SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De finale begint om ongeveer 21:00-21:30 Nederlandse tijd.twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 30-12-2018 om 22:44:09Als Cadby begin volgend jr nog niet zijn visum heeft gekregen dan moet hij op een andere manier proberen Engeland in te komen. Wat mij betreft gaat Cadby onherkenbaar naar Engeland om dan hopelijk volgend jr de pro tour te domineren. De dartswereld heeft Cadby nodig #rtl7darts reageer retweet
What can change the nature of a man?
Al met al op Anderson v Dobey und Wattimena plus Smith v Aspinall een meer dan teleurstellend WK.quote:
Gewoon een beetje doorwerkenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef franklop het volgende:
Nou Tagliano, ik twijfel of we de 181 gaan redden
Neejoh, hou op schei uitquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef franklop het volgende:
Gezellig is dat wel hequote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daarom drink ik veel koffie met je moeder
Dagjesmensengenotquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef DeeBee het volgende:
Boos zijn dat Nederlanders juichen discussie genot
Vincent zit in de studio hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat deze avond kan redden is een negendarter of een randdebiel die de beker steelt.
Mwah ik heb wel genoten, maar het was niet denderend nee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al met al op Anderson v Dobey und Wattimena plus Smith v Aspinall een meer dan teleurstellend WK.
welk deel is ditquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef franklop het volgende:
Prima tochquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
In de praktijk rijdt die Zoe amper 200km
179.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
welk deel is dit
De TT is zo lang dat je het nummer niet eens ziet
huhquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
welk deel is dit
Of een veganstriker die wordt neergeknalt als hij podium op komtquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat deze avond kan redden is een negendarter of een randdebiel die de beker steelt.
Dat was wel mooi om te zien ja maar de écht spectaculaire potjes die je toch vaak zag de laatste jaren zijn er dit jaar nauwelijksquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond de doorbraken van Dobey en Aspinall mooi om te zien. Ik vind het geen tegenvallend WK.
Het WK van 2017 was genietbaar. Vaak spannend en fijn niveau. Dit WK heb ik alleen bij de drie genoemde wedstrijden op het puntje van de stoel gezeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwah ik heb wel genoten, maar het was niet denderend nee.
Dat wel ja. Helpt denk ik niet dat de favorieten er vroeg uit vlogen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was wel mooi om te zien ja maar de écht spectaculaire potjes die je toch vaak zag de laatste jaren zijn er dit jaar nauwelijks
Heb je laatste update lijst broederquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was wel mooi om te zien ja maar de écht spectaculaire potjes die je toch vaak zag de laatste jaren zijn er dit jaar nauwelijks
Je kunt je telefoon even kantelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
welk deel is dit
Dat klopt, anderzijds had een MvG-Gerrie zoveel mooier kunnen zijn. Zulke teleurstellingen zijn er voor mijn gevoel wel meer geweest, deze finale ook trouwensquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wel ja. Helpt denk ik niet dat de favorieten er vroeg uit vlogen.
Dat was ook het WK dat ik weer serieus darts ging kijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het WK van 2017 was genietbaar. Vaak spannend en fijn niveau. Dit WK heb ik alleen bij de drie genoemde wedstrijden op het puntje van de stoel gezeten.
Thanks, die functie kende ik nog niet.quote:
Omdat jij het bent ouwe reusquote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je laatste update lijst broeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
We klampen ons maar vast aan de bergen talent die we hebben gezien dit toernooi.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat was ook het WK dat ik weer serieus darts ging kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |