de PL trophy zien liften. Dat is een minachting van de sport.
Jij krijgt spleetoogkinderen toch?quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ook goed. ik wil een prijs zien JR ik wil 1 WK winst meemaken dan kan ik dat verder vertellen aan mijn toekomstige kinderen.
Ik had het even over de captain.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:51 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Wijnaldum, Lovren, Mane en Milner ook niet neem ik aan.
jammer dat jij weer racistisch doetquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij krijgt spleetoogkinderen toch?
Da's niet racistisch.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij weer racistisch doet
Ja maar door de ronding van de bal raakt de bal de lijn niet en is het dus een doelpunt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd Louis.... Je ziet toch op dat beeld dat de bal er niet over is? Kom op man...
luisterquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd Louis.... Je ziet toch op dat beeld dat de bal er niet over is? Kom op man...
op de hawk eye? Das niet echt he:D maar met de computer gemaakt en heeft dus een foutmargequote:Op donderdag 3 januari 2019 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
dus de bal kon ook 1mm voor als achter de lijn zitten?quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
op de hawk eye? Das niet echt he:D maar met de computer gemaakt en heeft dus een foutmarge
We zijn allemaal gefopt, die bal was er meters over.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus de bal kon ook 1mm voor als achter de lijn zitten?
Misschien zelfs wel onder de lijn.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus de bal kon ook 1mm voor als achter de lijn zitten?
Ik moest eerst weer bijkomen van het lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |