abonnement Unibet Coolblue
pi_184141447
Een jaar geleden betrok ik mijn appartement, voor het eerst dat ik alleen woon : zonder ouders, huisgenoten, etc. Ik zag er aanvankelijk nog wel wat tegenop, maar nu weet ik : ik vind het heerlijk. Sociale prikkels haal ik voldoende uit documentaires, de krant, af en toe even op social media kijken.

Ik heb best wel wat vrienden, die ik ook graag zie. In de praktijk duurt het mij echter vaak te lang. Vorige week wilde een vriend een biertje doen in een kroeg, en daarvoor even bij hem thuis fifa spelen ofzo. Prima. Maar na 2 uur Fifa en ondertussen wat ouwehoeren, was ik er wel weer klaar mee. We hadden best even wat prima dingen besproken, maar veel meer had ik ook niet te melden. Daarnaast is op een gegeven moment mijn interesse weg. Voor je het weet zit je namelijk te praten over een afgeleide van een afgeleide van het oorspronkelijke onderwerp. Ik denk dan vaak in mijn hoofd : waar gaat dit in hemelsnaam over? Het heeft in mijn ogen geen toegevoegde waarde om zoiets te bespreken.

Zelfde was vannacht tijdens een O&N huisfeestje. We waren rond etenstijd aanwezig, maar om 9:00 uur avonds dacht ik al: mijn hemel, wat gaat dit lang duren. En niets ten nadele van de mensen, de sfeer. Maar binnen drie uur heb je iedereen wel even gesproken en de meest essentiële gespreksonderwerpen besproken. Daarna wordt het toch allemaal maar een beetje slap geouwehoer, en dat vermoeit mij.

Dit heb ik ook met de partners van mijn vrienden : Ik ken ze niet zo heel goed, maar voor 10 minuten vind ik het best even leuk om met ze te praten. Alleen daarna is het gewoon klaar wat mij betreft: prima om even over de opleiding of de laatste vakantie te praten, maar ik hoef niet te weten dat ze op 10 juli 2018 in Ibiza bij beachclub X een hele lekkere tonijnsteak had gegeten waar een hele vreemde salade bij zat, die uit oost Oeganda afkomstig bleek te zijn.

Hebben meer mensen dit nou, of ben ik sociaal gezien gewoon een hork?
pi_184141535
Je bent waarschijnlijk een hork.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:39:29 #3
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184141539
Aah joh, je moet gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Wil je niet over koetjes en kalfjes praten....dan ga je dat uiteraard ook gewoon niet doen. Lekker boeiend wat andere mensen van jou vinden, ja toch?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184141564
Als je een beetje bij het gesprek betrokken bent, kan je het natuurlijk gewoon sturen naar een onderwerp wat je wel leuk vindt. Maar mensen vertellen graag hun gebeurtenissen en daar horen onbelangrijke details bij.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184141570
Valt wel mee volgens mij hoor. Iedereen heeft een andere definitie van gezelligheid. Irriteer me vaak ook mateloos aan partners van vrienden en hun geklaag over "struggles" Ik ga dan liever 10km wandelen in t buitengebied.
%%%
pi_184141585
Eens met TS en waarschijnlijk zullen meer mensen dit hebben.

Die hele sociale bubbel is overrated 2019 en alles draait om showen en geshowed worden.

Lekker gewoon bier zuipen en je lol hebben TS. Ik ben gisteren om 2 uur ook naar huis gegaan, je moet lekker doen wat je wilt want dat is wel de essentie van een relatie aangaan
pi_184141611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:42 schreef DeltaFlame het volgende:
Valt wel mee volgens mij hoor. Iedereen heeft een andere definitie van gezelligheid. Irriteer me vaak ook mateloos aan partners van vrienden en hun geklaag over "struggles" Ik ga dan liever 10km wandelen in t buitengebied.
Precies inderdaad.

Stond gister met een partner van een vriend te praten op een balkon, en het gesprek bleef maar doorgaan terwijl ik het (1) nauwelijks kon verstaan omdat de overbuurman allemaal knalpotten liep af te steken en (2) ik het enorm koud had. Tijdens het gesprek droomde ik zelfs een beetje weg dat ik gewoon lekker in mijn eentje in een warme hotelkamer op de 20e verdieping over de stad aan het uitkijken was met een goed glas whisky en een sigaret. Lekker rustig en geen slap geouwehoer aan mijn hoofd.

Daarnaast is het ook zo dat ik die partners hooguit 1/2 keer per jaar zie, dus er verder ook niets mee deel ofzo, dus waarom dan allerlei details over je leven met elkaar uitwisselen :P
pi_184141620
Idd Vollenhoven. Iedereen is bezig met zien en gezien worden op socialmedia. Vaak denk je dan dat jezelf de enigste bent die dat niet is...
%%%
pi_184141641
Herken het wel een beetje. Denk dat het ook wel te maken heeft met aansluiting die je met mensen voelt. Of mensen je weten te boeien.
Eens kijken
pi_184141644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:46 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Precies inderdaad.

Stond gister met een partner van een vriend te praten op een balkon, en het gesprek bleef maar doorgaan terwijl ik het (1) nauwelijks kon verstaan omdat de overbuurman allemaal knalpotten liep af te steken en (2) ik het enorm koud had. Tijdens het gesprek droomde ik zelfs een beetje weg dat ik gewoon lekker in mijn eentje in een warme hotelkamer op de 20e verdieping over de stad aan het uitkijken was met een goed glas whisky en een sigaret. Lekker rustig en geen slap geouwehoer aan mijn hoofd.

Daarnaast is het ook zo dat ik die partners hooguit 1/2 keer per jaar zie, dus er verder ook niets mee deel ofzo, dus waarom dan allerlei details over je leven met elkaar uitwisselen :P
Glas whisky en een sigaretje onder mooi uitzicht is ook geen slechte. 😄
%%%
pi_184141736
Ben nu 30 en eigenlijk wel toe aan goede relatie, maar het lijkt wel of iedere vrouw rond deze leeftijd alleen nog maar focus heeft op huisje/boompje/beestje/kinders. Word je af en toe echt ziek van.

Waar ik me de laatste tijd wel op betrap is dat als ik een bakkie op heb op feestjes, dat ik een beetje opstandig word in discussies. En dan vooral als stelletjes gaan staan leeg te lopen over struggles zoals IVF, co ouderschap, ex-en, over hoe mensen kinderen opvoeden, enz..
%%%
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:26:22 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184142207
Je bent gewoon een negatieve zeurpiet die hard op weg is een kluizenaar te worden
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:28:55 #13
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184142264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:57 schreef DeltaFlame het volgende:
Ben nu 30 en eigenlijk wel toe aan goede relatie, maar het lijkt wel of iedere vrouw rond deze leeftijd alleen nog maar focus heeft op huisje/boompje/beestje/kinders. Word je af en toe echt ziek van.

Waar ik me de laatste tijd wel op betrap is dat als ik een bakkie op heb op feestjes, dat ik een beetje opstandig word in discussies. En dan vooral als stelletjes gaan staan leeg te lopen over struggles zoals IVF, co ouderschap, ex-en, over hoe mensen kinderen opvoeden, enz..
Dat zullen ze je vast in dank af nemen. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 januari 2019 @ 16:29:17 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184142273
Sociale prikkels uit docus? :')

Leg uit, wat is daar sociaal aan? Sociaal zijn betekent vooral de interactie tussen jou en andere personen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184142314
Alles is relatief....😂 tis maar net hoe je het ziet
%%%
pi_184142405
Kon dit niet gewoon in je andere topic? Daar klaag je over hetzelfde, het begint een beetje een herhaling van zetten te worden, vind je niet?
pi_184142408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:28 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat zullen ze je vast in dank af nemen. :')
Tot nu toe valt dat mee😅😬 Het heeft er zelfs naar geleid dat de banden met sommige ervan "beter" zijn geworden. Maar ze kennen me vaak al wel een beetje. Kan me enkel nooit voorstellen dat die mensen zelf ook op zulke (bovenstaande) small talk zitten te wachten als ze naar een feestje gaan.
%%%
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:39:30 #18
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184142482
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:35 schreef DeltaFlame het volgende:

[..]

Tot nu toe valt dat mee😅😬 Het heeft er zelfs naar geleid dat de banden met sommige ervan "beter" zijn geworden. Maar ze kennen me vaak al wel een beetje. Kan me enkel nooit voorstellen dat die mensen zelf ook op zulke (bovenstaande) small talk zitten te wachten als ze naar een feestje gaan.
Ja, iemand moet toch de verstandige zijn he. En in jou geval zijn dat dus je vrienden.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184142699
TS moet gewoon zijn angst inzien en stappen ondernemen
pi_184142745
@samuel24

Zou best wel eens kunnen kloppen😂 weet niet hoe je het zelf ervaart, maar als jezelf recht voor zn raap bent trekt dat vaak een paar mensen serieus aan, en de rest kruipt terug in hun comfort kuiltje
%%%
pi_184142959
Als jij op een koud en balkon staat waar je niets hoort, ga dan naar binnen.

Zo moeilijk is dat niet. Heb het idee dat je geen enkel initiatief neemt in het leven. Niet in locatie, niet in gespreksonderwerp, nergens in.

Twee uur lang FIFA doen zou ik ook niet kunnen. Ik vind dat spel niets aan. Maar als je het hebt over details van details, doe je daar net zo hard aan mee. Misschien ben jij zelf het aandeel omdat je wil praten om het praten.

Ik heb zulke dingen amper iig.
pi_184143335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:44 schreef Vollenhoven het volgende:
Eens met TS en waarschijnlijk zullen meer mensen dit hebben.

Die hele sociale bubbel is overrated 2019 en alles draait om showen en geshowed worden.

Lekker gewoon bier zuipen en je lol hebben TS. Ik ben gisteren om 2 uur ook naar huis gegaan, je moet lekker doen wat je wilt want dat is wel de essentie van een relatie aangaan
pi_184143382
Ik merk dat ook nu ik 31 jaar ben. Voorheen kon ik altijd goed luisteren naar dat geouwerhoer en al, nu irriteer ik me eraan en als een gesprek over is dan is het ook over. Ik wil ook niet te lang op een plek blijven als ik daar niet meer hoef te zijn. Konjo veel mensen leven in die bubbel waar die andere kaulo het over heeft. Alles draait maar om 'de beste zijn' ten gunste van wat? Dat mensen tegen je opkijken? Opsodemieteren met dat soort dingen. Na konjo go ollo pangpang.

Boos kan ik er van worden als ik dit zo schrijf. _O- _O- _O-
pi_184143408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 17:08 schreef Jardis het volgende:
Als jij op een koud en balkon staat waar je niets hoort, ga dan naar binnen.

Zo moeilijk is dat niet. Heb het idee dat je geen enkel initiatief neemt in het leven. Niet in locatie, niet in gespreksonderwerp, nergens in.

Twee uur lang FIFA doen zou ik ook niet kunnen. Ik vind dat spel niets aan. Maar als je het hebt over details van details, doe je daar net zo hard aan mee. Misschien ben jij zelf het aandeel omdat je wil praten om het praten.

Ik heb zulke dingen amper iig.
Tjah als je het niet naar je zin hebt dan komt dat ook niet echt, het werkt twee kanten op.

In die zin gewoon kappen met sociaal doen tenzij je echt ff je best doet. Dat is beter. En oefening baart wel kunst...

Meer je bek opentrekken dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 1 januari 2019 @ 17:47:57 #25
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184143516
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:53 schreef DeltaFlame het volgende:
@samuel24

Zou best wel eens kunnen kloppen😂 weet niet hoe je het zelf ervaart, maar als jezelf recht voor zn raap bent trekt dat vaak een paar mensen serieus aan, en de rest kruipt terug in hun comfort kuiltje
Nee ik ervoor dat juist andersom. Mensen gaan dan juist mot en de discussie met mij opzoeken.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184143600
@Stokj

Boos word ik er niet over. Kan er soms wel om lachen zelfs. Maar het houd me wel bezig.

Nog een voorbeeld: bevriend stelletje van mij gaat trouwen. Roze wolk. 1 jaar lang plannen. Iedereen mag weten wat het kost. " Het is allemaal zo duur, maar je doet het als het goed is maar 1 keer"

4 jaar later gaat een ander stelletje uit de vriendengroep trouwen. Enfin....zij wil "trouwen". Voor hem heeft een bruiloft van 20k geen meerwaarde. Trouwen oke, maar hij vind die enorm uitgebreide partij die zij wil onnodig. Zij zegt vanuit begrip " moeten we het nog wel zo groots aanpakken als je dat niks vind". Ze komen tot een compromis. Prachtig, beetje water bij de wijn, geven en nemen.

Begint vervolgens de man van dat stelletje met die bruiloft van 25k op die andere gast in te praten dat ie zn vrouw een dure bruiloft moet gunnen. Puntje bij paaltje na veel hoge woorden geeft de man met de dure bruiloft toe dat hij en zijn vrouw het niet zouden trekken als hun met een goedkope bruiloft een even mooi/succesvol stelletje worden.


Waar zijn we mee bezig?!
%%%
pi_184143630
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 17:47 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nee ik ervoor dat juist andersom. Mensen gaan dan juist mot en de discussie met mij opzoeken.
Dan kun je idd beter de verstandigste zijn. Helpt dan het beste.
%%%
pi_184144236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 17:53 schreef DeltaFlame het volgende:
@Stokj

Boos word ik er niet over. Kan er soms wel om lachen zelfs. Maar het houd me wel bezig.

Nog een voorbeeld: bevriend stelletje van mij gaat trouwen. Roze wolk. 1 jaar lang plannen. Iedereen mag weten wat het kost. " Het is allemaal zo duur, maar je doet het als het goed is maar 1 keer"

4 jaar later gaat een ander stelletje uit de vriendengroep trouwen. Enfin....zij wil "trouwen". Voor hem heeft een bruiloft van 20k geen meerwaarde. Trouwen oke, maar hij vind die enorm uitgebreide partij die zij wil onnodig. Zij zegt vanuit begrip " moeten we het nog wel zo groots aanpakken als je dat niks vind". Ze komen tot een compromis. Prachtig, beetje water bij de wijn, geven en nemen.

Begint vervolgens de man van dat stelletje met die bruiloft van 25k op die andere gast in te praten dat ie zn vrouw een dure bruiloft moet gunnen. Puntje bij paaltje na veel hoge woorden geeft de man met de dure bruiloft toe dat hij en zijn vrouw het niet zouden trekken als hun met een goedkope bruiloft een even mooi/succesvol stelletje worden.


Waar zijn we mee bezig?!
We? Ik associeer me niet met die types hoor, ze staan denk ik ook niet voor de gemiddelde Nederlander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184144446
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

We? Ik associeer me niet met die types hoor, ze staan denk ik ook niet voor de gemiddelde Nederlander.
Jij misschien niet dan. Hulde daarvoor. Maar de meeste wel. Het is ook een extreem voorbeeld. Wel echt daarentegen!!

The good things in life aren't things..... Het is zo een uitspraak die die eigenhuisentuin-tijgers op een wandbord aan de muur hangen, maar hier zit wel de essentie in. Deze tijgers bestempelen je dan wel gelijk als zweefkees als je die quote wil toepassen in je dagelijks leven.....


Het lijkt wel alsof ik boos ben op iedereen, maar dat is niet zo. Ik ben 2019 extreem positief begonnen en dat ben ik nu ( bijna 24 uur in 2019 ) nog steeds. Ik heb helemaal niks met geloof. Helemaal niks. Maar ik snap dat Jezus de blinde wilde laten zien en de melaatse wilden laten lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeltaFlame op 01-01-2019 18:55:42 ]
%%%
  dinsdag 1 januari 2019 @ 18:54:47 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184144538
Is dit weer je zoveelste kloon waarin je weer vanuit een net andere invalshoek hetzelfde geleuter komt droppen hier?
pi_184144580
Kloon waarvan? Ben hier een dag geleden beland vanwege een ander topic

En nee die llucmajor hed niet veel meer geantwoord hier. Maar die ken ik dus niet net zoals iedereen hier elkaar niet kent.
%%%
pi_184169086
De feestdagen zijn iig voorbij en dat maakt een eind aan veel verplichte gezelligheid. 😉
%%%
pi_184176311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:51 schreef DeltaFlame het volgende:
De feestdagen zijn iig voorbij en dat maakt een eind aan veel verplichte gezelligheid. 😉
Thank God...
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:39:00 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184176439
Verplichte gezelligheid :')

Echt zo'n term voor sociaal gehandicapte en verbitterde fokkers voor wie een beetje open en vriendelijk zijn kennelijk al te lastig is.

Als het niet door henzelf geregisseerd is en het niet mensen zijn die door de betreffende users hoogstpersoonlijk goedgekeurd zijn dan kan het niet leuk zijn. Alle mensen die het wel leuk hebben doen maar alsof.

Wat in de praktijk dus een heel eenzaam leven gaat betekenen
pi_184176711
Ik heb ook niet altijd zin in domme smalltalk en koetjes en kalfjes, maar je kunt ook je best doen door zelf wat interessante onderwerpen in te brengen.

Bedenk voor de tijd desnoods een stuk of 3 of 4 onderwerpen die je bezig hebben gehouden afgelopen dagen, dan kun je daar nog over beginnen als de gespreksstof helemaal op is.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:19:34 #36
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184177063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:28 schreef LlucMajor het volgende:
Hebben meer mensen dit nou, of ben ik sociaal gezien gewoon een hork?
Mijn god, wat is dit 100% herkenbaar! Je hebt precies omgeschreven hoe ik me voel bij zo'n beetje mijn gehele sociale omgeving - op mijn vriendin na. En ik ben echt gewoon gezond, niet autistisch of depressief. Ik zit heerlijk in mijn vel en heb gewoon weinig sociale interactie nodig.

Bijbuurten met familie of goede vrienden vind ik leuk voor eventjes, maar na een paar uur ben je gewoon uitgepraat. Veel onderwerpen boeien me dan ook totaal niet, liever zit ik lekker thuis te relaxen met m'n vriendin.

Het liefste ga ik even 'n uurtje bijkletsen met een of meerdere vrienden onder het genot van 'n koffietje en 'n broodje. Maar langer hoeft het niet te duren. En dit dan maximaal 1x in de maand. ( :') ) Volgende week ga ik een avondje snowboarden met twee goede vrienden, inclusief een drankje naderhand. Dit soort dingen vind ik dan weer wèl leuk.

Overdreven gezegd:
Verjaardagen, O&N feestjes.. Bah, ik moet er niet aan denken. Vreselijk geforceerd ouwehoeren over niet-boeiende onderwerpen met mensen waar ik geen superklik (meer) mee heb. Gelukkig dat mijn vriendin en ik erg op elkaar lijken - Afgelopen O&N zijn we dan ook met z'n tweeën weggegaan naar een buitenlandse stad om daar samen de jaarwisseling te vieren.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:26:22 #37
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184177165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 17:53 schreef DeltaFlame het volgende:
Nog een voorbeeld: bevriend stelletje van mij gaat trouwen. Roze wolk. 1 jaar lang plannen. Iedereen mag weten wat het kost. " Het is allemaal zo duur, maar je doet het als het goed is maar 1 keer"

4 jaar later gaat een ander stelletje uit de vriendengroep trouwen. Enfin....zij wil "trouwen". Voor hem heeft een bruiloft van 20k geen meerwaarde. Trouwen oke, maar hij vind die enorm uitgebreide partij die zij wil onnodig. Zij zegt vanuit begrip " moeten we het nog wel zo groots aanpakken als je dat niks vind". Ze komen tot een compromis. Prachtig, beetje water bij de wijn, geven en nemen.

Begint vervolgens de man van dat stelletje met die bruiloft van 25k op die andere gast in te praten dat ie zn vrouw een dure bruiloft moet gunnen. Puntje bij paaltje na veel hoge woorden geeft de man met de dure bruiloft toe dat hij en zijn vrouw het niet zouden trekken als hun met een goedkope bruiloft een even mooi/succesvol stelletje worden.
Buuh, vreselijk! In die typische levensfase van stelletjes is de bruiloft plots de belangrijkste ervaring in hun leven en moet ook zo'n beetje elk gesprek erom draaien. Natuurlijk krijg je de welbekende wedstrijd-drang met mede-stelletjes.. Wie heeft straks de duurste en meest gezellige bruiloft?

In 2018 heb ik ongeveer drie bruiloften meegemaakt van vrienden, stuk voor stuk erg prijzige feesten waar ze inderdaad flink voor hebben gespaard. En zelf voel ik me eigenlijk slechts 'vulling' op de dansvloer van een vroegere vriend die ik nu 2x in het jaar spreek.. Maargoed, dat is dan weer mijn perceptie. Misschien hecht het trouwende stelletje er wel enorm veel waarde aan dat de gehele ouwe club bijeen is op 'hun speciale dag'.

Zelf hoef ik niet te trouwen, maar mijn vriendin hecht hier wel waarde aan. Als alles meezit gaan we ergens volgend jaar trouwen. (Q1 ga ik haar vragen :) ) Anyway, we hebben al wel afgesproken dat als we gaan trouwen, we er geen groot feest van maken. Vinden we beide zonde van het geld en zo boeiend vind ik zo'n trouwerij-feest niet. Je huurt 'n locatie af, regelt gratis drank voor familie/kennissen/vroegere vrienden en maakt er 'jouw speciale dag' van. Liever spenderen we die ¤10k / ¤20k aan een geweldige vakantie samen. :) (Wat we overigens toch al doen)

Trouwen doen we lekker kleinschalig met een handjevol familie-leden en that's it.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184177256
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
Je bent waarschijnlijk een hork.
Hij heeft gewoon gelijk.

Dat gemekker verveelt me meestal ook na vrij kort.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184177277
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:19 schreef Kaizen_ het volgende:

Overdreven gezegd:
Verjaardagen, O&N feestjes.. Bah, ik moet er niet aan denken. Vreselijk geforceerd ouwehoeren over niet-boeiende onderwerpen met mensen waar ik geen superklik (meer) mee heb. Gelukkig dat mijn vriendin en ik erg op elkaar lijken - Afgelopen O&N zijn we dan ook met z'n tweeën weggegaan naar een buitenlandse stad om daar samen de jaarwisseling te vieren.
Het allerergste zijn kinderverjaardagen van 'vrienden' die je verder amper ziet, die nooit meegaan bakkie doen of wat leuks, maar wel verwachten dat je opdraaft voor de koter en die kutverjaardag met oma. Ja mazzel.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184177347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk.

Dat gemekker verveelt me meestal ook na vrij kort.
De kans bestaat dat jij ook een hork bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:43:45 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184177457
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De kans bestaat dat jij ook een hork bent.
Ook bijzonder dat het gros van de mensen het gewoon gezellig kan hebben maar een stel Fokkers voor hen kan bepalen dat dat niet zo is.
pi_184177460
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De kans bestaat dat jij ook een hork bent.
Tja. Definieer 'hork'.

Ik kan ook zeggen dat jij een gefeminiseerd jongetje bent die het wel leuk vindt om over nutteloze onzin van mensen die je niet interesseert te keuvelen, maar echt veel hebben we daar niet aan in deze discussie.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184177490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:43 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja. Definieer 'hork'.

Ik kan ook zeggen dat jij een gefeminiseerd jongetje bent die het wel leuk vindt om over nutteloze onzin van mensen die je niet interesseert te keuvelen, maar echt veel hebben we daar niet aan in deze discussie.
Waarom zou ik over nutteloze onzin die me niet interesseert gaan praten?

Er doen twee mensen mee aan een gesprek, als het onderwerp je niet aanstaat verander je het onderwerp toch gewoon.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:46:15 #44
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184177506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
Het allerergste zijn kinderverjaardagen van 'vrienden' die je verder amper ziet, die nooit meegaan bakkie doen of wat leuks, maar wel verwachten dat je opdraaft voor de koter en die kutverjaardag met oma. Ja mazzel.
Op dit moment ben ik het met je eens. Mijn verwachting is dat - wanneer ik ook kinderen heb - de situatie veranderd. Dan zal ik die kind-verjaardagen ook leuker gaan vinden. Mijn kinderen kunnen lekker spelen met die van mijn vrienden en hebben we weer een shitload aan leuke gespreksonderwerpen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184177511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook bijzonder dat het gros van de mensen het gewoon gezellig kan hebben maar een stel Fokkers voor hen kan bepalen dat dat niet zo is.
Het is toch niet zo dat TS zegt dat hij het niet 'gewoon gezellig' kan hebben? Alleen dat het na een tijdje wel weer mooi is geweest met dat oeverloze gelul over niets.

Ik herken dat heel goed, heb ook heel weinig behoefte daaraan en hoewel ik een vrij druk sociaal leven heb, speelt zich dat niet af in de standaard 'stelletjes die bij elkaar op de visite gaan' sfeer af. Want heel vaak heb je nu eenmaal niets met de partner van je voormalige goede vriend.

De verplichte bezoekjes beperk ik dan ook meestal tot een minimum en het gaat al helemaal geen halve dag duren. Net zoals de kerst bij de (schoon)familie: 2 a 3 uurtjes en dan heb ik het echt al weer gehad hoor. En dan gaan we dus ook gewoon, vrouwlief staat er gelukkig hetzelfde in als ik.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184177546
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:46 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Op dit moment ben ik het met je eens. Mijn verwachting is dat - wanneer ik ook kinderen heb - de situatie veranderd. Dan zal ik die kind-verjaardagen ook leuker gaan vinden. Mijn kinderen kunnen lekker spelen met die van mijn vrienden en hebben we weer een shitload aan leuke gespreksonderwerpen.
Nou, in de realiteit is het ook van zo dat de kinderen elkaar totaal niet liggen. En dan wordt het helemaal akward :P

Punt is dat als je altijd nee zegt om wat leuks te gaan doen, nooit eens mee gaat naar het strand/sporten/wedstrijd/leuke beurs/avondje bieren/klussen etc maar wel vraagt of ik opdraag om in een kringetje te gaan zitten naast oma met een stukje taart, ik daar voor bedank. Geen zin meer in die onzin.

Ben je iemand die ik regelmatig zie, tuurlijk kom ik dan even een cadeautje brengen en je feliciteren met je spruit. Maar ook dan geldt meestal: 2 uurtjes en deze jongen taait weer af. Het zijn echt verplichte nummers, ik doe het niet omdat het nou zou leuk is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:53:36 #47
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184177654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
Nou, in de realiteit is het ook van zo dat de kinderen elkaar totaal niet liggen. En dan wordt het helemaal akward

Ha! Expectations vs reality idd...
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
Punt is dat als je altijd nee zegt om wat leuks te gaan doen, nooit eens mee gaat naar het strand/sporten/wedstrijd/leuke beurs/avondje bieren/klussen etc maar wel vraagt of ik opdraag om in een kringetje te gaan zitten naast oma
Volledig mee eens dat je die kringverjaardagen dan netjes afslaat! In mijn geval hebben we zo goed als geen strand/sporten/wedstrijd/leuke beurs/avondje bieren/klussen-activiteiten meer.. Het enige wat we mt de vriendengroep hebben zijn de verjaardagen, housewarmings en trouwerijen. Vroeger deed ik nog moeite om 'met de hele groep' wat dingen te ondernemen, maar dat hoeft van mij allemaal niet meer.

Liever gewoon met een gedeelte van de groep (twee vrienden) snowboarden, zoals ik volgende week ga doen. De rest van de groep wordt dan ook niet meegevraagd.. kleinere groep is altijd leuker.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184177730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:46 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Precies inderdaad.

Stond gister met een partner van een vriend te praten op een balkon, en het gesprek bleef maar doorgaan terwijl ik het (1) nauwelijks kon verstaan omdat de overbuurman allemaal knalpotten liep af te steken en (2) ik het enorm koud had. Tijdens het gesprek droomde ik zelfs een beetje weg dat ik gewoon lekker in mijn eentje in een warme hotelkamer op de 20e verdieping over de stad aan het uitkijken was met een goed glas whisky en een sigaret. Lekker rustig en geen slap geouwehoer aan mijn hoofd.

Daarnaast is het ook zo dat ik die partners hooguit 1/2 keer per jaar zie, dus er verder ook niets mee deel ofzo, dus waarom dan allerlei details over je leven met elkaar uitwisselen :P
Waarom verander je het onderwerp niet of kap je het af en ga je lekker naar binnen? Waar wil jij over praten?

Ik lees een hoop geklaag, maar weinig handelen naar je eigen behoeften.
pi_184177820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:53 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ha! Expectations vs reality idd...

[..]

Volledig mee eens dat je die kringverjaardagen dan netjes afslaat! In mijn geval hebben we zo goed als geen strand/sporten/wedstrijd/leuke beurs/avondje bieren/klussen-activiteiten meer.. Het enige wat we mt de vriendengroep hebben zijn de verjaardagen, housewarmings en trouwerijen. Vroeger deed ik nog moeite om 'met de hele groep' wat dingen te ondernemen, maar dat hoeft van mij allemaal niet meer.
Dat heb ik al meer dan 15 jaar geleden opgegeven, mensen veranderen, krijgen partners waar je niets mee hebt (of waar je zelfs gewoon een hekel aan hebt), krijgen andere wensen/doelen etc
Het is nutteloos ze mee proberen te krijgen als ze dat niet willen (of mogen! gebeurt ook erg veel). Je kan dan beter nieuwe mensen zoeken.
quote:
Liever gewoon met een gedeelte van de groep (twee vrienden) snowboarden, zoals ik volgende week ga doen. De rest van de groep wordt dan ook niet meegevraagd.. kleinere groep is altijd leuker.
Ja zo is het bij ons ook. Een klein groepje gaat nog mee met activiteit A, een andere met activiteit B etc

Dat trekken aan een dood paard kan heel snel heel erg frustrerend worden.

Recent heeft (wat ik dacht dat mijn) beste vriend was zijn leven volledig omgegooid, is hem gepeerd met 1 of ander wijf en nu is hij een ander persoon geworden lijkt het wel. Tja. Zo gaan die dingen. Niet dat ik het leuk vind en ik vind wat hij gedaan heeft en hoe hij de boel heeft achtergelaten zelfs moreel laakbaar, maar wat kan ik eraan doen?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184177869
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou ik over nutteloze onzin die me niet interesseert gaan praten?

Er doen twee mensen mee aan een gesprek, als het onderwerp je niet aanstaat verander je het onderwerp toch gewoon.
Ja of je gaat gewoon geen gesprek meer aan met iemand die je totaal niet boeit.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184177970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja of je gaat gewoon geen gesprek meer aan met iemand die je totaal niet boeit.
Lijkt me prachtig, komt de vriendin van een vriend een praatje maken en gewoon weglopen omdat je weigert te praten met iemand die je niet boeit.

En je vervolgens op Fok! afvragen of je een hork bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184178048
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me prachtig, komt de vriendin van een vriend een praatje maken en gewoon weglopen omdat je weigert te praten met iemand die je niet boeit.

En je vervolgens op Fok! afvragen of je een hork bent.
Je bent echt niet verplicht een uur te keuvelen met zo iemand hoor. Je doet even 5 minuten bla bla en brabbelt wat terug en je loopt 'toevallig' naar de WC of de koelkast of zo en als je terugkomt dan ga je bij iemand staan die je wel boeit.

Zou wat worden als ik met die tuthola's waar de helft mee getrouwd is een uur moet keuvelen over haar High Tea waar ze een Mars met mes en vork aten vorige week. Dat trek ik niet hoor.

Het is niet voor niets vaak zo dat de kernmannen uit zo'n groep zich altijd automatisch massaal verzameld hebben in de keuken/tuin/afdakje/rondom de statafel op zo'n verjaardag en dat daar veruit het meeste gelach vandaan komt hoor.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178163
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:12 schreef De_Onnoembare het volgende:

Zou wat worden als ik met die tuthola's waar de helft mee getrouwd is een uur moet keuvelen over haar High Tea waar ze een Mars met mes en vork aten vorige week. Dat trek ik niet hoor.

Dan ga je toch gewoon over iets anders praten. Je hoeft helemaal niet te praten over een high tea. Praat over iets wat je wel leuk vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184178198
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon over iets anders praten. Je hoeft helemaal niet te praten over een high tea. Praat over iets wat je wel leuk vindt.
Dat vinden zij dan weer niet leuk en zo filtert het zich vanzelf automatisch uit.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat vinden zij dan weer niet leuk en zo filtert het zich vanzelf automatisch uit.
Klinkt alsof je je eigen ervaringen nu als algemeenheid neerzet.

Verder zijn de vrouwen van vrienden ook niet eens zo heel relevant in het hele verhaal. TS heeft het bijvoorbeeld ook met zijn vrienden zelf, die kan hij al niet langer uitstaan dan een paar uurtjes. Op een gegeven moment moet je toch gaan kijken naar wat de constante is in alle suffe gesprekken, en dat lijkt TS te zijn. Volgens mij komt dat omdat hij gesprekken vooral ondergaat, en van de andere partij lijkt te verwachten dat zij het alleen over dingen hebben waar hij ook over wil praten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184178370
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt alsof je je eigen ervaringen nu als algemeenheid neerzet.

Verder zijn de vrouwen van vrienden ook niet eens zo heel relevant in het hele verhaal. TS heeft het bijvoorbeeld ook met zijn vrienden zelf, die kan hij al niet langer uitstaan dan een paar uurtjes. Op een gegeven moment moet je toch gaan kijken naar wat de constante is in alle suffe gesprekken, en dat lijkt TS te zijn. Volgens mij komt dat omdat hij gesprekken vooral ondergaat, en van de andere partij lijkt te verwachten dat zij het alleen over dingen hebben waar hij ook over wil praten.
Een paar uurtjes is dan ook over het algemeen gewoon genoeg.

Ik vind het dan ook allemaal niet zo'n gek verhaal van TS.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:31:34 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184178425
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klinkt alsof je je eigen ervaringen nu als algemeenheid neerzet.

Verder zijn de vrouwen van vrienden ook niet eens zo heel relevant in het hele verhaal. TS heeft het bijvoorbeeld ook met zijn vrienden zelf, die kan hij al niet langer uitstaan dan een paar uurtjes. Op een gegeven moment moet je toch gaan kijken naar wat de constante is in alle suffe gesprekken, en dat lijkt TS te zijn. Volgens mij komt dat omdat hij gesprekken vooral ondergaat, en van de andere partij lijkt te verwachten dat zij het alleen over dingen hebben waar hij ook over wil praten.
Inderdaad alles moet op zijn voorwaarden. Enig begrip of inlevingsvermogen voor anderen zit er niet in.

En dan klagen waarom ze geen leuke vrienden hebben. :')
pi_184178474
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een paar uurtjes is dan ook over het algemeen gewoon genoeg.

Ik vind het dan ook allemaal niet zo'n gek verhaal van TS.
Ik vind het op zijn minst opvallend te noemen dat je hele vriendenkring bestaat uit mensen die je maximaal een paar uur om je heen kunt hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184178608
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het op zijn minst opvallend te noemen dat je hele vriendenkring bestaat uit mensen die je maximaal een paar uur om je heen kunt hebben.
Jij zit 3 dagen met je vrienden op je lip?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij zit 3 dagen met je vrienden op je lip?
Ik heb er weinig moeite mee om een weekendje met mijn vrienden weg te gaan inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:45:47 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184178635
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij zit 3 dagen met je vrienden op je lip?
Sommige mensen gaan er zelfs mee op vakantie en hebben plezier
pi_184178643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:39 schreef Hexagon het volgende:
Verplichte gezelligheid :')

Echt zo'n term voor sociaal gehandicapte en verbitterde fokkers voor wie een beetje open en vriendelijk zijn kennelijk al te lastig is.

Als het niet door henzelf geregisseerd is en het niet mensen zijn die door de betreffende users hoogstpersoonlijk goedgekeurd zijn dan kan het niet leuk zijn. Alle mensen die het wel leuk hebben doen maar alsof.

Wat in de praktijk dus een heel eenzaam leven gaat betekenen
Wat een onzin. Het is juist zo dat je op een gegeven moment stevig genoeg in je schoenen staat om niet elk verplicht riedeltje af te gaan waar je eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt, omdat je bv eigenlijk al jaren niets meer hebt met die mensen.

Juist degenen die eenzaam (of bang dat te worden) zijn gaan iedere mogelijkheid af.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178653
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sommige mensen gaan er zelfs mee op vakantie en hebben plezier
Oh ik ga echt niet met gezinnen op vakantie. Nee. Dat is een ramp.

Het was leuk om vroegah met de gasten op vakantie te gaan ja, maar met aanhang en kids erbij, nee nee nee _O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178662
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb er weinig moeite mee om een weekendje met mijn vrienden weg te gaan inderdaad.
Recent nog gedaan: 2 daagjes in een huisje en de buitensport opgezocht. Leuk. Maar na 2 dagen had ik het ook wel weer gezien.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178691
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Recent nog gedaan: 2 daagjes in een huisje en de buitensport opgezocht. Leuk. Maar na 2 dagen had ik het ook wel weer gezien.
Waarom vraag je mij dan of ik drie dagen mijn vrienden om me heb als je dat zelf ook gewoon doet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184178698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:28 schreef LlucMajor het volgende:

Zelfde was vannacht tijdens een O&N huisfeestje. We waren rond etenstijd aanwezig, maar om 9:00 uur avonds dacht ik al: mijn hemel, wat gaat dit lang duren. En niets ten nadele van de mensen, de sfeer. Maar binnen drie uur heb je iedereen wel even gesproken en de meest essentiële gespreksonderwerpen besproken. Daarna wordt het toch allemaal maar een beetje slap geouwehoer, en dat vermoeit mij.
Ha, je gaat toch ook niet daar om etenstijd al rondhangen? _O-

Ik ben om 22:00 aan komen kakken afgelopen O&N en dat was een mooie tijd. Het duurde nb tot half 4 dus al met al wel lang genoeg hoor.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178712
quote:
5s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom vraag je mij dan of ik drie dagen mijn vrienden om me heb als je dat zelf ook gewoon doet?
Dat is toch een uitzondering en iets wat je ook alleen doet met een vrij select groepje.

Normaal gesproken zie je elkaar (en zeker minder goede vrienden/kennissen) ook maar een paar uurtjes en zodoende vind ik het helemaal niet raar dat TS het na een paar uurtjes meestal wel weer gezien heeft. Dat heb ik ook.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:52:33 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184178723
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh ik ga echt niet met gezinnen op vakantie. Nee. Dat is een ramp.

Het was leuk om vroegah met de gasten op vakantie te gaan ja, maar met aanhang en kids erbij, nee nee nee _O-
Vroeger wel eens met 4 gezinnen tegelijk. Ging prima. Voor zowel de ouders als kinderen leuk.

Je moet alleen wel een beetje normaal kunnen doen naar elkaar, dat wel

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is juist zo dat je op een gegeven moment stevig genoeg in je schoenen staat om niet elk verplicht riedeltje af te gaan waar je eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt, omdat je bv eigenlijk al jaren niets meer hebt met die mensen.

Juist degenen die eenzaam (of bang dat te worden) zijn gaan iedere mogelijkheid af.
Als je er niet heen gaat waarom is het dan verplicht?
pi_184178746
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vroeger wel eens met 4 gezinnen tegelijk. Ging prima. Voor zowel de ouders als kinderen leuk.

Je moet alleen wel een beetje normaal kunnen doen naar elkaar, dat wel

Oh afgrijselijk. Nee dat gaat alleen goed als iedereen in een apart huisje zit en het liefst ook niet allemaal naast elkaar.
quote:
Als je er niet heen gaat waarom is het dan verplicht?
?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178796
Ben wel eens met 5 man op vakantie geweest en met 2 man terug gekomen. Heb daarentegen ook wel eens een vakantie gehad waar we met 3 man weggingen en met zn 6en terug kwamen. Kan alle kanten op🤣
%%%
pi_184178802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

Dat is toch een uitzondering en iets wat je ook alleen doet met een vrij select groepje.
Waarom?

quote:
Normaal gesproken zie je elkaar (en zeker minder goede vrienden/kennissen) ook maar een paar uurtjes en zodoende vind ik het helemaal niet raar dat TS het na een paar uurtjes meestal wel weer gezien heeft. Dat heb ik ook.
Het zal wel aan mij liggen, dit is immers Fok!, maar ik zie mijn vrienden toch regelmatig wel langer dan een paar uurtjes. Ja, ook de vrienden met partners en kinderen. Die misschien zelfs nog wel vaker omdat het minder vanzelfsprekend is dat je even 's avonds wat gaat eten met elkaar bijvoorbeeld en je dus wat meer tijd neemt als je elkaar weer ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:59:17 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184178840
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh afgrijselijk. Nee dat gaat alleen goed als iedereen in een apart huisje zit en het liefst ook niet allemaal naast elkaar.

In een hele grote vakantievilla.

Gaat prima. Maar het zal wel een karakterding zijn dat anderen dat kennelijk niet voor elkaar krijgen

quote:
?
Er wordt geklaagd over verplichte gezelligheid. Maar als je er toch al niet naartoe gaat is het natuurlijk niet verplicht
pi_184178890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In een hele grote vakantievilla.

Gaat prima. Maar het zal wel een karakterding zijn dat anderen dat kennelijk niet voor elkaar krijgen

Teveel gezeik met die wijven en die kinderen allemaal, nee dank je. Er is altijd wel 1 die dwars gaat liggen/iets heeft/het niet trekt.
quote:
Er wordt geklaagd over verplichte gezelligheid. Maar als je er toch al niet naartoe gaat is het natuurlijk niet verplicht
Je begrijpt best wat ik daarmee bedoel.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184178899
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:56 schreef DeltaFlame het volgende:
Ben wel eens met 5 man op vakantie geweest en met 2 man terug gekomen. Heb daarentegen ook wel eens een vakantie gehad waar we met 3 man weggingen en met zn 6en terug kwamen. Kan alle kanten op🤣
Klinkt bekend. De laatste keer dat ik met stelletjes op vakantie ben geweest is er 1 voortijdig teruggevlogen.

Dat was toen gelijk mijn ex-vriendin.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:07:19 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184178981
Als je constant zoveel gezeik met iedereen hebt en anderen hebben dat totaal niet, waar ligt het probleem dan?
pi_184179833
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:07 schreef Hexagon het volgende:
Als je constant zoveel gezeik met iedereen hebt en anderen hebben dat totaal niet, waar ligt het probleem dan?
Ik heb niet constant zoveel gezeik met iedereen hoor. Je projecteert. Ik zeg alleen dat ik TS wel begrijp en ik geen dingen meer die waar ik geen zin in heb, zoals de verplichte nummertjes.

Verder gaat er in mijn vriendengroep niemand als groepje/stelletjes op vakantie. Je kent het gezegde: vis en visite blijven 3 dagen goed?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184184037
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Klinkt bekend. De laatste keer dat ik met stelletjes op vakantie ben geweest is er 1 voortijdig teruggevlogen.

Dat was toen gelijk mijn ex-vriendin.
🤣
%%%
pi_184185428
Als ik dit topic zo lees, ben ik alleen maar blij met m’n vrienden.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:50:09 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184185736
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:

Je kent het gezegde: vis en visite blijven 3 dagen goed?
Nee, maar dat zal wel vooral gebruikt worden in sociale kringen waarin men elkaar eigenlijk het licht in de ogen niet gunt en iedereen alles enkel onder zn eigen voorwaarden wil.

Maar als je een ander eens want gunt, een beetje tolerant en relaxed bent en wanneer je ook wilt inleven in de ander, dan is het allemaal niet zo moeilijk.
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 19:15:20 #80
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184186284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, maar dat zal wel vooral gebruikt worden in sociale kringen waarin men elkaar eigenlijk het licht in de ogen niet gunt en iedereen alles enkel onder zn eigen voorwaarden wil.

Maar als je een ander eens want gunt, een beetje tolerant en relaxed bent en wanneer je ook wilt inleven in de ander, dan is het allemaal niet zo moeilijk.
De onderwerpen waar deze TS(en) mee komt/komen zijn hoe dan ook eigenlijk niet zo lastig. Het zijn vooral een hoop opgeklopte issues maken van helemaal niks om dat zo te kunnen draaien dat het aan anderen ligt.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:16:29 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184186312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De onderwerpen waar deze TS(en) mee komt/komen zijn hoe dan ook eigenlijk niet zo lastig. Het zijn vooral een hoop opgeklopte issues maken van helemaal niks om dat zo te kunnen draaien dat het aan anderen ligt.
Klopt maar dit gaan meer over de ervaringen van Onnoembare
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:44 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184186341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klopt maar dit gaan meer over de ervaringen van Onnoembare
Mwah, dat niet relaxed zijn vind ik anders behoorlijk van toepassing ook op TS en de mensen die soortgelijke issues hebben, elke keer maar weer.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:29:44 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184186648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mwah, dat niet relaxed zijn vind ik anders behoorlijk van toepassing ook op TS en de mensen die soortgelijke issues hebben, elke keer maar weer.
Ja het beeld dat ik erbij heb is dat bepaalde mensen er niet tegen kunnen als niet alles op hun voorwaarden gaat en gunnen ze een ander het licht in de ogen niet. En dat soort mensen trekt elkaar aan. En dan krijg je inderdaad dit soort trieste sociale verhoudingen waarbij niemand elkaar echt leuk vind maar men er meer in zit vanwege het eigen ego en men elkaar meer gebruikt als noodzakelijk tijdverdrijf.

Erg blij dat ik dat soort vrienden niet heb.
pi_184194110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, maar dat zal wel vooral gebruikt worden in sociale kringen waarin men elkaar eigenlijk het licht in de ogen niet gunt en iedereen alles enkel onder zn eigen voorwaarden wil.

Maar als je een ander eens want gunt, een beetje tolerant en relaxed bent en wanneer je ook wilt inleven in de ander, dan is het allemaal niet zo moeilijk.
_O-

*Laat maar, ik verlaag me niet tot deze persoonlijke onzin*

Enne... ik heb het toch echt niet zelf verzonnen hoor: https://www.meetcuracao.com/visite-en-vis-blijven-3-dagen-fris/

[ Bericht 2% gewijzigd door De_Onnoembare op 04-01-2019 08:55:42 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184194115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja het beeld dat ik erbij heb is dat bepaalde mensen er niet tegen kunnen als niet alles op hun voorwaarden gaat en gunnen ze een ander het licht in de ogen niet. En dat soort mensen trekt elkaar aan. En dan krijg je inderdaad dit soort trieste sociale verhoudingen waarbij niemand elkaar echt leuk vind maar men er meer in zit vanwege het eigen ego en men elkaar meer gebruikt als noodzakelijk tijdverdrijf.

Erg blij dat ik dat soort vrienden niet heb.
:')

Wat een geprojecteer.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:03:04 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184194312
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

_O-

vrijgezelle

Al een tijdje niet meer, zo gaat dat bij mensen die zich normaal gedragen. Die komen wel weer iemand tegen.

Maar jij bent toch echt degene in dit topic die zoveel problemen heeft met sociale contacten en niet ik. Zo erg dat je vrienden niet meer dan een paar uur trekt, je bepaalde sociale events vermijd en je jezelf nog niet eens kan voorstellen dat een vakantie met meerdere stellen/gezinnen goed kan gaan.

Dat ervaren een hoop andere users hier gewoonweg niet. Dus waar ligt het probleem dan?
pi_184194547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Al een tijdje niet meer, zo gaat dat bij mensen die zich normaal gedragen. Die komen wel weer iemand tegen.

Maar jij bent toch echt degene in dit topic die zoveel problemen heeft met sociale contacten en niet ik. Zo erg dat je vrienden niet meer dan een paar uur trekt, je bepaalde sociale events vermijd en je jezelf nog niet eens kan voorstellen dat een vakantie met meerdere stellen/gezinnen goed kan gaan.

Dat ervaren een hoop andere users hier gewoonweg niet. Dus waar ligt het probleem dan?
Ik zeg niet dat ik ze perse niet meer dan een paar uur trek, maar dat het na een paar uur over het algemeen wel welletjes is geweest, net zoals TS en dat ik dat dus begrijp.

Verder heb ik een prima sociaal leven waar ik zelf tevreden mee ben, dus ik zie überhaupt niet waar jij een 'probleem' ziet? Omdat ik geen zin heb in bepaalde verplichte nummertjes en daar dus niet aan mee doe en omdat ik geen zin heb in de krijsende kinderen van anderen om mij heen als ik op vakantie ga, dan heb je een 'probleem'? Goh. Bijzonder.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184195225
Uiteindelijk is en voelt het voor iedereen anders wat betreft sociaal leven.
%%%
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:28:35 #89
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184198405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:03 schreef Hexagon het volgende:
Maar jij bent toch echt degene in dit topic die zoveel problemen heeft met sociale contacten en niet ik. Zo erg dat je vrienden niet meer dan een paar uur trekt, je bepaalde sociale events vermijd en je jezelf nog niet eens kan voorstellen dat een vakantie met meerdere stellen/gezinnen goed kan gaan.

Dat ervaren een hoop andere users hier gewoonweg niet. Dus waar ligt het probleem dan?
Even ter verdediging van De Onnoembare, veel van zijn karaktereigenschappen herken ik ook in mezelf. Het bijbuurten met vrienden wat na een paar uur 'wel welletjes is geweest', bepaalde sociale events vermijden omdat ik liever met m'n vriendin tijd spendeer - en zeker het laatste punt wat je vermeld. Samen met een ander stel op vakantie? Hell, no! Ik wil gewoon heerlijk met alleen mijn vriendin op vakantie, dan geniet ik er het meest van.

En toch zie ik het zelf echt niet als een probleem. Ik vermaak me op en top en zit heerlijk in mijn vel. Maargoed, ik heb er dan ook geen topic over geopend.. TS wel. Dus die zal er waarschijnlijk meer mee in zijn hoofd zitten.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 13:47:25 #90
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184217897
Wat een treurigheid zeg :') het niet langer dan een paar uur kunnen uithouden met je vrienden? Ik denk dat TS het over kennissen heeft? Kan me moeilijk voorstellen dat je zo over vrienden denkt.

Je hoeft natuurlijk niet met iedereen beste vrienden te zijn op een verjaardag/O&N. Maar vaak vormt er zich toch een groep waar je dan mee staat te ouwehoeren ipv een soort stoelendans?

Binnenkort met 4 vrienden uit Maastricht 3 weekjes naar de Filipijnen. Heerlijk genieten/lachen/nieuwe ervaringen, dat weet ik nu al. Als ik ze niet langer dan een paar uur zou kunnen uitstaan zouden we dat nooit plannen.

Onze vriendinnen laten we overigens thuis.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_184233222
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik ze perse niet meer dan een paar uur trek, maar dat het na een paar uur over het algemeen wel welletjes is geweest, net zoals TS en dat ik dat dus begrijp.

Verder heb ik een prima sociaal leven waar ik zelf tevreden mee ben, dus ik zie überhaupt niet waar jij een 'probleem' ziet? Omdat ik geen zin heb in bepaalde verplichte nummertjes en daar dus niet aan mee doe en omdat ik geen zin heb in de krijsende kinderen van anderen om mij heen als ik op vakantie ga, dan heb je een 'probleem'? Goh. Bijzonder.
Je vrienden hebben kinderen? Dan snap ik dat je niet met ze mee op vakantie wilt.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 6 januari 2019 @ 01:25:15 #92
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184233460
TS zou even kunnen zoeken naar "introvert" of eventueel "ass/autisme".
pi_184235045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Al een tijdje niet meer, zo gaat dat bij mensen die zich normaal gedragen. Die komen wel weer iemand tegen.

Maar jij bent toch echt degene in dit topic die zoveel problemen heeft met sociale contacten en niet ik. Zo erg dat je vrienden niet meer dan een paar uur trekt, je bepaalde sociale events vermijd en je jezelf nog niet eens kan voorstellen dat een vakantie met meerdere stellen/gezinnen goed kan gaan.

Dat ervaren een hoop andere users hier gewoonweg niet. Dus waar ligt het probleem dan?
Ik denk niet dat je per sé met een vinger hoeft te gaan wijzen naar waar het probleem ligt. De ene persoon is flexibeler en past zich makkelijker aan dan andere personen. Wat ik namelijk wel herken, is dat mensen best wel typetjes kunnen zijn. Naar mate mensen ouder worden, lijkt dit ook erger te worden aangezien ze minder flexibel worden qua gedrag.

Mijn ouders hebben dit wel lang gedaan bijvoorbeeld, op vakantie met andere gezinnen, maar zijn daar gewoon mee gekapt na een tijdje. Immers ; er is altijd wel weer een dominante oom die alleen maar zit op te scheppen over wat hij allemaal gaat kopen. Of een tante die enorm chaotisch is waarvan om de 5 minuten haar telefoon rinkelt waar je onrustig van wordt. Dan hoeft het ook niet meteen iemands probleem te zijn als iemand zegt : ik ga liever alleen met mijzelf. /eigen partner op vakantie. Dat is gewoon een keuze, en die lijkt me volledig terecht. Om dan meteen te gaan spreken over autisme e.d. is voor mij juist een aanwijzing waarom het terecht is om sommige mensen een beetje op een afstand te houden :P De meeste mensen zijn immers betweterig en irritant.
pi_184243042
Dacht altijd dat mensen met autisme best sociaal kunnen zijn. Ze gaan natuurlijk wel liever om met mensen die ze goed kennen omdat dat zekerheid geeft.
%%%
pi_184246684
Bij mijn vrienden heb ik dat niet zo, kan ik van 20:00 tot 05:00 zitten zonder me te vervelen. Maar soms bij visite ben ik er na 3 uur wel helemaal klaar mee. Hangt er gewoon vanaf hoe je met elkaar omgaat. Die visite is wat formeel, beetje netjes etc. Bij vrienden is het gewoon leuk en jezelf zijn, wat drinken, film kijken, beetje praten tussendoor etc.
pi_184246718
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:05 schreef DeltaFlame het volgende:
Dacht altijd dat mensen met autisme best sociaal kunnen zijn. Ze gaan natuurlijk wel liever om met mensen die ze goed kennen omdat dat zekerheid geeft.
Ach ja als iemand erg autistisch is kunnen ze soms minder autistisch overkomen omdat ze intelligent genoeg zijn om sociaal gedrag te kopiëren. Maar als een gesprek wat dieper gaat ofzo of een beetje onverwachte wending krijgt dan weten ze zich helemaal geen raad meer. Sociaal zou ik het zelf dus niet noemen
pi_184248509
Hmm oke. Ken dat wel. Heb een collega die zo is.
%%%
pi_184255327
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:12 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je vrienden hebben kinderen? Dan snap ik dat je niet met ze mee op vakantie wilt.
Tja, heb ik zelf ook. Dat krijg je wel eens als je wat ouder wordt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')