?quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat daar niemand op zit te wachten.
Weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hup hup: VBL / Het grote Feijenoordtopic #2245 We gaan 020 PAK SLAAG GEVEN ZONDAG!
Als je even nadenkt snap jezelf ook wel dat je post dat gedrag alleen maar zou aanwakkeren. Dat een post sarcastisch is maakt hem niet minder storend en off topic.quote:
Het hele livetopic staat vol met KNJB VAR zodra er een discutabel moment is, ga je dat dan voortaan ook verwijderen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je even nadenkt snap jezelf ook wel dat je post dat gedrag alleen maar zou aanwakkeren. Dat een post sarcastisch is maakt hem niet minder storend en off topic.
Jouw post was ten eerste niet in een livetopic en ging bovendien ook niet over een discutabel moment, ik denk dat je het zelf ook wel snapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het hele livetopic staat vol met KNJB VAR zodra er een discutabel moment is, ga je dat dan voortaan ook verwijderen?
Omdat we feiten constateren??quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het hele livetopic staat vol met KNJB VAR zodra er een discutabel moment is, ga je dat dan voortaan ook verwijderen?
Overheen gelezen. Mokerhard aangepakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:02 schreef Mansjester het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan aan de post van Zipportal in het Feyenoord topic over het blesseren van Ajax spelers? Goed om te weten dat daar kennelijk niks mis mee is (onlo)
Ik zag dat je na zijn post zelf had gepost. Ik verwacht eerlijk gezegd wel van een mod dat ie andere posts in een topic leest waar die zelf post. Daarom had ik geen TR gezetquote:Op zondag 27 januari 2019 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Mokerhard aangepakt.
Tip voor de toekomst : een TR plaatsen zou helpen.
Zit niet zo te zaniken.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zag dat je na zijn post zelf had gepost. Ik verwacht eerlijk gezegd wel van een mod dat ie andere posts in een topic leest waar die zelf post. Daarom had ik geen TR gezet
Onlogisch zei al dat hij er overheen gelezen had. Er dan nog over doorgaan is zaniken.quote:
Helaas ben ik (nog) geen superman. Nogmaals ; Overheen gelezen. Een TR is zo gezetquote:Op zondag 27 januari 2019 10:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zag dat je na zijn post zelf had gepost. Ik verwacht eerlijk gezegd wel van een mod dat ie andere posts in een topic leest waar die zelf post. Daarom had ik geen TR gezet
Ook leuk om jou te zien maat. Laten we dit offtopic gesprek voorzetten in de slowchat.quote:
Omdat het hier geen SC is.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Mijn post is hier verwijderd..
waarom???
"lenny je bent een droeftoeter!" en een nietszeggende reactie daarop?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom zijn er, waarheidsgetrouwe, posts verwijderd uit het PSV topic?
Goeie reden! (Was het ge-tr't)quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
"lenny je bent een droeftoeter!" en een nietszeggende reactie daarop?
Omdat het daar over PSV gaat.
Wat? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
"lenny je bent een droeftoeter!" en een nietszeggende reactie daarop?
Omdat het daar over PSV gaat.
Leugenaar! Ik verdedigde hem zelfs.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lans noemde je een enorme droeftoeter.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leugenaar! Ik verdedigde hem zelfs.
Jij vindt het volwassen om die Groningen clowns in de OP te zetten?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is mijn OP van PSV topic aangepast?
Ik heb niets verwijderd. Alleen wat toegevoegd. Sinds wanneer mag dat niet?
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeg ik dat? Maar wie bepaalt wat erin mag?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij vindt het volwassen om die Groningen clowns in de OP te zetten?
Dat kan je zelf wel bedenken denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geef gewoon antwoord. Ik stel de vraag toch niet voor niks.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bedenken denk ik.
Blijf er voortaan gewoon met je klauwen van af.quote:Op maandag 4 februari 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord. Ik stel de vraag toch niet voor niks.
dit hoort in NWSquote:Op maandag 4 februari 2019 22:42 schreef Caland het volgende:
Waarom is mijn topic verplaatst naar flora & fauna?
F&F / Hondje familie Kluivert doodgereden
Ik vermoed dat er een foutje is gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:42 schreef Caland het volgende:
Waarom is mijn topic verplaatst naar flora & fauna?
F&F / Hondje familie Kluivert doodgereden
Ik eis dat dit nu wordt recht gezetquote:Op maandag 4 februari 2019 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een foutje is gemaakt.
Niet zo'n grote muil anders zet ik hem terug.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eis dat dit nu wordt recht gezet
Ik laat je deze act maar even opvoeren voor de bühne zodat het net lijkt alsof je enige vorm van gezag hebt.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo'n grote muil anders zet ik hem terug.
thnxquote:Op maandag 4 februari 2019 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat je deze act maar even opvoeren voor de bühne zodat het net lijkt alsof je enige vorm van gezag hebt.
Dat is verder niet zo belangrijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:28 schreef Caland het volgende:
Wie had hem eigenlijk verplaatst?
Ik wil de onderste steen boven hebben
quote:Op maandag 4 februari 2019 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is verder niet zo belangrijk.
Maar laten we het erop houden dat de keuze voor flora en fauna erg onlogisch was.
quote:Op maandag 4 februari 2019 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar laten we het erop houden dat de keuze voor flora en fauna erg onlogisch was.
Ik was amper online gisteren idioot. Erg goedkoop om je eigen falen te maskeren.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe even normaal. Crewbash accepteren we niet. Ook niet van jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was amper online gisteren idioot. Erg goedkoop om je eigen falen te maskeren.
Het was een grapje Hans.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was amper online gisteren idioot. Erg goedkoop om je eigen falen te maskeren.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een grapje Hans.(al was ik het ook niet.)
Je eist maar een eind weg.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet
Ik eis openheid van zaken
Wat een imposant leiderschapquote:
Sinds wanneer is dit toegestaan? Ik, als voorbeelduser, heb netjes een TR geplaatst. Hier wordt niks mee gedaan omdat het bericht van een mod komt?quote:
Zout op gek. Dit is de SC, kijk voor de grap even welke post ik citeer. Als ik "de regeltjes" hanteer moet ik Saind laten bannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit toegestaan? Ik, als voorbeelduser, heb netjes een TR geplaatst. Hier wordt niks mee gedaan omdat het bericht van een mod komt?
Nee, Saind maakt een wat ongepast grapje. Maar jij zou ook een voorbeeldfunctie moeten hebben. Jammer dat je je zo laat kennen door meteen met "sterf" te komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zout op gek. Dit is de SC, kijk voor de grap even welke post ik citeer. Als ik "de regeltjes" hanteer moet ik Saind laten bannen.
Niet meer baggeren in feedback graag.
Klaar nu!
Is goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, Saind maakt een wat ongepast grapje. Maar jij zou ook een voorbeeldfunctie moeten hebben. Jammer dat je je zo laat kennen door meteen met "sterf" te komen.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [Copa del Rey] De Spaanse beker #10 Met het onsympathieke Barcelona
Kan er wat aan de bagger worden gedaan?
Er wordt eraan gewerktquote:
GGMM moet zijn hulpje eens wat korter houden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [Copa del Rey] De Spaanse beker #10 Met het onsympathieke Barcelona
Kan er wat aan de bagger worden gedaan?
quote:
Nergens op.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:10 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / AFC AJAX #3207: Het liefst pak ik de trein! 1976
Serieus, waar slaat dit op?
Zou jij ook je provocatieve gedrag jegens mede-users onder de loep kunnen nemen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:53 schreef onlogisch het volgende:
-Slowchat verwijderd.-
Laten we de FB houden waar hij voor is bedoeld
Een CR>Messi/ Messi>CR grapje schaar ik niet onder provocatie amice.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou jij ook je provocatieve gedrag jegens mede-users onder de loep kunnen nemen?
Moet hij zijn gedrag gaan veranderen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou jij ook je provocatieve gedrag jegens mede-users onder de loep kunnen nemen?
Jammer dat je je tot dit niveau verlaagt en geen serieuze dialoog aan durft te gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een CR>Messi/ Messi>CR grapje schaar ik niet onder provocatie amice.
Derhalve kan ik mij niet vinden in je bewering.
Verschil van inzicht amice. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat je je tot dit niveau verlaagt en geen serieuze dialoog aan durft te gaan.
Niks.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een quote van GGMM vanuit hier maar die is verwijderd. Wat was er aan de hand?
Jeetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Topicreeks: Frenkie De Jong, Nederlands hoop in bange dagen.
Kan hier een normale TT van worden gemaakt in plaats van dit soort opportunistische bagger?
prima TTquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Kan hier een normale TT van worden gemaakt in plaats van dit soort opportunistische bagger? Van het meest recente topic bedoel ik dan.
Mwa kan wel toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Kan hier een normale TT van worden gemaakt in plaats van dit soort opportunistische bagger? Van het meest recente topic bedoel ik dan.
Het kan. Alles kan.quote:
Ik vind het ook kortzichtig en schijtlollig, maar nee, niet edit-waardig. Verdwijnt vanzelf weer uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het kan. Alles kan.
Mijn persoonlijke mening is dat het wel een kortzichtige TT is, maar daar mag jij ook wat van vinden. Maar als jij het niet edit-rijp vindt, neem ik er vrede mee en verlaat ik het toneel weer.
Dan neem ik daar vrede mee. Bedankt voor je respons.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook kortzichtig en schijtlollig, maar nee, niet edit-waardig. Verdwijnt vanzelf weer uiteindelijk.
Bans worden helaas niet besproken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:34 schreef Tjacka het volgende:
Waarom krijgen alle andere debielen geen VBL ban en alleen @:klaasweetalles? Is dit vanwege de clubvoorkeur van DonRaja maar vooral @:onlogisch? In het Ajax en PSV topic wordt er niks tegen alle andere debielen gedaan? Wat een klaasisme is dit zeg.
quote:
Daar wordt de ban niet inhoudelijk besproken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar de reactie van Stinho mag dus wel.
Het moer niet, maar je kan het proberen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:25 schreef Tjacka het volgende:
Het zit mij echt dwars moer ik voor verdere informatie naar forum@fok.nl?
Je bent geweldig. Bedankt voor je persoonlijke aandacht!quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar wordt de ban niet inhoudelijk besproken.
[..]
Het moer niet, maar je kan het proberen.
Al lijkt het me sterk dat ze daar wel het banbeleid met jou gaan bespreken. Ik denk dat dat de minst vermoeiende optie is om het toch proberen los te laten.(of je nog actiever inzetten om mod te worden, dan kun je dit soort dingen achter de schermen bespreken)
Graag gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent geweldig. Bedankt voor je persoonlijke aandacht!![]()
Uh, nee. Scheer je weg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind de TT racistisch. Kan hier wat aan gedaan worden?
VBL / [VBL SC #7017] Negersex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |