Ik vond het vreemd, want ik dacht dat ik hem gelezen had in ONZ maar blijkbaar heeft ie 2 topics geopendquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:42 schreef HPLC het volgende:
R&P / hoe heet deze ziekte?
gelachen om deze OP
Zei ik je laatst nog.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wist niet dat kaneel ouder was.
Vond die tweede wel beter dan de eerstequote:Op donderdag 3 januari 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd, want ik dacht dat ik hem gelezen had in ONZ maar blijkbaar heeft ie 2 topics geopend
Was er maar ook een tweede versie van jouquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond die tweede wel beter dan de eerste
Ik vat dit maar op als een complimentquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was er maar ook een tweede versie van jou
Lewdquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was er maar ook een tweede versie van jou
quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als een compliment
Dat is niet slim Flippieequote:Op donderdag 3 januari 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben echt dom geweest vanmorgen. Mijn fiets denk ik op slot gezet en zelfs tweede slot erop maar denk dat mijn sleutels er nog in zitten. Heb ze niet bij me in ieder geval.
leermomentjequote:Op donderdag 3 januari 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben echt dom geweest vanmorgen. Mijn fiets denk ik op slot gezet en zelfs tweede slot erop maar denk dat mijn sleutels er nog in zitten. Heb ze niet bij me in ieder geval.
Oei, je gaat met de fiets naar de trein?quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
De bus.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oei, je gaat met de fiets naar de trein?
Echt he. Nu maar naar huis.quote:
Hopelijk staat je fiets er nogquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De bus.
[..]
Echt he. Nu maar naar huis.
Maar zitten je huissleutels er ook aan dan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De bus.
[..]
Echt he. Nu maar naar huis.
Ja alles.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar zitten je huissleutels er ook aan dan?Hopelijk valt het allemaal mee.
Vergeet je schoen niet als je naar huis gaat
ai, klotequote:Op donderdag 3 januari 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja alles.
Welke schoen? Wat weet jij wat ik niet weet?
maar ik zou 10 januari pas overspannen zijnquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansie neem toch eens vakantie
Hahaha oh shit. Nu weet ik het weer. Waarom vertel ik dat ook.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ai, klote
Sorry, schoenen., je denkt toch niet dat ik dat verhaal ben vergeten?
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha oh shit. Nu weet ik het weer. Waarom vertel ik dat ook.
Ik zal voor je duimenquote:
En waargebeurd.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon een goed verhaal, die onthoud ik dan.
[..]
Ik zal voor je duimen
Lucht je hart maar. Al ben ik ook een vrouw.quote:
Wutquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
Heb ik het gisteravond heel leuk gehad (ja, het ging verder dan voetje vrijen zelfs), vraag ik vanochtend nog expliciet of we er een vervolg aan gaan geven, zegt ze ja, kom ik nu vervolgens thuis, zet ik whatsapp aan en heeft ze een appje gestuurd dat ze niet in datemodus wilt gaan, niet te wachten zit op een relatie en bang is dat het op deze weg naar een relatie zou gaan.
Ik ben in volle extase daar weg gegaan met het idee dat mijn 2019 niet beter zou kunnen beginnen en zit nu op een niveau waarop ik me afvraag welke wreedheden 2019 nog meer voor me in petto heeft...
Misschien kan jij het uitleggen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lucht je hart maar. Al ben ik ook een vrouw.
Gewoon afwachten, soms gaat het zogenaamd te snel, dus later nog maar eens proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
Heb ik het gisteravond heel leuk gehad (ja, het ging verder dan voetje vrijen zelfs), vraag ik vanochtend nog expliciet of we er een vervolg aan gaan geven, zegt ze ja, kom ik nu vervolgens thuis, zet ik whatsapp aan en heeft ze een appje gestuurd dat ze niet in datemodus wilt gaan, niet te wachten zit op een relatie en bang is dat het op deze weg naar een relatie zou gaan.
Ik ben in volle extase daar weg gegaan met het idee dat mijn 2019 niet beter zou kunnen beginnen en zit nu op een niveau waarop ik me afvraag welke wreedheden 2019 nog meer voor me in petto heeft...
Misschien wil ze het slechts fysiek houden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
Maar dan zegt ze dat toch? Er is geen moment het woord 'date' of 'relatie' gevallen, behalve in het appje dat ik nu krijg. Ja, sure, van buitenaf zou iedereen het een date hebben genoemd wat we gisteren deden, maar ik wilde het expres niet zo benoemen omdat ik dat voor een derde ontmoeting nogal snel vond gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wil ze het slechts fysiek houden.
Misschien dat ze in haar enthousiasme toe zei en daarna toch begon te twijfelen en het te snel vond gaanquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
hmmz, dan zit ik nu echt in de complete twijfel wat ik nu moet gaan antwoordenquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien dat ze in haar enthousiasme toe zei en daarna toch begon te twijfelen en het te snel vond gaan
lekker hoorquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gaat eens even lekker lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |