Nee dit ging over Sheppard, voor Australiëquote:Op vrijdag 4 januari 2019 10:55 schreef Idem-Dito het volgende:
Chef special heeft een nummer ingestuurd en een lichtshow erbij.. net op 538
Met dit nummerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:42 schreef Dave het volgende:
Misschien kunnen ze samen als The Shirmantas
Oh. Dat is ook niet zo klein beetje ernaast.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dit ging over Sheppard, voor Australiëhelaas
![]()
ok ik laat me dus ook nooit meer informeren door vriendenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dit ging over Sheppard, voor Australiëhelaas
![]()
Kan gebeuren hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:46 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
ok ik laat me dus ook nooit meer informeren door vrienden
Geeft niks hoor, dat houdt dit topic lekker spannendquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:46 schreef Idem-Dito het volgende:
[..]
ok ik laat me dus ook nooit meer informeren door vrienden
Staat genoteerd!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Net even in mijn glazenbol gekeken, we horen act + lied op 15 februari om 11.00 uur...
Laat Maan dan een optreden hebben staan in Hilversum...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Net even in mijn glazenbol gekeken, we horen act + lied op 15 februari om 11.00 uur...
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laat Maan dan een optreden hebben staan in Hilversum...
Gecheckt klopt nog ookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voor eb en vloed is het wel handigquote:
Ik wil geen zingende Maan......quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor eb en vloed is het wel handig
*Frank Boeijen uit de mottenballen trekt*quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die komt naakt het podium op en zegt wij hebben een M-A-A-N en begint spontaan te janken ja ja zegt ze.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
*Frank Boeijen uit de mottenballen trekt*
ZEG ME
DAT HET NIET ZO ISSSS
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
*Frank Boeijen uit de mottenballen trekt*
ZEG ME
DAT HET NIET ZO ISSSS
Niks willekeur, dat zijn de magische krachten van het heelal. Het is ook nog eens de naamdag van Tony Junior.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat een willekeurige datum al niet te weeg brengt
KAPPEH NAH!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niks willekeur, dat zijn de magische krachten van het heelal. Het is ook nog eens de naamdag van Tony Junior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |