Fout.quote:
Nog 96 te gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit in een kroeg met moeder de vrouw en de buren, maar zit al 23 minuten op mijn telefoon te loeren en op refresh te drukken. Verlos me, Wim.
Pelukki gaat laten zien dat ie dit niveau aan kan. Aangezien het een schande is op hem te bieden, neem ik aan dat ik hem binnen heb.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rekiki gaat de Tropicale Amissa Bongo Bongo kapotschroeien.
Wacht, Nibali was ook nog vrij?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mensen met 70 miljoen of meer zouden gek zijn als ze niet op een Nibali/Gaviria etc hebben geboden
Zat de dekselse [Mart] Impee [/Mart] er nog in?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die eerste weet. Begint z'n laatste naam.met een S?
Geen idee eigenlijk. Maar lijkt me niet dat Impey nog een keer zo'n seizoen gaat hebben. Terug de anonimiteit in.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zat de dekselse [Mart] Impee [/Mart] er nog in?
Die gun ik niemand. Ik heb me kapotgeërgerd aan die gast.quote:
Niet eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Afrikaan is toch gewoon Kudus trouwens?
Als je die hadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Had m'n Cucho shirt aan moeten doen.
Heb je wel een gelukkige relatie?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit in een kroeg met moeder de vrouw en de buren, maar zit al 23 minuten op mijn telefoon te loeren en op refresh te drukken. Verlos me, Wim.
We hebben een winnaar.quote:
Alles boven de 0,10 is zonde van je budget.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben een winnaar.
Hoeveel?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pelukki gaat laten zien dat ie dit niveau aan kan. Aangezien het een schande is op hem te bieden, neem ik aan dat ik hem binnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |