abonnement Unibet Coolblue
pi_184161805
Hoi allemaal,

Onderstaande is voornamelijk naar vrouwen gericht, maar mannen mogen ook antwoorden of hun mening/ervaring delen.

Onlangs was ik met mijn vriendin bezig over anale seks. Dit is iets dat zij niet wilt en dat kan ik volledig begrijpen en respecteren. Maar ze is er ook van overtuigd dat anale seks onmogelijk bij iemand goed kan aanvoelen, terwijl ik denk dat er wel vrouwen zijn die dit voor hun plezier doen en lekker vinden.

Omdat we er zelf niet uit kwamen leek het ons een goed idee dit topic te openen waarin jullie je anale ervaringen (zowel goede als slechte) kunnen delen.

We zouden zelf de spits afbijten, maar aangezien we zelf geen ervaring hebben met anaal is dat nogal moeilijk.
pi_184162370
Ik ben er zelf geen liefhebber van maar ik ken toch wel vrouwen waarbij een neukpartij niet compleet is zonder anaal. Er zijn echt wel vrouwen die het fijn vinden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184162933
Ik mocht alleen naar binnen als ik het zelf ook zou ervaren al was het slechts door één vinger erin. Dus tijdens een rugmassage ging er één vinger in. Best wel lekker hoor. Maarja mensen denken direct o anus, penetratie heumeau!! Dus de meeste mannen zullen ondanks dat ze het lekker vinden er niet of niet vaak voor uitkomen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_184163043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:36 schreef spierbal het volgende:
Ik mocht alleen naar binnen als ik het zelf ook zou ervaren al was het slechts door één vinger erin. Dus tijdens een rugmassage ging er één vinger in. Best wel lekker hoor. Maarja mensen denken direct o anus, penetratie heumeau!! Dus de meeste mannen zullen ondanks dat ze het lekker vinden er niet of niet vaak voor uitkomen.
Ja vroeg of laat krijgt iedereen wel eens een vinger in zijn anus bij een doktersonderzoek of zo. Heb het zelf al voorgehad. Vond het nu niet gezellig, maar deed ook geen pijn.
pi_184163046
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:32 schreef dante92 het volgende:
Maar ze is er ook van overtuigd dat anale seks onmogelijk bij iemand goed kan aanvoelen,
Hoezo ik ben small-minded
pi_184163067
Mijn vriendin wordt er ongelooflijk geil van, maar ik vind het zelf altijd maar matigjes.
pi_184163806
Mijn vriendin (en eigenlijk geldt het voor alle vrouwen waarmee ik anale seks heb gehad) vindt het gevoel op zich niet echt prettig en soms ongemakkelijk, maar het idee om dan toch anaal "gebruikt" te worden voor het plezier van haar partner kan haar wel ontzettend geil maken en ze kan er heftig van klaarkomen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 17:37:47 #8
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184163897
Ik heb ervaring en moet zeggen dat ik er heftiger op klaarkom.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184164774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 16:36 schreef spierbal het volgende:
Ik mocht alleen naar binnen als ik het zelf ook zou ervaren al was het slechts door één vinger erin. Dus tijdens een rugmassage ging er één vinger in. Best wel lekker hoor. Maarja mensen denken direct o anus, penetratie heumeau!! Dus de meeste mannen zullen ondanks dat ze het lekker vinden er niet of niet vaak voor uitkomen.
Genoeg mannen die zich door hun vriendin anaal laten uitwonen met een strap on (pegging), maar het zal inderdaad geen gangbaar gespreksonderwerp zijn in de voetbalkantine :')
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 21:47:54 #10
441859 crew  Lenny77
pi_184169025
Bij een man heb je de Prostaat die je via anale stimulatie kan masseren: mega orgasme!
Een vrouw heeft daar niets dus is het meer een kwestie van smaak, je vindt het leuk of niet. Vaker niet dan wel denk ik.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:56:13 #11
53151 T42
Pinball Wizard
pi_184169202
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:32 schreef dante92 het volgende:
Hoi allemaal,

Onderstaande is voornamelijk naar vrouwen gericht, maar mannen mogen ook antwoorden of hun mening/ervaring delen.

Onlangs was ik met mijn vriendin bezig over anale seks. Dit is iets dat zij niet wilt en dat kan ik volledig begrijpen en respecteren. Maar ze is er ook van overtuigd dat anale seks onmogelijk bij iemand goed kan aanvoelen, terwijl ik denk dat er wel vrouwen zijn die dit voor hun plezier doen en lekker vinden.

Omdat we er zelf niet uit kwamen leek het ons een goed idee dit topic te openen waarin jullie je anale ervaringen (zowel goede als slechte) kunnen delen.

