de laatste keer dat ik aardig deed heette ik Volwassen_Mann en toen wilde iedereen mij dood hebbenquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nu eens aardiger doet tegen anderen dan zul je je beter voelen
was dat onaardig bedoelt?quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nu eens aardiger doet tegen anderen dan zul je je beter voelen
maar die mensen zijn nu bijna allemaal zelf doodquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik aardig deed heette ik Volwassen_Mann en toen wilde iedereen mij dood hebben
mooiquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar die mensen zijn nu bijna allemaal zelf dood
oh, walgelijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straattaal voor frikandellenbrood
Frikandellenbrood? Is dat brabo’s voor een broodje frikandel?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straattaal voor frikandellenbrood
een broodje frikandel is niet hetzelfde als een frikandelbroodjequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Frikandellenbrood? Is dat brabo’s voor een broodje frikandel?
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een broodje frikandel is niet hetzelfde als een frikandelbroodje
Ah. Toch weer wat geleerd vandaag.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broodje frikandel
[ afbeelding ]
frikandelbroodje
[ afbeelding ]
daar ben ik voorquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah. Toch weer wat geleerd vandaag.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broodje frikandel
[ afbeelding ]
frikandelbroodje
[ afbeelding ]
zonder saus geen frikandelbroodjequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb alleen die laatste gehad maar daar zit helaas altijd (of vaak, welke van de twee zal jij wel weten) viesranzige saus op.
nog 18 dagen vakantiequote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Iedereen weer hard aan het werk geweest vandaag zeker
Jazekerquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Morgen weerquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Deze jongen wel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
Ik heb nog wel wat tipsquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
bijna klaar met money heist, weet niet wat ik erna moet kijken
Zou hem toch liever zonder hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zonder saus geen frikandelbroodje
Geld verdienen zonder er amper wat voor te doen. Ik hou er vanquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij post meer dan je werkt dus ik geloof hier toch niets van
Youquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben vooral op zoek naar tips met minstens 1 lekker wijf
Haags heeft waarschijnlijk zo'n baan als suppoost in een overheidsgebouw. Beetje de hele dag achter de pc zitten en niks doen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij post meer dan je werkt dus ik geloof hier toch niets van
Snap ik bestquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geld verdienen zonder er amper wat voor te doen. Ik hou er van
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haags heeft waarschijnlijk zo'n baan als suppoost in een overheidsgebouw. Beetje de hele dag achter de pc zitten en niks doen.
oh je bedoelde de serie hahaatjesquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is de moeite waard, twee lekkere chicks en gewoon goede serie
Hahhahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh je bedoelde de serie hahaatjes
Kan je dat ook combineren?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen: zij die lui zijn, en zij die wat van hun leven maken
Zo werkt het nietquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
oei zie net in mijn werkagenda dat we 4 uur lang vergadering hebben op de dag dat ik terugkom van vakantie
heb er nu 19 dagen vakantie van gemaakt
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen omdat ik er vorig jaar amper heb opgemaakt, val ik dan onder categorie 1?quote:
Zou me echt niet willen vertonen op de interwebzquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje gamen en donaties vangen, niks mis mee
mag ik er een paar, ik kom er tekort dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen omdat ik er vorig jaar amper heb opgemaakt, val ik dan onder categorie 1?
Nee opdonderen mafklapperquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik er een paar, ik kom er tekort dit jaar
Gek is dat..quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik er een paar, ik kom er tekort dit jaar
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 50 vakantiedagen omdat ik er vorig jaar amper heb opgemaakt, val ik dan onder categorie 1?
Moest je "werken" voor je wajong ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar na deze maand vakantie heb ik nog maar 2 maanden over
Triestquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar na deze maand vakantie heb ik nog maar 2 maanden over
ik heb sinds anderhalf jaar gewoon een vaste baan en werk harder dan jullie allen bij elkaarquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moest je "werken" voor je wajong ofzo?
hahahahhahahahhahahahahahahahaaaaaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb sinds anderhalf jaar gewoon een vaste baan en werk harder dan jullie allen bij elkaar
quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb sinds anderhalf jaar gewoon een vaste baan en werk harder dan jullie allen bij elkaar
hoeveel bomen heb jij geteld in 2018?quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahahahhahahahhahahahahahahahaaaaa
[..]
hoeveel bomen heb jij geteld in 2018?
geen zorgen ik wacht
whahaahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
hoeveel bomen heb jij geteld in 2018?
geen zorgen ik wacht
Hahahhaaquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
Hans zei tegen mij dat ik aardiger moest doen, doe ik het eindelijk en word ik een vieze jood genoemd
Sowquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen moeite, hopelijk volgt een ban.
banaanvraag is banquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen moeite, hopelijk volgt een ban.
Ieder begin is moeilijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
Hans zei tegen mij dat ik aardiger moest doen, doe ik het eindelijk en word ik een vieze jood genoemd
je hebt wel het voordeel dat je naam boven kwaliteitsuser PausNicolaas staatquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:48 schreef Catkiller het volgende:
Welke grapjas heeft onder mijn naam zitten stemmen op de KLB verkiezingen verrekte losers
Als ze posts in een topic naar ONZ konden schoppen dan ging deze post van jou daar naartoe.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt wel het voordeel dat je naam boven kwaliteitsuser PausNicolaas staat
Heb JimmyDean gezegdquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:52 schreef Catkiller het volgende:
Welke grapjas heeft op mij zitten stemmen voor een ban in 2019 verrekte losers
Weet sowieso dat jij het was McGrath
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |