SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik heb 60 miljoen staan op Pozzato.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:27 schreef Max23 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of iemand per ongeluk heeft geboden op een een gestopte renner
Vorig jaar was je ook de hele tijd aan het bluffen. Blufgozertje.quote:
You can check out anytime, but you can never leavequote:
hij moet van Gorka afblijven, die hoort in mijn teamquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
R_R heeft natuurlijk op elke bask groots ingezet. 40-45 miljoen op de gebroeders Izagirre.
Oké, nu de waarheid: ik heb helemaal niet op De Rem geboden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorig jaar was je ook de hele tijd aan het bluffen. Blufgozertje.
Niet op geboden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij moet van Gorka afblijven, die hoort in mijn team
Ik ook.quote:
Ik 7 miljoen. En heb hem dus niet. Stelletje laaielichters.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oké, nu de waarheid: ik heb helemaal niet op De Rem geboden.
Ik vond het ook te riskant, zul je zien dat niemand op hem heeft geboden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wout heb ik wel overwogen, maar dacht dat ie hier te populair zou zijn dus toch maar gelaten.
Mats Pedersen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn één na grootste bod was op een Deen.
SKA?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik 7 miljoen. En heb hem dus niet. Stelletje laaielichters.
Jonas Vingegaard?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Valgren?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Slechts één.quote:
Fuglsang of Pedersen? Pedersen heb ik ook over gedacht en niet gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Wie gaat er nou meer dan tien miljoen bieden op iemand die voor het eerst komt kijken en maar 55 koersdagen telt, waarvan minstens tien bij de beloften.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik 7 miljoen. En heb hem dus niet. Stelletje laaielichters.
Heb je geboden op Bauke Mollema?quote:
Matti Breschel?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mikkel Bjerg?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi dat ik die net op tijd van mijn lijstje heb geschrapt, was net geen U23 meer. Dan kom je er niet in bij Mani's Kleuterklas.quote:
(lol)quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je geboden op Bauke Mollema?
16 miljoen voor Durbridge.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie gaat er nou meer dan tien miljoen bieden op iemand die voor het eerst komt kijken en maar 55 koersdagen telt, waarvan minstens tien bij de beloften.
Die heeft vorig jaar wel zoveel punten voor mij gehaald, dat ik 3/4 van het jaar in de top 2 stondquote:
Je loopt nu ziedend te doen in de wetenschap dat je aan het einde van het jaar weer in de middenmoot eindigt. Grauw en grijs.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi dat ik die net op tijd van mijn lijstje heb geschrapt, was net geen U23 meer. Dan kom je er niet in bij Mani's Kleuterklas.
Eenieder die op Moscon heeft geboden daalt in mijn achtingquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieden op gehate renners is op zich altijd wel een goeie, die zijn minder in trek en je bent ook nog eens tóch blij als ze winnen.
Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je loopt nu ziedend te doen in de wetenschap dat je aan het einde van het jaar weer in de middenmoot eindigt. Grauw en grijs.
Ik heb Moscon ook overwogen maar vond hem te duur.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eenieder die op Moscon heeft geboden daalt in mijn achting
Ik doe het tenminste met een leuk team. Meer mensen zouden een gimmick moeten verzinnen voor zijn team in plaats van een bij elkaar geraapt zooitje, dit jaar een kleuterklas, vorig jaar een team vol met mannen waar ik (onder dwang) sex mee zou hebben (en Shilov) volgend jaar een geheel NEDERLANDS team.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je loopt nu ziedend te doen in de wetenschap dat je aan het einde van het jaar weer in de middenmoot eindigt. Grauw en grijs.
heb je inside informatie dan?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb Moscon ook overwogen maar vond hem te duur.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot je plots eerste staat in de ranglijst.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.
Alleen als ik win. De eerstvolgende 325 - 307 of 31 -28 nederlaag is het #ontvolg.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een leuk team. Meer mensen zouden een gimmick moeten verzinnen voor zijn team in plaats van een bij elkaar geraapt zooitje, dit jaar een kleuterklas, vorig jaar een team vol met mannen waar ik (onder dwang) sex mee zou hebben (en Shilov) volgend jaar een geheel NEDERLANDS team.
Ik was bang dat Moscon te duur zou worden, maar heb hem wel overwogen. Vorig jaar was ik ook als enige aan het juichen voor de ontzettende lamlul Demare, was toch een lekker gevoel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat hij te duur was. Ik had er geen 30 miljoen of meer voor over.quote:
Jij bent voor Ackermannetje gegaan?quote:
Nein.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent voor Ackermannetje gegaan?
doet Colombiafan eigenlijk weer mee?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent voor Ackermannetje gegaan?
Buchmann?quote:
Ik heb een TR gezet.quote:
die komt hier zelfs niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
doet Colombiafan eigenlijk weer mee?
Stond niet in de lijst volgens mij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is te druk om bezig zijn scharrels te slijtenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Nein. Herklotz is dus nog beschikbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Mijn gimmick van dit jaar was om jou zoveel mogelijk voor de wielen te fietsen, maar aangezien jij je strikt aan de regels hebt gehouden en Pedersen e.g. links hebt laten liggen gaat dit plan niet slagen denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een leuk team. Meer mensen zouden een gimmick moeten verzinnen voor zijn team in plaats van een bij elkaar geraapt zooitje, dit jaar een kleuterklas, vorig jaar een team vol met mannen waar ik (onder dwang) sex mee zou hebben (en Shilov) volgend jaar een geheel NEDERLANDS team.
SCHIT-TE-REND verhaal blijft datquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die is te druk om bezig zijn scharrels te slijten
jammer, was een mooie jongenquote:
Het trieste verhaal van Lijpe Columbiafan.quote:
Meest hilarische anekdote die ik hier ooit heb gelezenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SCHIT-TE-REND verhaal blijft dat
Zonde, vond dat altijd wel een fijne user met een eigen mening en verstand van veel sporten (en soms fanatisme voor de grootste debieltjes, maar dat moet kunnen)quote:
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die had ik twee jaar terug, mogelijk een nog slechtere aankoop dan Matvey Mamykin (quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nein. Herklotz is dus nog beschikbaar.
aangezien het toch nog effe duurt voordat rondewim hier gaat melden hoe de zaken staan kun je mooi in de tussentijd het verhaal vertellen voor wie het gemist heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RIP Koffieplanter.quote:
Dat geldt voor (bijna) iedereen hier toch?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, vond dat altijd wel een fijne user met een eigen mening en verstand van veel sporten (en soms fanatisme voor de grootste debieltjes, maar dat moet kunnen)
hoiquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke bloedhond mag ik vanaf nu een heel jaar negeren?
quote:
Nee, Rellende_Thijs heeft hem weggepest.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dit ook de reden dat hij hier niet meer komt?
Dat hele topic en het topic daarna zijn genotquote:
Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Rellende_Thijs heeft hem weggepest.
Daar heb ik 2 jaar geleden ook wel van genoten ja.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop wel dat ik Pasqualon houd. #mooie jongen.
Klootzak.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses.
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn gimmick van dit jaar was om jou zoveel mogelijk voor de wielen te fietsen, maar aangezien jij je strikt aan de regels hebt gehouden en Pedersen e.g. links hebt laten liggen gaat dit plan niet slagen denk ik.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gif al klaar staan
Vistuigquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:43 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gif al klaar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |