Fuglsang of Pedersen? Pedersen heb ik ook over gedacht en niet gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn één na grootste bod was op een Deen.
Wie gaat er nou meer dan tien miljoen bieden op iemand die voor het eerst komt kijken en maar 55 koersdagen telt, waarvan minstens tien bij de beloften.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik 7 miljoen. En heb hem dus niet. Stelletje laaielichters.
Heb je geboden op Bauke Mollema?quote:
Matti Breschel?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mikkel Bjerg?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi dat ik die net op tijd van mijn lijstje heb geschrapt, was net geen U23 meer. Dan kom je er niet in bij Mani's Kleuterklas.quote:
(lol)quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je geboden op Bauke Mollema?
16 miljoen voor Durbridge.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie gaat er nou meer dan tien miljoen bieden op iemand die voor het eerst komt kijken en maar 55 koersdagen telt, waarvan minstens tien bij de beloften.
Die heeft vorig jaar wel zoveel punten voor mij gehaald, dat ik 3/4 van het jaar in de top 2 stondquote:
Je loopt nu ziedend te doen in de wetenschap dat je aan het einde van het jaar weer in de middenmoot eindigt. Grauw en grijs.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi dat ik die net op tijd van mijn lijstje heb geschrapt, was net geen U23 meer. Dan kom je er niet in bij Mani's Kleuterklas.
Eenieder die op Moscon heeft geboden daalt in mijn achtingquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieden op gehate renners is op zich altijd wel een goeie, die zijn minder in trek en je bent ook nog eens tóch blij als ze winnen.
Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je loopt nu ziedend te doen in de wetenschap dat je aan het einde van het jaar weer in de middenmoot eindigt. Grauw en grijs.
Ik heb Moscon ook overwogen maar vond hem te duur.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eenieder die op Moscon heeft geboden daalt in mijn achting
Ik doe het tenminste met een leuk team. Meer mensen zouden een gimmick moeten verzinnen voor zijn team in plaats van een bij elkaar geraapt zooitje, dit jaar een kleuterklas, vorig jaar een team vol met mannen waar ik (onder dwang) sex mee zou hebben (en Shilov) volgend jaar een geheel NEDERLANDS team.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je loopt nu ziedend te doen in de wetenschap dat je aan het einde van het jaar weer in de middenmoot eindigt. Grauw en grijs.
heb je inside informatie dan?quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb Moscon ook overwogen maar vond hem te duur.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot je plots eerste staat in de ranglijst.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.
Alleen als ik win. De eerstvolgende 325 - 307 of 31 -28 nederlaag is het #ontvolg.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Het leukste aan dit spel zijn de biedingen. Na januari interesseert mij, en ik denk ook Mani, dit spelletje geen reet meer.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een leuk team. Meer mensen zouden een gimmick moeten verzinnen voor zijn team in plaats van een bij elkaar geraapt zooitje, dit jaar een kleuterklas, vorig jaar een team vol met mannen waar ik (onder dwang) sex mee zou hebben (en Shilov) volgend jaar een geheel NEDERLANDS team.
Ik was bang dat Moscon te duur zou worden, maar heb hem wel overwogen. Vorig jaar was ik ook als enige aan het juichen voor de ontzettende lamlul Demare, was toch een lekker gevoel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |