Het doel is om niet te degraderen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed nieuws, ik heb zojuist een Chansey gevangen in Pokémon: Let's Go, Eevee.
Die is echt helemaal niet zeldzaam. Vind je letterlijk overal.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Is dat een beetje een leuk spel?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Jij hebt je geluk voor vandaag opgebruikt, derhalve worden al je biedingen overboden.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
oh, da's ook voor het eerstquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is echt helemaal niet zeldzaam. Vind je letterlijk overal.
Moet je heel eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben, maar het is best vermakelijk. Heb het aan mijn vriendin gegeven voor kerst en ik overweeg er nu ook een voor mezelf te kopen.quote:
Die komt op mijn shitlist voor 2019.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is iemand die op 10 Nederlanders geboden heeft
Is er ook iemand die op 10 Duitsers geboden heeft? O nee, Columbiafan doet niet meer mee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen omdat alle Nederlanders voor bodemprijzen gingen vorig jaar, maar het probleem is dat je dan 1. Erg weinig spreiding hebt tenzij je voor semi-obscure namen gaat en 2. Ik was bang dat meer mensen die trend zagen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had er 2 die ik voor mijn team wou hebben en na lang wikken en wegen voor 1 gegaan, die zal ik dus wel niet winnenquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen omdat alle Nederlanders voor bodemprijzen gingen vorig jaar, maar het probleem is dat je dan 1. Erg weinig spreiding hebt tenzij je voor semi-obscure namen gaat en 2. Ik was bang dat meer mensen die trend zagen.
Blij dat ik dit niet heb gedaan voorlopig
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die komt op mijn shitlist voor 2019.
Dat zou mijn gimmick voor 2020 worden. Matig dit.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vlaggetjesbrigade is wat goedkoop, maar door de antivlaggetjesbrigade was op nederlanders bieden vorig jaar een prima tactiek, je had Dumoulin, Groenewegen en Krachtwijk voor redelijk weinig kunnen hebben, Bokkema en Keldermerckx waren wel duurquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die komt op mijn shitlist voor 2019.
Tipje van de sluier: je hebt Remco niet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete moment van het jaar. Keihard genaaid worden door Wim de Ron.
JAAAAAAA.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tipje van de sluier: je hebt Remco niet.
Als die niet naar Koffieplanter gaat kunnen we het spel ook gewoon opdoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tipje van de sluier: je hebt Remco niet.
Nou ja, Mollema had ik wel veel op geboden, maar was wel de enige die op hem bood.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vlaggetjesbrigade is wat goedkoop, maar door de antivlaggetjesbrigade was op nederlanders bieden vorig jaar een prima tactiek, je had Dumoulin, Groenewegen en Krachtwijk voor redelijk weinig kunnen hebben, Bokkema en Keldermerckx waren wel duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |