Ze staat ook wel krom als een banaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft ook al een aardig buikje zo te zien
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:40 schreef Superfatcat het volgende:
Tim Douwsma en zijn vriendin verwachten hun eerste kindje samen.
Werd ook wel de hoogste tijd, want ze zijn tenslotte al sinds afgelopen zomer samen.
Die heeft haast. Zijn vorige relatie is een jaar uit ofzoquote:Op donderdag 25 april 2019 17:16 schreef ChatGirl het volgende:
Paul Rabbering (dj bij radio 2) en zijn vriendin verwachten een zoontje, zo maakte de dj vanmiddag bekend op de radio.
Zo zeg. Ik dacht dat hij nog met Krystl ging. Maar ik kom er dus net achter dat ze vorig jaar uit elkaar zijn gegaan. 8 weken geleden laat hij op Instagram z'n nieuwe vriendin zien. En nu zwanger. Lekker vlot!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:16 schreef ChatGirl het volgende:
Paul Rabbering (dj bij radio 2) en zijn vriendin verwachten een zoontje, zo maakte de dj vanmiddag bekend op de radio.
Laatst op facebook onder een artikel met meest vreemde babynamen van 2018 was er een vrouw die zei dat haar dochter Beer heetquote:Op woensdag 24 april 2019 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien heel lullig, maar als een kerel mij tijdens een eerste gesprek verteld dat hij Beer heet, is dat toch best een afknapper. Wat een vreselijke naam.
Beertje van Beers, ken je die niet? Anyway, ik vind Beer voor een man nog wel dikke prima, maar 'Yono'? Echt afgrijselijk. (Wel grappig, in Xess de 'X' van Xelly, en in Yono de 'Y' van Yolanthe.)quote:Op donderdag 25 april 2019 17:43 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Laatst op facebook onder een artikel met meest vreemde babynamen van 2018 was er een vrouw die zei dat haar dochter Beer heet![]()
![]()
Ja, weet wie Beertje van Beers is, volgens mij is ze inmiddels al jaren niet meer op tv geweest.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beertje van Beers, ken je die niet? Anyway, ik vind Beer voor een man nog wel dikke prima, maar 'Yono'? Echt afgrijselijk. (Wel grappig, in Xess de 'X' van Xelly, en in Yono de 'Y' van Yolanthe.)
Wow🙈quote:Op donderdag 25 april 2019 17:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo zeg. Ik dacht dat hij nog met Krystl ging. Maar ik kom er dus net achter dat ze vorig jaar uit elkaar zijn gegaan. 8 weken geleden laat hij op Instagram z'n nieuwe vriendin zien. En nu zwanger. Lekker vlot!
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 25 april 2019 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die is straks al 3 weken oud voordat wij wat weten
Op zich is ze als ze is uitgerekend in augustus toch echt in November zwanger geraakt. T is niet alsof ze elkaar pas acht weken kennenquote:
Ik heb zitten gluren of Harry erg veel wallen had op de laatste foto bij de ANZAC herdenking waar hij met Katherine was.quote:
Misschien geeft ze borstvoeding en heeft hij nergens last van ‘s nachts.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb zitten gluren of Harry erg veel wallen had op de laatste foto bij de ANZAC herdenking waar hij met Katherine was.volgens mij is de bebe er nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |