quote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:18 schreef Slobeend het volgende:
Als deze ronde weer mislukt koop ik iedereen van Novo Nordisk in de derde ronde.
Kelderman ga je toch niet binnenhalenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hm, door deze afbeelding toch misschien maar wat schuiven.
Nou ja. Heb nog budget genoegquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kelderman ga je toch niet binnenhalen
Met jou in het spel ga ik waarschijnlijk geen enkele Nederlander binnenhalenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kelderman ga je toch niet binnenhalen
Het indekken is weer begonnen hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:24 schreef Aguero het volgende:
Nou, ik heb een lijstje ingeleverd. Ik vrees voor 0/10.
Ik zou het niet weten, kan zijn dat er ik best een aantal heb maar het kan ook helemaal niets wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het indekken is weer begonnen hoor.
Wat een kutspel hè.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kan zijn dat er ik best een aantal heb maar het kan ook helemaal niets wordenWelkom bij de FPCL
Nodeloze arrogantie wordt op dit forum thans keihard afgestraft.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het indekken is weer begonnen hoor.
Ik vind het een topshow, je kunt 100 tactieken bedenken en die kunnen allemaal ook de prullenbak inquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat een kutspel hè.
Ik ga maar even een ommetje maken.
De beste tactiek lijkt me nog wel het omkopen van de renners. Wel een dure tactiek.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb al wel een tactiek voor volgend jaarMoet wel semi bijhouden wat goed scoort trouwens.
Ik zat er nog aan te denken om wat spelers hier te bedreigen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De beste tactiek lijkt me nog wel het omkopen van de renners. Wel een dure tactiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |