SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De finale begint om ongeveer 21:00-21:30 Nederlandse tijd.twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 30-12-2018 om 22:44:09Als Cadby begin volgend jr nog niet zijn visum heeft gekregen dan moet hij op een andere manier proberen Engeland in te komen. Wat mij betreft gaat Cadby onherkenbaar naar Engeland om dan hopelijk volgend jr de pro tour te domineren. De dartswereld heeft Cadby nodig #rtl7darts reageer retweet
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
En hij had gelijk.quote:Op maandag 31 december 2018 08:25 schreef klaasweetalles het volgende:
MVG: De finale? Dat wordt 7-3 voor mij!
klaasgodquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
En hij had gelijk.
Terechte winnaar, mooi dat-ie z'n 3e wereldtitel heeft.
MVG.
Dat denk ik niet. Hij heeft het afgelopen jaar alleen de WGP gewonnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mvg is voorlopig weer verzadigd, dus kunnen de mindere goden gaan pieken
Doet hij altijdquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Hij pakt hem gewoon lekker zelf i.p.v. dat ie hem overhandigd krijgt
En terecht. Is toch van hem.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Beetje posh accent welquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een geweldige beheersing van de Engelse taal
Dat wil hij alleen vertellen aan zijn beste vriend: The Featherquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:12 schreef BB-King het volgende:
Komop Barry, wie zit er in die premjur liek!
Lekker man, die passie van die downie is wel lekker.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Heeft Yannick nog wat ingezonden?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:14 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is dat en dat is onze Maikul!
Tuurlijk. Voor iemand die voor het eerst in een WK-finale (ook majorfinale?) staat, is dit überhaupt helemaal niet zo gek om te laten zienquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Smiss wordt nog wel eens wereldkampioen.
Nee (als deze inzending van Simon Whitlock is heeft hij nog wel wat gedaan bij Whitlock).quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Yannick nog wat ingezonden?
Jetrogodquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/jetro(...)225338905583618?s=21
JETROED
greebedquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee (als deze inzending van Simon Whitlock is heeft hij nog wel wat gedaan bij Whitlock).
[ afbeelding ]
Valt me nog mee dat hij 'wordt' schrijft.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
JETROED
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
JETROED
Dachaued?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Filosoof Jetro
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
In het Nederlands ook niet te verstaan
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Filosoof Jetro
En anders niksquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Halve avond reclame kijken. Wat een kutzender.
Jammer dat zijn oude tweets niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Filosoof Jetro
Over botten enzoquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jammer dat zijn oude tweets niet meer bestaan.
Nee mentale druk en moeilijkquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:18 schreef T3hTommay het volgende:
Barney in de PL? Zeg het maar jongens.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:18 schreef T3hTommay het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:18 schreef T3hTommay het volgende:
quote:
Maar die walk-on girlquote:
ja want moneyquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:18 schreef T3hTommay het volgende:
Hij heeft goede grapjes op zijn feed.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Filosoof Jetro
laaggeletterdenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een bepaald slag volk in de reacties, kan m'n vinger er niet helemaal opleggen welke.
Die blonde met die grote TETTEN.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Mike gaat vnv een lekker hoertje neuken op zijn hotelkamer
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
scherp, kromme darts. pas er mee op!
Dat wordt geen WK 2020 voor Straya. Gaat vast weer zeiken dat hij zoveel moet reizen als hij vloer ook gaat doenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
Whitlock er dus niet in ten koste van Straya.
er was toch geen spanningquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg niks meer van die wedstrijd mee als ik ook mobiel moet FOK!ken.
Hier gaat iets gruwelijks misquote:
Ik wil dat Barney het volgend jaar wint.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:22 schreef Tagliano het volgende:
We hebben de laatste WK-pot van Raya gezien
PDC-voorzitter Barry Hearn maakte dinsdag vlak na afloop van de WK-finale tussen Michael van Gerwen en Michael Smith bekend dat naast Van Barneveld ook Van Gerwen, Smith, Rob Cross, Peter Wright, Gary Anderson, Daryl Gurney, Gerwyn Price, Mensur Suljovic en James Wade in de Premier League spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
is PL nou al bekend dan?op BBC zit ik er nog steeds op te wachten
Op Sky mot je dan wezen, zie PL topicquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oké allen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil dat Barney het volgend jaar wint.
CNN heeft ook nog niks gemeldquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij gaat zich niet eens plaatsenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit gaat niet helemaal goed Wimpie.
watquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is Nu.nl de enige die het meldt?
BARNEY. WINT. NIET.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Hier maakt Raybar een terechte opmerking
Geldt ook voor Cross
Geld zatquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heeft Raya geen sponsorshirtje aan
Welke?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geldt ook voor Cross
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geldt ook voor Cross
PL gelden tellen niet mee voor OoMquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij gaat PL spelen en zich plaatsen
Uitgaande van dezelfde opzet als dit jaar plaatst:quote:
Stoney is zn sponsorquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heeft Raya geen sponsorshirtje aan
Barney gaat er in de PDPA qualifier uit tegen Justin pipequote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of Raya doet mee met West-European Qualifier lol
Ik kan Smiss prima verstaan hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef DKUp het volgende:
Michael en Michael praten allebei moeilijk
Dat het jaar van MvG zo gek nog niet wasquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik heb het gemist.
wat zei iequote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geldt ook voor Cross
Hij zei toch laatst dat hij meer op de vloer ging gooien?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitgaande van dezelfde opzet als dit jaar plaatst:
top32 (daar valt Raybar volgend jaar buiten)
top32 van eenvoudig gezegd de vloertoernooien (die gooit Raybar nooit, gaat hij nu ook niet combineren met PL, sommigen doen dat wel, hij niet)
qualifiers van over de hele wereld (kan hij vrijwel niet aan meedoen)
Of ze gaan de moonwalk doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ouders hun kind Michael noemen weet je al direct dat hij IQ van de jongeman niet boven de 80 uitkomt.
Oh dat heb ik niet echt bijgehouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat het jaar van MvG zo gek nog niet was
Frank de Boer zei ook wel eens watquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zei toch laatst dat hij meer op de vloer ging gooien?
Je bent FA voor een reden ouwe reus.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Zit hier nou niemand meer op te letten ofzo
Jongejongejonge
Soms kunnen ze wel goed zingenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ouders hun kind Michael noemen weet je al direct dat het IQ van de jongeman niet boven de 80 uitkomt.
Hij zal dat echt niet willen missen hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Frank de Boer zei ook wel eens wat
Dat klopt, toch gaat hij het echt niet combineren, daar geloof ik niet inquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal dat echt niet willen missen hoor.
Ja, maar dat was wel beetje onder voorbehoud dat hij geen PL zou gooien. Dan heeft hij daar wel 'tijd' voor. Nu moet je donderdag Premier League spelen en daarna zaterdag en zondag vloer in Wigan of zo. Of je moet vrijdag vliegen naar Duitsland om daar Euro Tour te spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zei toch laatst dat hij meer op de vloer ging gooien?
Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Hoe gaan jullie de paar dagen geen darts overleven?
Zelf dartenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
Heel vaak aftrekkenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
jij bent als blauwe verantwoordelijk voor de notulen en samenvattingquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Zit hier nou niemand meer op te letten ofzo
Jongejongejonge
Maar je hebt toch wel dat spel gewonnen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Platinumgoat het volgende:
Al met al toch wel een matig WK als ik heel eerlijk ben:
- Geen 9 darter
- Price na 1 rondje eruit
- Op een paar partijen na miste ik toch het echte spektakel
- Finale die nooit spannend werd.
Je hebt toch wel gewoon een West-Europa qualifier? Waar alle Nederlanders aan meedoen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitgaande van dezelfde opzet als dit jaar plaatst:
top32 (daar valt Raybar volgend jaar buiten)
top32 van eenvoudig gezegd de vloertoernooien (die gooit Raybar nooit, gaat hij nu ook niet combineren met PL, sommigen doen dat wel, hij niet)
qualifiers van over de hele wereld (kan hij vrijwel niet aan meedoen)
Geen HOLLANDSE AVONDquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Platinumgoat het volgende:
- Geen 9 darter
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Over een paar dagen houden we wel de eckte eckten over
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 01-01-2019 om 23:23:51Echt heel veel mooie dingen gezien op dit WK. Ik hoop dat we komend jaar in ieder geval veel meer gaan horen van Ryan Searle en hij richting top 20 kan gaan. #rtl7darts reageer retweet
HIER BLIJVEN. Net bezig.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga dr dalek nog in
Morgen vroeg op
Vanaf kwartfinale maar 1 spannende pot geweest of zo. MvG nooit getest voor de finale.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:28 schreef Platinumgoat het volgende:
- Geen 9 darter
Nee Rits, nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 01-01-2019 om 23:23:51Echt heel veel mooie dingen gezien op dit WK. Ik hoop dat we komend jaar in ieder geval veel meer gaan horen van Ryan Searle en hij richting top 20 kan gaan. #rtl7darts reageer retweet
PDPA zal er ook nog wel zijn. Daar ligt inderdaad nog een kansje, al is dat wat mij betreft minimaalquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon een West-Europa qualifier? Waar alle Nederlanders aan meedoen.
Spelen we weer een Lakeside-competitie?quote:
Omdat hij voor PSV is.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heeft hij nog geen shirt aan met drie sterren?
Een beetje wereldkampioen bereidt wel een kampioenshirt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inclusief vrouwen?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelen we weer een Lakeside-competitie?
oud shirtquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk is z'n Engels beter dan z'n Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |