Honderd keer beter dan kant en klaar voer nog altijd. Dat wel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat schrijf ik: Simpeler en saaier.
Spaghetti met oud vleesbeleg, een ui en knoflook.
Gezond ook..
Als je een beetje kunt koken kun je een saus zelf maken voor een fractie van de prijs. Het komt niet eens in me op om een kant en klare saus te kopen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4. Het ging me om de sauzen. Pasta koop ik gewoon de droge variant. Daar zit enkel tarwe en water in.
Kant-en-klare maaltijden zijn tegenwoordig veel beter hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Honderd keer beter dan kant en klaar voer nog altijd. Dat wel.
En zout, en calorieën.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:11 schreef Mikeytt het volgende:
pureersoep van de AH. Is letterlijk gewoon een bak met groenten.
Goeie tips, maar wat jij voorstelt is wel heel erg minimum allemaal. Er is nog een hele brede middenweg tussen wat TS ons wil laten geloven en wat jij eetquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:04 schreef Sigaartje het volgende:
De kabeljauwburgers van AH zijn ook regelmatig in de bonus. Broodje er omheen, wat sla en gebakken aardappeltjes. Erg lekker en goedkoop.
https://www.ah.be/product(...)-wortel#ingredientenquote:
Ja, en volgens mij heeft TS een erg hoog salaris. Ik ben ook alleen, ik moet mijn huur betalen, mijn verzekeringen, mijn ziektekostenpremie etc. En daarbij spaar ik ook. Dus dan moet je creatief zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:43 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Goeie tips, maar wat jij voorstelt is wel heel erg minimum allemaal. Er is nog een hele brede middenweg tussen wat TS ons wil laten geloven en wat jij eet
een erg dure bak gesneden groente en wat bouillonpoeder, wat een nonsensproduct zegquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kant-en-klare maaltijden zijn tegenwoordig veel beter hoor.
Bijvoorbeeld de pureersoep van de AH. Is letterlijk gewoon een bak met groenten.
Maar ts kookt niet graag.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:52 schreef mrPanerai het volgende:
Voor 180¤/maand krijg je van Hello Fresh 20 maaltijden... Daarbjj 8 keer in de weekends uit eten a 40¤
Blijft er nog 200¤ over voor brood en drank thuis,
700¤ is dan wel prima besteed.
Slechte ervaring met Hellofresh. Veel te weinig kcal...quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:52 schreef mrPanerai het volgende:
Voor 180¤/maand krijg je van Hello Fresh 20 maaltijden... Daarbjj 8 keer in de weekends uit eten a 40¤
Blijft er nog 200¤ over voor brood en drank thuis,
700¤ is dan wel prima besteed.
Alles al precies afgemeten. Hoef je niet zelf af te vragen wat de juiste hoeveelheden zijn. In de pan en pureren, klaar is keesquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een erg dure bak gesneden groente en wat bouillonpoeder, wat een nonsensproduct zeg
Waar zou jij zijn zonder vagijnquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Maar ts kookt niet graag.
Heb zelf ook maanden lang hello fresh gegeten, helemaal top als mijn vrouwtje het maakt. Als je niet kan koken dan gaat hello fresh moeilijk worden, toen ik het probeerde was alles vertieft
Ik verdien ongeveer gemiddeld... Ik bespaar weer veel aan kleding en betaal ook geen elektraquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij heeft TS een erg hoog salaris. Ik ben ook alleen, ik moet mijn huur betalen, mijn verzekeringen, mijn ziektekostenpremie etc. En daarbij spaar ik ook. Dus dan moet je creatief zijn.
wat de juiste hoeveelheden zijn van wat precies? De groente? Echt waar?quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alles al precies afgemeten. Hoef je niet zelf af te vragen wat de juiste hoeveelheden zijn. In de pan en pureren, klaar is kees
Die recepten van HelloFresh vond ik zelf wel heel simpel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:35 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Maar ts kookt niet graag.
Heb zelf ook maanden lang hello fresh gegeten, helemaal top als mijn vrouwtje het maakt. Als je niet kan koken dan gaat hello fresh moeilijk worden, toen ik het probeerde was alles vertieft
Van de groenten indd.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat de juiste hoeveelheden zijn van wat precies? De groente? Echt waar?
Ik heb een vast spaarbedrag per maand.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik verdien ongeveer gemiddeld... Ik bespaar weer veel aan kleding en betaal ook geen elektra
wat een onzin! leer snijden en koop een goed mes! en denk je echt dat een halve tomaat (of wat dan ook) meer of minder echt het verschil gaat maken? zeker als je het pureert hoef je niet eens netjes te snijden ook nog.....quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van de groenten indd.
Geen snijdwerk, geen afweegwerk, geen denkwerk. Gewoon in de pan en hup pureren maar.
Als je zelf gaat snijden e.d. ben ke echt veel tijd kwijt + heb je kans niet de juiste hoeveelheden groenten in je soep te doen...
Alleen een rund kan biefstuk maken.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die recepten van HelloFresh vond ik zelf wel heel simpel hoor![]()
Mijn vriendin aan de andere hand... Zij kan niet eens biefstuk maken
Pro modequote:Op woensdag 2 januari 2019 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die recepten van HelloFresh vond ik zelf wel heel simpel hoor![]()
Mijn vriendin aan de andere hand... Zij kan niet eens biefstuk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |