Was dat een geheel pakketje bij de Action?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Muck het volgende:
Ik had dit pakketje bij de action meegenomen voor de borduurring. Ik wilde er een stofje in spannen en mijn oorbellen ophangen.
Maar ja, ik had de steentjes nu toch, dus toch maar in elkaar gepriegeld en ik vind het veel leuker dan ik dacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, plakvel, steentjes, borduurring, lintje, sorteerbakje, wasblokje en pennetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:27 schreef wisselstroompje het volgende:
[..]
Was dat een geheel pakketje bij de Action?
Wat schattigquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Muck het volgende:
Ik had dit pakketje bij de action meegenomen voor de borduurring. Ik wilde er een stofje in spannen en mijn oorbellen ophangen.
Maar ja, ik had de steentjes nu toch, dus toch maar in elkaar gepriegeld en ik vind het veel leuker dan ik dacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Straks maar eens kijken of ik het kan vindenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, plakvel, steentjes, borduurring, lintje, sorteerbakje, wasblokje en pennetje![]()
¤ 1,49
Leuk!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:11 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim 34000 steentjes geplakt.. nog 9120 te gaan..
Ik zeg niet dat mijne 100 procent correct is, maar zo komt hij er bij mij uit:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:52 schreef Vicky het volgende:
Ik ben nog niet helemaal klaar... maak een 45x60 painting met 37 kleuren
[ afbeelding ]
Origineel
[ afbeelding ]
Nog ongeveer 5400 steentjes
Ik vind de jouwe juist veel te pixeligquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:42 schreef dedodo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mijne 100 procent correct is, maar zo komt hij er bij mij uit:
[ afbeelding ]
Ik vind zelf mijne mooier vanwege het meer grijze wat ook in de originele zit. Maar ik moet eerst alle pixelkleuren tellen en aan de dmc kleuren koppelen. Heb zelf geen idee hoeveel tinten grijs er zijn bijvoorbeeld (50?)
Het is nu ook kaal pixelig. Is nu nog expres, om alles goed werkend te krijgen, pas daarna middelen tussen kleuren.quote:
Probeer volgende keer vierkante steentjes te gebruiken (tip)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:03 schreef dedodo het volgende:
1296 steentjes gelegd, waarvan een groot deel schaakbord.
[ afbeelding ]
En ik heb nog zooooveel zakjes van die kleur.
Vervelend! Beterschapjesquote:Op zondag 10 maart 2019 09:38 schreef wisselstroompje het volgende:
Hier zijn beide bestelde paintings ook vandaag door de postbode afgegeven, maar helaas nog niet kunnen beginnen door een flinke griep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |