de laatste keer dat ik aardig deed heette ik Volwassen_Mann en toen wilde iedereen mij dood hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nu eens aardiger doet tegen anderen dan zul je je beter voelen
was dat onaardig bedoelt?quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nu eens aardiger doet tegen anderen dan zul je je beter voelen
maar die mensen zijn nu bijna allemaal zelf doodquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik aardig deed heette ik Volwassen_Mann en toen wilde iedereen mij dood hebben
mooiquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die mensen zijn nu bijna allemaal zelf dood
oh, walgelijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straattaal voor frikandellenbrood
Frikandellenbrood? Is dat brabo’s voor een broodje frikandel?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straattaal voor frikandellenbrood
een broodje frikandel is niet hetzelfde als een frikandelbroodjequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Frikandellenbrood? Is dat brabo’s voor een broodje frikandel?
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een broodje frikandel is niet hetzelfde als een frikandelbroodje
Ah. Toch weer wat geleerd vandaag.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broodje frikandel
[ afbeelding ]
frikandelbroodje
[ afbeelding ]
daar ben ik voorquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah. Toch weer wat geleerd vandaag.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broodje frikandel
[ afbeelding ]
frikandelbroodje
[ afbeelding ]
zonder saus geen frikandelbroodjequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb alleen die laatste gehad maar daar zit helaas altijd (of vaak, welke van de twee zal jij wel weten) viesranzige saus op.
nog 18 dagen vakantiequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Iedereen weer hard aan het werk geweest vandaag zeker
Jazekerquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Morgen weerquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Deze jongen wel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Ik heb nog wel wat tipsquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
bijna klaar met money heist, weet niet wat ik erna moet kijken
Zou hem toch liever zonder hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zonder saus geen frikandelbroodje
Geld verdienen zonder er amper wat voor te doen. Ik hou er vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij post meer dan je werkt dus ik geloof hier toch niets van
Youquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben vooral op zoek naar tips met minstens 1 lekker wijf
Haags heeft waarschijnlijk zo'n baan als suppoost in een overheidsgebouw. Beetje de hele dag achter de pc zitten en niks doen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij post meer dan je werkt dus ik geloof hier toch niets van
Snap ik bestquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geld verdienen zonder er amper wat voor te doen. Ik hou er van
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haags heeft waarschijnlijk zo'n baan als suppoost in een overheidsgebouw. Beetje de hele dag achter de pc zitten en niks doen.
oh je bedoelde de serie hahaatjesquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is de moeite waard, twee lekkere chicks en gewoon goede serie
Hahhahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh je bedoelde de serie hahaatjes
Kan je dat ook combineren?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen: zij die lui zijn, en zij die wat van hun leven maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |