Willy was toch wel een stuk beter en die ging pas aan het einde van z'n carriere als verdedigende middenvelder spelenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.
Bij PSV kan zo'n speler wel meedoen. Je hebt zo'n overwicht in de competitie dat je naar voren niet alle spelers nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.
Hij heeft een paar keer van afstand proberen te schieten. Dat tot grote hilariteit. Daarna was de algemene tendens dat hij er geen kut van kon. Ik denk ook dat hij heel belangrijk is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.
Feit is dat PSV met Hendrix beter speelt. Hij *is* een enorm nuttige speler die de balans op het veld bewaakt, en die het vieze werk opknapt zodat andere spelers in de spotlight kunnen staan. Edward Linskens 2.0, alhoewel ik Hendrix hoger inschat.
Kun je precies zien hoe oud ik ben.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willy was toch wel een stuk beter en die ging pas aan het einde van z'n carriere als verdedigende middenvelder spelen
Hij moet die schroom van zich af spelen. Voetballen kan hij wel, maar mentaal mag hij nog wel wat harder worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:49 schreef TehRocks het volgende:
Hendrix, zoals zoveel spelers in de selectie' is prima voor in de ED. Ik denk dat hier wel consensus over is. Persoonlijk vind ik dan wel weer dat als je in Europa weer een beetje mee wilt gaan doen hij echt niet het niveau is wat je wilt hebben. Het leek (te) vaak he-le-maal nergens op in de CL.
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij moet die schroom van zich af spelen. Voetballen kan hij wel, maar mentaal mag hij nog wel wat harder worden.
Die turboTsjech in de toekomst misschien?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.
Belangrijke speler in de organisatie, absoluut. Maar als je verder wil komen in Europa ben ik het ermee eens dat je een Hendrix++ nodig hebt. Iemand die vuil werk opknapt, maar ook voetballend een hoger niveau brengt.
Ik ben niet 'negatief' maar ik ga hem ook niet hypen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.
Feit is dat PSV met Hendrix beter speelt. Hij *is* een enorm nuttige speler die de balans op het veld bewaakt, en die het vieze werk opknapt zodat andere spelers in de spotlight kunnen staan. Edward Linskens 2.0, alhoewel ik Hendrix hoger inschat.
Ik heb die niet gezien, maar van het begin af aan viel me bij hem op dat hij juist wel kan voetballen, ook als het lastig wordt. Hij heeft er de techniek voor. Ook bij druk dus. Maar het kan zijn dat ik het mis heb, ook al omdat ik die CL partijen niet gezien heb.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.
Zie hem slagen in de Serie A, denk dat dat ook een goede competitie is voor hem.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet 'negatief' maar ik ga hem ook niet hypen.
Ik zie het gewoon niet snel gebeuren dat er een leuke club hem even op komt pikken.
enorm ondergewaardeerde spelerquote:
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfsquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfs.
Dat is natuurlijk geen gebrek aan waardering maar een gebrek aan kwaliteit. Hij was positioneel ijzersterk verdedigend maar voor de rest was hij echt níks bijzonders.
Overigens werd hij eerder gehyped dan ondergewaardeerd omdat er elke week wel een 'kenner' zat te vertellen hoe ondergewaardeerd die jongen wel niet was
Vogell had het geluk dat hij bij PSV op een fantastisch middelveld mocht spelen, waar zijn kwaliteiten optimaal benut werden. Gewoon precies op het juiste moment bij de juiste club, waardoor hij perfect rendeerde.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfs.
Dat is natuurlijk geen gebrek aan waardering maar een gebrek aan kwaliteit. Hij was positioneel ijzersterk verdedigend maar voor de rest was hij echt níks bijzonders.
Overigens werd hij eerder gehyped dan ondergewaardeerd omdat er elke week wel een 'kenner' zat te vertellen hoe ondergewaardeerd die jongen wel niet was
Het was typisch zo'n speler die met betere spelers om zich heen een op het oog heel aardig niveau leek te halen ja. Zodra je van Johann meer ging vragen dan 'verdedigend goed staan, bal onderscheppen en inleveren bij teamgenoot die wel iets mét bal kan' ging het rap mis idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vogell had het geluk dat hij bij PSV op een fantastisch middelveld mocht spelen, waar zijn kwaliteiten optimaal benut werden. Gewoon precies op het juiste moment bij de juiste club, waardoor hij perfect rendeerde.
Dat hij heel veel ook niet kon, viel pas op toen er ineens ook meer creativiteit en leiderschap van hem werd verwacht.
Toch deed hij wat hij moest doen uitstekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was typisch zo'n speler die met betere spelers om zich heen een op het oog heel aardig niveau leek te halen ja. Zodra je van Johann meer ging vragen dan 'verdedigend goed staan, bal onderscheppen en inleveren bij teamgenoot die wel iets mét bal kan' ging het rap mis idd.
dit, dienstbare nuttige speler, geen wereldklasse maar prima spelerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch deed hij wat hij moest doen uitstekend.
500 keer per seizoen en dan rolde er eentje inquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vogel schoot ook altijd van 20+ meter op goal, net als Hendrix. Ben daarom wel fan van beide spelers. Volhouders. Gewoon blijven proberen.
Weer 10 miljoen meer waardquote:Hirving Lozano is uitgeroepen tot speler van het jaar in Noord- en Midden-Amerika. Dat maakte de overkoepelende federatie Concacaf bekend. Het is voor de eerste keer dat de aanvaller van PSV deze prijs wint.
Die heeft echt een verschrikkelijke teringlijer als zaakwaarnemer toch?quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die heeft echt een verschrikkelijke teringlijer als zaakwaarnemer toch?
Uit tegen Ajax staat hij er gewoon.quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |