abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:55:23 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184411531
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.
Willy was toch wel een stuk beter en die ging pas aan het einde van z'n carriere als verdedigende middenvelder spelen
  dinsdag 15 januari 2019 @ 08:57:32 #227
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_184411555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.
Bij PSV kan zo'n speler wel meedoen. Je hebt zo'n overwicht in de competitie dat je naar voren niet alle spelers nodig hebt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_184411684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.

Feit is dat PSV met Hendrix beter speelt. Hij *is* een enorm nuttige speler die de balans op het veld bewaakt, en die het vieze werk opknapt zodat andere spelers in de spotlight kunnen staan. Edward Linskens 2.0, alhoewel ik Hendrix hoger inschat.
Hij heeft een paar keer van afstand proberen te schieten. Dat tot grote hilariteit. Daarna was de algemene tendens dat hij er geen kut van kon. Ik denk ook dat hij heel belangrijk is.
pi_184412145
Hendrix, zoals zoveel spelers in de selectie' is prima voor in de ED. Ik denk dat hier wel consensus over is. Persoonlijk vind ik dan wel weer dat als je in Europa weer een beetje mee wilt gaan doen hij echt niet het niveau is wat je wilt hebben. Het leek (te) vaak he-le-maal nergens op in de CL.
pi_184412161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Willy was toch wel een stuk beter en die ging pas aan het einde van z'n carriere als verdedigende middenvelder spelen
Kun je precies zien hoe oud ik ben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_184412176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:49 schreef TehRocks het volgende:
Hendrix, zoals zoveel spelers in de selectie' is prima voor in de ED. Ik denk dat hier wel consensus over is. Persoonlijk vind ik dan wel weer dat als je in Europa weer een beetje mee wilt gaan doen hij echt niet het niveau is wat je wilt hebben. Het leek (te) vaak he-le-maal nergens op in de CL.
Hij moet die schroom van zich af spelen. Voetballen kan hij wel, maar mentaal mag hij nog wel wat harder worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 15 januari 2019 @ 10:35:39 #232
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_184412855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hij moet die schroom van zich af spelen. Voetballen kan hij wel, maar mentaal mag hij nog wel wat harder worden.
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.

Belangrijke speler in de organisatie, absoluut. Maar als je verder wil komen in Europa ben ik het ermee eens dat je een Hendrix++ nodig hebt. Iemand die vuil werk opknapt, maar ook voetballend een hoger niveau brengt.
pi_184413583
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.

Belangrijke speler in de organisatie, absoluut. Maar als je verder wil komen in Europa ben ik het ermee eens dat je een Hendrix++ nodig hebt. Iemand die vuil werk opknapt, maar ook voetballend een hoger niveau brengt.
Die turboTsjech in de toekomst misschien?
pi_184413767
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.

Feit is dat PSV met Hendrix beter speelt. Hij *is* een enorm nuttige speler die de balans op het veld bewaakt, en die het vieze werk opknapt zodat andere spelers in de spotlight kunnen staan. Edward Linskens 2.0, alhoewel ik Hendrix hoger inschat.
Ik ben niet 'negatief' maar ik ga hem ook niet hypen.

Ik zie het gewoon niet snel gebeuren dat er een leuke club hem even op komt pikken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184414082
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 10:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik heb die niet gezien, maar van het begin af aan viel me bij hem op dat hij juist wel kan voetballen, ook als het lastig wordt. Hij heeft er de techniek voor. Ook bij druk dus. Maar het kan zijn dat ik het mis heb, ook al omdat ik die CL partijen niet gezien heb.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 12:38:13 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184414524
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben niet 'negatief' maar ik ga hem ook niet hypen.

Ik zie het gewoon niet snel gebeuren dat er een leuke club hem even op komt pikken.
Zie hem slagen in de Serie A, denk dat dat ook een goede competitie is voor hem.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2019 @ 12:48:27 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184414661
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 08:43 schreef XL het volgende:

[..]

Johann "Tikkie breed" Vogel ?
enorm ondergewaardeerde speler
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184414829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 12:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

enorm ondergewaardeerde speler
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfs :D .

Dat is natuurlijk geen gebrek aan waardering maar een gebrek aan kwaliteit. Hij was positioneel ijzersterk verdedigend maar voor de rest was hij echt níks bijzonders.

Overigens werd hij eerder gehyped dan ondergewaardeerd omdat er elke week wel een 'kenner' zat te vertellen hoe ondergewaardeerd die jongen wel niet was :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184414878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen gebrek aan waardering maar een gebrek aan kwaliteit. Hij was positioneel ijzersterk verdedigend maar voor de rest was hij echt níks bijzonders.

Overigens werd hij eerder gehyped dan ondergewaardeerd omdat er elke week wel een 'kenner' zat te vertellen hoe ondergewaardeerd die jongen wel niet was :')
:D :D
  dinsdag 15 januari 2019 @ 14:32:58 #240
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_184416093
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vogell had het geluk dat hij bij PSV op een fantastisch middelveld mocht spelen, waar zijn kwaliteiten optimaal benut werden. Gewoon precies op het juiste moment bij de juiste club, waardoor hij perfect rendeerde.

Dat hij heel veel ook niet kon, viel pas op toen er ineens ook meer creativiteit en leiderschap van hem werd verwacht.
pi_184416284
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vogell had het geluk dat hij bij PSV op een fantastisch middelveld mocht spelen, waar zijn kwaliteiten optimaal benut werden. Gewoon precies op het juiste moment bij de juiste club, waardoor hij perfect rendeerde.

Dat hij heel veel ook niet kon, viel pas op toen er ineens ook meer creativiteit en leiderschap van hem werd verwacht.
Het was typisch zo'n speler die met betere spelers om zich heen een op het oog heel aardig niveau leek te halen ja. Zodra je van Johann meer ging vragen dan 'verdedigend goed staan, bal onderscheppen en inleveren bij teamgenoot die wel iets mét bal kan' ging het rap mis idd.
  dinsdag 15 januari 2019 @ 16:53:27 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184418308
Vogel schoot ook altijd van 20+ meter op goal, net als Hendrix. Ben daarom wel fan van beide spelers. Volhouders. Gewoon blijven proberen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:22:49 #243
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_184418825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het was typisch zo'n speler die met betere spelers om zich heen een op het oog heel aardig niveau leek te halen ja. Zodra je van Johann meer ging vragen dan 'verdedigend goed staan, bal onderscheppen en inleveren bij teamgenoot die wel iets mét bal kan' ging het rap mis idd.
Toch deed hij wat hij moest doen uitstekend.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 januari 2019 @ 17:33:14 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184419001
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Toch deed hij wat hij moest doen uitstekend.
dit, dienstbare nuttige speler, geen wereldklasse maar prima speler
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184419304
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vogel schoot ook altijd van 20+ meter op goal, net als Hendrix. Ben daarom wel fan van beide spelers. Volhouders. Gewoon blijven proberen.
500 keer per seizoen en dan rolde er eentje in :+
pi_184420433
quote:
Hirving Lozano is uitgeroepen tot speler van het jaar in Noord- en Midden-Amerika. Dat maakte de overkoepelende federatie Concacaf bekend. Het is voor de eerste keer dat de aanvaller van PSV deze prijs wint.
Weer 10 miljoen meer waard _O_
Land of the free. Home of the brave.
pi_184429729
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen :)
pi_184429812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen :)
Die heeft echt een verschrikkelijke teringlijer als zaakwaarnemer toch?
pi_184430213
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:05 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Die heeft echt een verschrikkelijke teringlijer als zaakwaarnemer toch?
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.
  woensdag 16 januari 2019 @ 10:01:34 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_184430857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Uit tegen Ajax staat hij er gewoon.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')