We zouden zelf de spits afbijten, maar aangezien we zelf geen ervaring hebben met anaal is dat nogal moeilijk.
Probeer het eens bij je zelf, ik vind wel fijn buttplug of strapon
  woensdag 2 januari 2019 @ 22:01:09 #12
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184169319
Ik geef er weinig om en mijn ervaringen zijn dan ook vrijwel alleen op aanvraag, dus er zijn toch wel vrouwen die het lekker vinden.
  maandag 7 januari 2019 @ 07:51:52 #13
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_184255212
Wij hebben regelmatig anale seks, 1 keer per maand of zo, mijn vrouw komt bij anale seks niet klaar tenzij we er bij vingeren of een vibrator er bij gebruiken, ze geeft zelf aan het wel lekker te vinden, voor mij is het erg lekker om in haar kontje klaar te komen, haar kontgaatje is lekker strak dus ik heb dan veel meer gevoel.
Ik zelf wordt door haar genomen met een voorbind dildo, het is natuurlijk persoonlijk maar ik geniet er geweldig van en kom er ook erg heftig en langduriger bij klaar, kom soms zelfs zonder mijn penis te stimuleren klaar, het orgasme lijkt wel lichamelijker te zijn.
In combinatie met bondage, of de macht overdragen aan je partner, dominantie door je vrouw is het zeker te weten heel leuk om in je spel anale seks te hebben maar ook om zelf anaal genomen te worden, ik merk dan vaak dat bij mijn vrouw haar zelfvertrouwen flink toeneemt, bij voorbeeld is het wel grappig als ze je neemt met de dildo terwijl je vastgebonden bent en je dan met dat ding in je anus een uur in de steek laat, dus riempjes los en ......
Wat ook heel lekker is is een anaal vibrator met afstand bediening, hmmm.
pi_184260841
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb ervaring en moet zeggen dat ik er heftiger op klaarkom.
Dat hoor je niet vaak bij vrouwen, althans ik niet. Al ken ik wel dat ze er makkelijker door komt :)
pi_184262775
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Bij een man heb je de Prostaat die je via anale stimulatie kan masseren: mega orgasme!
Een vrouw heeft daar niets dus is het meer een kwestie van smaak, je vindt het leuk of niet. Vaker niet dan wel denk ik.
Vrouwen hebben ook een prostaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 7 januari 2019 @ 16:44:47 #16
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_184263188
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:30 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat hoor je niet vaak bij vrouwen, althans ik niet. Al ken ik wel dat ze er makkelijker door komt :)
Ik hoor niet anders eigenlijk....
Dames die anaal fijn vinden, komen er doorgaans heftiger op klaar.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 17:54:09 #17
441859 crew  Lenny77
pi_184264336
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vrouwen hebben ook een prostaat.
Nee.
Ze hebben wel Prostaat-achtige kliertjes, para-urethraal, maar die liggen sowieso al elders.
Dus geen massage ervan tijdens anale sex.
Maar nogmaals, er zullen zat vrouwen zijn die het lekker vinden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184264791
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee.
Ze hebben wel Prostaat-achtige kliertjes, para-urethraal, maar die liggen sowieso al elders.
Dus geen massage ervan tijdens anale sex.
Maar nogmaals, er zullen zat vrouwen zijn die het lekker vinden!
quote:
De para-urethrale klieren in vrouwen zijn biologisch homoloog met de mannelijke prostaat. In 2002 zijn de para-urethrale klieren hernoemd tot prostaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184267980
Ik ben nooit verder gekomen dan de grootste vibrator van mijn vrouw. Die gebruik ik wel eens als zij niet thuis is.
Het gevulde gevoel met de trillingen aan mijn prostaat laat mij spuiten zonder dat ik mijn penis aan raak.

[ Bericht 0% gewijzigd door GeileMarkie op 07-01-2019 21:00:06 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 20:53:09 #20
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184268191
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:45 schreef GeileMarkie het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan de grootste vibrator van mijn vrouw. Die gebruik ik wel eens als zij niet thuis is.
Het gevulde gevoel met de trillingen aan mijn prostaat laat mij spuiten zonder dat ik mijn panis aan raak.
zonder dat je je coureur aanraakt?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  maandag 7 januari 2019 @ 20:54:23 #21
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184268213
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  maandag 7 januari 2019 @ 21:02:56 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184268457
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee.
Ze hebben wel Prostaat-achtige kliertjes, para-urethraal, maar die liggen sowieso al elders.
Dus geen massage ervan tijdens anale sex.
Maar nogmaals, er zullen zat vrouwen zijn die het lekker vinden!
Ik heb juist dat via anaal bepaalde plekjes erg goed geraakt worden. Net iets anders gestimuleerd dan via vaginaal levert dat erg goede orgasmes op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 22:13:25 #25
441859 crew  Lenny77
pi_184269997
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]


[..]

Ja? Dat zeg ik toch?
Zoek eens op waar die liggen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')