Wat? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
"lenny je bent een droeftoeter!" en een nietszeggende reactie daarop?
Omdat het daar over PSV gaat.
Leugenaar! Ik verdedigde hem zelfs.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lans noemde je een enorme droeftoeter.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leugenaar! Ik verdedigde hem zelfs.
Jij vindt het volwassen om die Groningen clowns in de OP te zetten?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is mijn OP van PSV topic aangepast?
Ik heb niets verwijderd. Alleen wat toegevoegd. Sinds wanneer mag dat niet?
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeg ik dat? Maar wie bepaalt wat erin mag?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij vindt het volwassen om die Groningen clowns in de OP te zetten?
Dat kan je zelf wel bedenken denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geef gewoon antwoord. Ik stel de vraag toch niet voor niks.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bedenken denk ik.
Blijf er voortaan gewoon met je klauwen van af.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord. Ik stel de vraag toch niet voor niks.
dit hoort in NWSquote:Op maandag 4 februari 2019 22:42 schreef Caland het volgende:
Waarom is mijn topic verplaatst naar flora & fauna?
F&F / Hondje familie Kluivert doodgereden
Ik vermoed dat er een foutje is gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:42 schreef Caland het volgende:
Waarom is mijn topic verplaatst naar flora & fauna?
F&F / Hondje familie Kluivert doodgereden
Ik eis dat dit nu wordt recht gezetquote:Op maandag 4 februari 2019 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een foutje is gemaakt.
Niet zo'n grote muil anders zet ik hem terug.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eis dat dit nu wordt recht gezet
Ik laat je deze act maar even opvoeren voor de bühne zodat het net lijkt alsof je enige vorm van gezag hebt.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo'n grote muil anders zet ik hem terug.
thnxquote:Op maandag 4 februari 2019 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat je deze act maar even opvoeren voor de bühne zodat het net lijkt alsof je enige vorm van gezag hebt.
Dat is verder niet zo belangrijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:28 schreef Caland het volgende:
Wie had hem eigenlijk verplaatst?
Ik wil de onderste steen boven hebben
quote:Op maandag 4 februari 2019 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is verder niet zo belangrijk.
Maar laten we het erop houden dat de keuze voor flora en fauna erg onlogisch was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |