Altijd een berichtje naar de verkoper sturen. Die moet het oplossen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik had tijd overDus ik heb m'n eerste diamond painting besteld bij aliexpress. Nu heb ik de zakjes gecheckt aan de tekening en blijkt van 1 nummer één zakje te weinig te zijn geleverd, en van 1 nummer net het verkeerde nummer (22 ipv 21). Nu heb ik ingelogd bij aliexpress ik het op te lossen, maar ik krijg maar 2 opties: in z'n geheel terugsturen of een deel laten refunden. Ik wil beide niet, ik wil gewoon 3 zakjes toegestuurd krijgen zodat ik kan starten. Iemand tips of ervaringen?
Verkoper een berichtje doen, vaak zenden ze dan wel naquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik had tijd overDus ik heb m'n eerste diamond painting besteld bij aliexpress. Nu heb ik de zakjes gecheckt aan de tekening en blijkt van 1 nummer één zakje te weinig te zijn geleverd, en van 1 nummer net het verkeerde nummer (22 ipv 21). Nu heb ik ingelogd bij aliexpress ik het op te lossen, maar ik krijg maar 2 opties: in z'n geheel terugsturen of een deel laten refunden. Ik wil beide niet, ik wil gewoon 3 zakjes toegestuurd krijgen zodat ik kan starten. Iemand tips of ervaringen?
Wow die is ook mooi!quote:Op zondag 7 april 2019 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben bijna klaar met deze afbeelding. Halverwege dacht ik dat ik de verkeerde kleur had gekregen (bij de neus) maar gelukkig is dat goedgekomen. Wel veel zwart in de afbeelding, dat vond ik minder.
[ link | afbeelding ]
Dank je! Hij is apart door die glitters. Maar het zijn gewoon gekleurde steentjes. (Van ome Ali.)quote:
Je kunt het beste een stuk wegknippen waar je begint. Dus loshalen en knippen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dat is ook wel heel mooi, Vicky, een eigen foto omzetten!
Boca, mooi hoor!
Ik ben nog niet begonnen, even minder tijd, en nu dus mooi weer. Dan ben je toch meer buiten bezig.
Een vraag: het afdekpapier op mijn canvas bestaat uit 1 stuk. Hoe gaan jullie daar mee om? Stroken bv lijkt mij makkelijker werken.
Ik snij vakjesquote:Op zondag 7 april 2019 13:05 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dat is ook wel heel mooi, Vicky, een eigen foto omzetten!
Boca, mooi hoor!
Ik ben nog niet begonnen, even minder tijd, en nu dus mooi weer. Dan ben je toch meer buiten bezig.
Een vraag: het afdekpapier op mijn canvas bestaat uit 1 stuk. Hoe gaan jullie daar mee om? Stroken bv lijkt mij makkelijker werken.
Ik bewaar ze voor de zekerheid..quote:Op zondag 7 april 2019 14:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat doen jullie met de steentjes als de afbeelding af is? Moet ik ze nog bewaren?
Kleine potjes die ik ooit gekocht heb. Maar wil kleine Zip zakjes gaan halen.quote:Op zondag 7 april 2019 15:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe bewaar je ze...? Ik heb geen kleine zakjes.
Mooi! Geeft mij enige hoop met een donkere afbeelding.quote:Op zondag 7 april 2019 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben bijna klaar met deze afbeelding. Halverwege dacht ik dat ik de verkeerde kleur had gekregen (bij de neus) maar gelukkig is dat goedgekomen. Wel veel zwart in de afbeelding, dat vond ik minder.
[ link | afbeelding ]
Erg gaaf!quote:Op zondag 7 april 2019 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |