Ja eens hoor, maar dit komt volgens mij vooral vanuit zijn zaakwaarnemer als ik het goed lees.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.
Eens. Of Serie A bij een middenmotor. In Italie hoeft je niet veel te rennen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.
Mooie prijs wel. Maar als hij zijn goede vorm nog wat langer kan vasthouden gaat dat nog wel wat stijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Gerucht van 28 miljoen voor Bergwijn, lol.
een middenmotor in Italië gaat geen 20 miljoen neerleggen voor een reserve van PSVquote:Op woensdag 16 januari 2019 10:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Of Serie A bij een middenmotor. In Italie hoeft je niet veel te rennen.
15-20 miljoen vragen.
Wat een grap,kan je minimaal 40 voor krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
doeiquote:Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen
Kan je niet eens Neres mee kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Man United las ik. Spelen die counter voetbal?quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Minimaal 50 miljoen in deze markt. De standaard is nu gezet op 43 miljoen voor Neres die 2x heeft gescoord dit seizoen. Lozano 60, Bergwijn 50 is realistisch.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Neres is alleen een speler van Ajax en Bergwijn niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Minimaal 50 miljoen in deze markt. De standaard is nu gezet op 43 miljoen voor Neres die 2x heeft gescoord dit seizoen. Lozano 60, Bergwijn 50 is realistisch.
Statistieken van Bergwijn en Lozano zijn beter dan Neres. En ranglijst staat PSV bovenaan en is kampioen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neres is alleen een speler van Ajax en Bergwijn niet.
Als je het met 43 voor Neres vergelijkt zou je 280 miljoen moeten krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kunnen we tekenenquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je het met 43 voor Neres vergelijkt zou je 280 miljoen moeten krijgen.
quote:Maar ik vind Robben niet een echte PSV-speler. En ik denk het Eindhovense publiek Robben ook geen echte PSV'er", zegt Driessen in de voetbalpodcast van De Telegraaf.
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:08 schreef TehRocks het volgende:
Is het erg als ik het eens ben met Driessen? Speler met een goede PSV historie maar een groots PSV hart zal hij niet hebben.
Gomes,quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.
Driessen is gewoon madjelly. Als Robben een Ajax verleden had gehad had de Telegraaf een charmeoffensief geopend m terug te halen.
Dit precies. Ik bedoelde alleen maar dat Driessen hier niets verkeerds zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gomes,
Maar idd.. Wat boeit het nou of iemand een 'clubhart'of whatever heeft.. Als het een toevoeging is dan mag die komen. Robben graag zelfs.
Robben is ook geen echte PSV speler, maar heeft wel een mooie historie bij de club. Maar het is geen van Bommel of van Nistelrooy. Want hoewel die laatste zijn belofte niet nakwam, heeft hij wel altijd duidelijk laten weten dat PSV voor hem de mooiste club van Nederland is. En na zijn carrière heeft hij dat ook duidelijk laten zien wat mij betreft.quote:
als hij naar NL zou komen zie ik hem liever bij PSV dan Groningen maar ik denk niet dat hij nog in NL wil voetballen, ook bij het NL elftal toen hij het niveau te laag vond had hij er geen zin meer in.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Robben is ook geen echte PSV speler, maar heeft wel een mooie historie bij de club. Maar het is geen van Bommel of van Nistelrooy. Want hoewel die laatste zijn belofte niet nakwam, heeft hij wel altijd duidelijk laten weten dat PSV voor hem de mooiste club van Nederland is. En na zijn carrière heeft hij dat ook duidelijk laten zien wat mij betreft.
Voor Robben geldt dat niet, die is altijd veel enthousiaster over FC Groningen en dat is zijn goed recht.
Toch zie ik hem graag komen, ook al vrees ik dan dat het gigantisch tegen gaat vallen.
Jaap Stamquote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.
Driessen is gewoon madjelly. Als Robben een Ajax verleden had gehad had de Telegraaf een charmeoffensief geopend m terug te halen.
Hendrixquote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij speelt af en toe nog steeds gewoon de pannen van het dak in de top van de Bundesliga, die kan echt nog wel fluitend mee in de ED. Hij moet alleen niet denken dat ie nog alles gaat spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Robben is ook geen echte PSV speler, maar heeft wel een mooie historie bij de club. Maar het is geen van Bommel of van Nistelrooy. Want hoewel die laatste zijn belofte niet nakwam, heeft hij wel altijd duidelijk laten weten dat PSV voor hem de mooiste club van Nederland is. En na zijn carrière heeft hij dat ook duidelijk laten zien wat mij betreft.
Voor Robben geldt dat niet, die is altijd veel enthousiaster over FC Groningen en dat is zijn goed recht.
Toch zie ik hem graag komen, ook al vrees ik dan dat het gigantisch tegen gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |