het is ook Chinees nieuwjaarquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:32 schreef wisselstroompje het volgende:
Helaas reageert de verkoper op het moment niet meer![]()
Geduld is lastig xD
Klopt ik moet gewoon geduld hebben haha. Vanmiddag reageerde hij steeds heel snel en ineens niet meerquote:
Tijdsverschil ook hè... waarschijnlijk ligt hij nu lekker te slapenquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:36 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Klopt ik moet gewoon geduld hebben haha. Vanmiddag reageerde hij steeds heel snel en ineens niet meerhet ligt ook gewoon aan het feit ik te snel wil
Ja, het was ook een 'proeflapje'. Ik heb nog niet eerder gepaint. Nu werk ik aan een grotere plaat! Het is inderdaad een vrouw in een jurk, van achter gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2019 13:12 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik snap dat je klein wilt beginnen, maar zal voor de volgende keer een grotere plaat nemen.
Doordat deze zo klein is word het meer een 'pixel-effect'
Hierdoor is het lastig te zien wat het is.
Misschien ligt het aan de foto, maar ik zie een vrouw in een jurk klopt dat?
Desalniettemin goed gedaan!
hij is zoooo leuk ❤❤❤❤quote:
absoluut vierkant. Vind ik veel mooier.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Werken jullie liever met ronde of met vierkante steentjes?
Rondquote:Op maandag 11 februari 2019 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Werken jullie liever met ronde of met vierkante steentjes?
Sluiten die vierkante soms beter aan? Zelf werk ik graag met de ronde; ze lijken meer te glinsteren.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
absoluut vierkant. Vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Nog 13000 steentjes
Je gaat hard, mooi!quote:Op maandag 11 februari 2019 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
absoluut vierkant. Vind ik veel mooier.
[ afbeelding ]
Nog 13000 steentjes
ja veel beterquote:Op maandag 11 februari 2019 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sluiten die vierkante soms beter aan? Zelf werk ik graag met de ronde; ze lijken meer te glinsteren.
Whaha valt tegen hoor... Ben er denk ik al een jaartje mee bezig...maar.heb gewoon weinig tijdquote:Op maandag 11 februari 2019 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je gaat hard, mooi!
Ik wil eigenlijk alleen vierkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |